1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Algemeen] Mario Kart

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 20 jun 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

    [​IMG]

    [​IMG]

    Super Mario Kart​


    [​IMG]


    Platform:
    SNES
    Spelers: 2
    Release: 21 januari 1993

    Mario Kart 64​


    [​IMG]


    Platform:
    N64
    Spelers: 4
    Release: 24 juni 1997

    Mario Kart: Super Circuit​


    [​IMG]


    Platform:
    GBA
    Spelers: 4
    Release: 14 september 2001


    Mario Kart: Double Dash!!​


    [​IMG]


    Platform:
    Nintendo Gamecube
    Spelers: 16
    Release: 14 november 2003

    Mario Kart DS​


    [​IMG]


    Platform:
    Nintendo DS
    Spelers: 4
    Release: 25 november 2005

    Mario Kart Wii​


    [​IMG]


    Platform:
    Nintendo Wii
    Spelers: 12
    Release: 11 april 2008

    Mario Kart 7​


    [​IMG]


    Platform:
    Nintendo 3DS
    Spelers: 8
    Release: 2 december 2011

    Mario Kart 8​


    [​IMG]


    Platform:
    Nintendo Wii U
    Spelers: 12
    Release: Spring 2014

    [​IMG]

    Sinds de DS versie is het mogelijk om online tegen vrienden te spelen. Dit is doorontwikkeld voor Mario Kart 7 en zal met de aankomende Mario Kart 8 helemaal een grote sensatie zijn. Xboxworld is in Mario Kart 7 aanwezig met een speciale community, XBW Racing. Hieronder vind je de community code en in een later stadium ook de mogelijke community code voor het achtste Mario Kart deel.

    Voeg jezelf toe aan de community, zodat we af en toe eens een avond helemaal los kunnen gaan op de circuits van het Mushroom Kingdom! \o/
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Post zal nog wel verder uitgebreid worden naarmate de tijd vordert, vooral rond de release van Mario Kart 8.

    Voeg je vooral toe aan de XBW Racing community. We kunnen hier dan om de zoveel tijd een datum en tijd plannen om eens lekker tegen/met elkaar te racen!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Morgen dus MK7 voor mij. Heeft die game ook idiote functies zoals Kid Icarus dat heeft bij de MP? Zoals foto's van je gezicht maken tijdens het spelen? Ik moet weten of ik tape over de camera moet gaan plakken. :+

    En mijn god wat ziet MK8 er sexy uit. :eek:
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Top!:thumbs:

    Zodadelijk meteen effe doen.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, dat foto's van je gezicht maken hebben ze enkel in de Arcade versie van de game gehouden. :+
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is een community code?

    Hier voor MK7 mn friendcode:

    0473-7774-3425
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Een community code kun je invullen bij de multiplayer - communities optie. Dan kun je gelijk de XBW.nl Racing community joinen als we een keer met z'n allen een race doen. Zie het als een soort "private server" waar je dus niet alle afzonderlijke friend codes nodig hebt, maar waar iedereen die de community code heeft kan joinen. Gewoon een keer even de community code toevoegen en je kunt de community de keren daarna direct kiezen.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht leuk als er bij elke Mario Kart nog wat extra info komt :)..

    Mario Kart SNES: wordt gezien als de moeilijkste Mario Kart uit de serie, de computer gestuurde tegenstanders zijn meedogenloos en Rainbow Road is nergens anders zó moeilijk. In deze Mario Kart is de geluksfactor veel minder sterk dan in de prequels en wint een noob het veel minder makkelijk van een veteraan.

    Mario Kart 64: wordt gezien als één van de mindere, perste ontzettend veel uit de N64 en kampt als één van de weinige Mario Kart games in een aantal levels met een slechte framerate. Zo schat ik dat de framerate in Yoshi's stage af en toe tussen de 5 en 15 fps is.

    Mario Kart voor de GBA gebruikte meerdere lagen. Ondanks dat de hardware vergelijkbaar is met die van de SNES ziet mario kart er op de GBA stukken beter uit (!).

    Mario Kart voor de NGC heeft de grootste tegenstelling tussen haat en liefde, sommige prijzen hem de hemel in voor de co-op karts terwijl anderen het maar matig vinden (zoals ik).

    Mario Kart Wii: bijna iedereen vindt deze geweldig, online, veel tracks, veel characters, verschillende voertuigen zijn leuk uitgewerkt. Weinig op aan te merken.


    Toevallig afgelopen week nog Mario Kart voor de GBA gespeeld (op de 3DS) :) blijft een prachtig spel!
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ga de post uiteraard nog uitbreiden. :)

    Double Dash!!! had wel een aantal enorm geniale courses. De Bowser Castle in DD is een van de beste uit de Mario Kart serie.

    imo (en die van velen) is MK7 tot nu toe de beste game in de serie: Heerlijke gameplay, toffe courses, goede online functionaliteit, de introductie van single-lap courses en de beste Rainbow Road by far!
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Special Cup Rainbow Road op 150cc, Mario Kart SNES.. Weet nog hoe ik die op goud (als ik me niet vergis) had gekregen.. Ik reed hele race tweede en kreeg op het laatst een bananenschil en die gooide ik op Koopa op dat laatste rechte stuk vlak voor de finish, vol op zn kersenpit. Kon ik hem inhalen, is denk ik zo een 18-20 jaar geleden maar ik herinner me dat nog als gisteren. Was nog nooit zo blij in die game
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet van die track van 150 cc dat ik hem na een tijdje echt kon dromen. Ik wist bij elke bocht wanneer ik moest insturen etc en inderdaad toen ik daar ook goud haalde toen was dat net zo bevredigend als mile high club later op veteran.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En dan moet je je voorstellen dat die course in Mario Kart 7 super easy is. :+
    Wel een heerlijke course om online te rijden als je eerste staat, lekker tussen die Thwomps bananenschillen neerleggen. :cool:
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Mario Kart op de 3DS uitgespeeld en vond 'm wel goed, vliegen was niet mijn ding. Online werkt super, achja wellicht binnenkort weer eens proberen
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zoveel tijd gestoken in Double Dash op de NGC. Heerlijke game! Singleplayer helemaal uitgespeeld en de multiplayer veel tegen m'n zusje gespeeld. Weinig games gehad waarvan ik de multiplayer zo tof vond _O_

    Misschien de 3DS versie ook maar eens halen...
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Doen joh, kun je mee doen met de XBW race!



    Hoeveel kunnen er eigenlijk mee doen? En hoeveel zijn er al aangemeld? Anders binnenkort een keer een datumpje prikken?

    Ga ik nog wel effe oefenen, want sinds de XL heb ik geen MK7 meer gespeelt...:F:
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je kunt met z'n achten tegelijkertijd.
    En in principe maakt de community gewoon een nieuwe groep aan als de eerste vol is, waar anderen tegen elkaar kunnen spelen. Maar ik denk dat we de acht net halen. :+
     
  17. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik zit erin, poos geleden dat ik MK heb gespeeld maar heb binnenkort wel zin om even te racen!
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Schiet op! 8)
    [​IMG]

    Kut winkel. :+
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dulle, komen ze hem met de fiets brengen? 8)
     

Deel Deze Pagina