1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Machinima, Game Capture & Game Montages

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik had hem bij hardware.nl zelf afgehaald, dus ik had alleen de originele doos mee. Ik ben benieuwd hoe hij jou bevalt en welk programma je gebruikt om te editten.. ik ben daar nog niet over uit. Ook ben ik opzoek naar een ander capture programma .. maar goed hij doet wat hij moet doen :)
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb hem aan de praat gekregen, zelfs op vista 64 bit runt het zonder problemen. Het programma van ArcSoft neemt netjes in n2ts op en met de converter zet je de films met gemak om naar WMV, MP4 of MOV.

    Heb al geprobeerd op te nemen met een ander programma (sony vegas) maar daar krijg ik elke keer de melding dat hij niet goed staat aangesloten, niet aanstaat of dat hij in gebruik is. Ook bij windows movie maker het zelfde probleem terwijl ik geen ander programma heb runnen.

    Tevens werkt bij mij de afstandsbediening niet?

    Ga ondertussen nog proberen uit te vogelen of ik hem ergens anders aan de praat krijg behalve met het programma van ArcSoft.

    EDIT:

    Youtube Test (M2TS):
    [yt]zVnog_TuNBw[/yt]

    EDIT2:eigenlijk moeten ze op het XBW forum de grote van het venster van youtube aanpassen :)
    Voorbeeld (alleen dan iets minder breed :)):
    [​IMG]

    EDIT3:
    Ook opnemen met Pinnacle wil niet werken. Als je naar capture gaat valt het beeld weg op je tv, en werkt het pas weer als je via ArcSoft wil gaan opnemen.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2009
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dulle welke capture card heb jij nou? En hoeveel kost die?
    Ik wil er zelf ook mee beginnen dan kan ik het mooi voor Race Pro gebruiken.
    Maar ik ben zelf niet heel erg handig met computers maar meer dan gemiddeld. Maar is het makkelijk te installeren en te gebruiken?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is hartstikke gemakkelijk. Het is een Dazzle DVC 170, en ik heb em gehaald voor €59.95 bij de Paradigit. (zie em nu btw niet meer op de site staan)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe heb jij hem aangesloten? Want als ik filmpjes kijk zie ik veel filmpjes waar ze nog extra AV kabels gebruiken.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mogelijkheid 1 van de startpost.

    Geen extra kabels nodig dus. :)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is dan wel heel makkelijk. Dus dan gewoon je component kabels in de tv en dan de gewone av kabels in de capturecard en de switch omzetten van HD naar TV?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Niet zo moeilijk als je dacht he. ;)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De filmpjes op youtube waren een stuk ingewikkelder ja. ;)
     
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Gisteravond wat lopen stoeien met Pinnacle 12 en de Hauppauge HD PVR.
    Best veel mogelijkheden en het werkt aardig goed. Hier een test montage:

    [yt]OqvQ6zTXhaQ[/yt]

    Met Pinnacle 12 kan je gewoon je M2TS files importeren zonder ze eerst te hoeven coderen naar een ander formaat. Het enige nadeel is dat sommige functies niet volledig werken. Bijv de Slomo Functie. Dit komt door de M2TS files omdat deze files geen tijd info hebben.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2009
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deze?
    [viddler]http://www.viddler.com/player/e124e439/[/viddler]
    edit: Oh, je hebt al de YT versie geplaatst.

    @Hybrid. Tell me about it. 8) Ze maken het zichzelf veul te moeilijk.
     
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14

    Ik had hem idd ook op Viddler maar lukt mij niet om hem erin te krijgen. Kan iemand vertellen hoe me dat wel lukt? :cool:
    edit: Laat maar, gewoon de hele link kopieren 8)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga Maandag meer eens even langs Paradigit dan. Moet waarschijnlijk wel 1 of 2 spellen verkopen geef de laatste tijd iets teveel uit. ;)
     
  14. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0

    Anyone?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    start post gelezen? je hebt dan ook nog een splitter nodig voor je tv kabels
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb zo eens zitten kijken en een capture card lijkt me wel leuk. Totaal geen verstand van dus ik heb even een vraag. Mijn Xbox 360 zit via VGA aangesloten op hetzelfde scherm als mijn computer. De computer zit met DVI aangesloten.

    Wat moet ik kopen om beelden te kunnen capturen van de 360? Ik wil het dan voornamelijk gaan gebruiken voor videorecensies. Dullle heeft een kaart. Wat heb jij evoor betaald en waar heb je hem gekocht? Moet ik nog ergens rekening mee houden?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Winterbase:
    Die van Dulle was €60 geloof ik..
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    @ Winterbase met VGA kabel kan je niet opnemen je hebt de Componentkabel nodig.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Met een vga kabel kan je niet capturen. Je hebt dan een component kabel nodig. Als je analoog gaat capturen betekend het dat je ook terug valt in beeld kwaliteit .... Ik heb zelf de hauppauge HD PVR 150-200 euro. Bevalt me prima en je captured en speelt in HD.

    Ik gebruik nu ook Pinnacle Studio 12 om mijn films te bewerken ... bedankt voor de tip!
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zoek een capturecard, die ik gewoon altijd aan kan zetten en waarmee ik zo tijdens online potjes na het potje het potje terug te zien om dan dingen op te slaan,

    ik wil een FIFA montage maken en daarvoor wil ik dus online en offline simpel alle goals opslaan.

    Ik heb er niet veel verstand van (heb er nooit 1 gehad)
    Maar weet iemand daarvoor een geschikte goede en minder prijzige capture card?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina