1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Lego Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja en Nee.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok.
    En nu wat uitgebreider graag. :+

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, ik ben een fan, maar Nee omdat de echte stemmen veel te duur waren. Er is ergens een artikel wat een redelijke verklaring geeft waarom ze niet de cast zelf hebben gebruikt. Dit was op moment de beste oplossing. Als ze wel de originele cast hadden gebruikt en geen audio files, dan had je ook veel meer tekst in de game en dat zou ook de Lego grappen niet ten goede komen. Er zijn dus verschillende redenen waarom het zo is gedaan, maar wat ik mij meen te herinneren vooral de kosten van de cast.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, maar je weet dat als het aan mij ligt er helemaal geen tekst was? Vind ik nog altijd het leukste, die stille grappen.
    Op zich wel een logische reden wat jij zegt. Dat als ze persé stemmen willen en de echte acteurs te duur zijn, dat ze gewoon een dvd-rip gebruiken. Alleen jammer dat het soms ook echt klinkt als een crappy rip :+ En doordat het rechtstreeks uit de film komt is er heel weinig ruimte voor eigen interpretatie. Ze moeten geforceerd de serieuze scenes op de een of andere manier een grappige twist zien te geven. Normaal geen probleem natuurlijk (dat is wat Lego altijd doet), maar ja... met de serieuze stemmen erbij... het klopt gewoon niet.

Alleen al dat gevecht met Balrog. Ik weet zeker dat het bij een echte Lego game een breakdance gevecht oid zijn geworden, maar nu was er die mogelijkheid niet om er iets leuks mee te doen.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, Lego Marvel komt er ook zo aan (ook op next gen, daar haal ik em denk ik voor....of de Wii U als ik echt niet kan wachten) daar kijk ik echt naar uit; dan kunnen ze weer vol los gaan met crazy Lego humor.:b:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet je wat het beste element in deze game is??? De manier waarop je progressie maakt in deze game en de manier waarop TT dat dus gemaakt heeft. Ik raad je aan, zodra je in TTT zit zoveel mogelijk eerst met Frodo te spelen. Op die manier kom je er het snelst achter wat er zo goed is aan dat progressie element. Ze hebben dit echt goed in de game verwerkt om de lijn met de films te kunnen volgen.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nog meer mensen Lego Marvel gespeeld? Speelde zo gruwelijk. Al je favoriete helden in een goede game. Heerlijk om met Iron Man rond te vliegen en zijn aanvallen te gebruiken. _O_

[yt]lDkxUPYBRbY[/yt]

Maar mooiste is nog wel dat er een open wereld is. Met al je superhelden gewoon los gaan, omg. Ondanks dat ik niet weet wat ik moet kopen bij mijn PS4 (en toch wel koop :+) zou ik ook Lego Marvel kunnen kopen, inplaats twee weken eerder voor X360.

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Is leuk alleen jammer dat het van lego is. :+

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, ik koop deze game ook voor de PS4. :thumbs:
    Grafisch zal het waarschijnlijk geen verschil zijn, maar goed, 360 wordt afgesloten en alleen nog voor Halo aangesloten, en de PS3 gaat alleen nog aan voor back-log weg te werken.

Alle games die op next en current gen verschijnen, ga ik altijd voor de Next.

Heb zin in deze game! Lego + Marvel = _O_

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    [yt]Mi1mJlJiuag[/yt]

Ohgod aan free roam. GTA V killer guys! :+
    Twee uur dus gewoon beetje rond skippen, rondvliegen met Iron Man en Spidey is diiiiik.

11. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Daar gaat mijn vrije tijd.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Lego Batman 2 was ook free-roam. Wat is het grote verschil waardoor Marvel dit soort reacties krijgt? :+

13. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    De stad in LEGO Batman 2 was weliswaar free-roam, maar er was niet heel veel te doen, afgezien van herhalende opdrachten. In deze game lijkt dit anders te worden.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    [yt]c-nb2IZlIS4[/yt]

Diiiiik. _O_

15. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Welke lego game was volgens jullie het leukst? Ik heb Indiana Jones 1 gespeeld, maar zou toch best nog een lego game willen kopen.
    Heb niets met star wars, maar Harry Potter lijkt me wel gaaf. Suggesties?:+

16. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Als je Harry Potter leuk vindt is die zeker aan te raden, Lord of the Rings en Pirates of the Caribbean vond ik persoonlijk ook erg tof.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Harry Potter is zeker leuk. Lego LotR en Lego Pirates vond ik wat minder.
    Daarnaast vond ik Lego Batman 2 een van de betere.

18. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Vond de eerste Lego Batman het leukste van deel 2 alleen de demo gespeeld en die vond ik tegenvallen. Vind het jammer dat Lego city alleen op de Wii u is lijkt me wel tof maar ga daar geen Wii u voor aanschaffen

Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor de reacties:thumbs:
    Ik heb beide Harry Potters besteld, ben heel benieuwd!
    Pirates lijkt me ook nog wel wat, voor later misschien.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Lego Marvel ziet er ook erg gaaf uit, van wat ik er van heb gezien. Maar als je inderdaad Harry Potter fan bent zijn die twee games toch wel een must.

Deel Deze Pagina