Niet mijn beste filmpje, maarhet was gisteren wel gezellig
[gtuser]243677[/gtuser]
Afgelopen dinsdag heb ik weer eens mee kunnen doen met een Oldskool NL gameavond. Ik heb de afgelopen tijd niet mee kunnen gamen, omdat ik s'avonds in het land was om daar voor onze klant werkzaamheden te verichten. Hierdoor heb ik een aantal gameavonden en Xbox 360 speeltijd moeten missen. Gelukkig word het nu weer wat rustiger op het werk en kan ik weer met de oudjes gamen.
Dinsdag stond Unreal Tournament III op het menu. Het was de eerste keer dat ik deze game on-line speelde, dus zoals je kan zien ben ik slechter dan slecht. Ik had wel het genoegen om Prime NL twee keer te trakteren op een headshot, maar dat is dan ook alles. Ik rende daar als een kip zonder kop rond en was vaak het slachtoffer van iemand die beter om kan gaan met een controller. De meeste waren dan ook trigger happy en ik lag zeer vaak voor pampus.
Natuurlijk heb ik weer een video verslag gemaakt, zodat jullie kunnen zien hoe ik om zeep geholpen wordt. Helaas loopt het geluid niet synchroom met de beelden. Maar goed de volgende game avond maar eens kijken of ik dat kan aanpassen. Op de volgende gameavond wordt GTA IV gespeeld, dus ook daar ben ik het zaadje. Hoe weet ik dat zo zeker? Ik heb namelijk alleen de eerste achievement. Het word dus echt tijd dat ik weer eens ga gamen.
Laatst bewerkt: 25 jul 2008