Ik vind dat rating systeem eigenlijk niet zo fijn. Dat iedereen zomaar kan zien dat ik steeds dieper onder de 1000 zak. Oh, en rainbow road zuigt.
LEUGENS! We hebben nog geen race samen gereden. edit: oh wacht, dat zeggen de stats inderdaad. Verdorie.
Ik kan iig zeggen dat ik nooit ver van de anderen heb gelegen. Dus als mij bijna inhaalde haalde je de rest ook bijna in. Jammer dat je tijdens de race geen namen ziet. Wat als er straks 2 Yoshi's zijn? Hoe weet ik dan wie jij bent? En misschien verwar jij me nu met een andere Peach. Format! Ik weet helemaal niks van 3DS af, maar zou je de data niet via de system settings kunnen laten verwijderen en dan de game het opnieuw laten aanmaken?
Ik snap dat niet, waarom werken ze nog met die stomme friendcodes, is een username niet veel handiger? Oh wacht.. Het is Nintendo..
Op de Wii U is er wel een gamertag! Alleen daar moet je mensen op een bepaalde, omslachtige, manier toevoegen, anders werkt het niet. Dus... yay nintendo.
Laat ik even een lijstje maken. Kopieer het lijstje even mee met je naam erin op de avonden dat je volgende week waarschijnlijk wel kunt. Als we 8 man hebben kunnen we op die avond wat gaan racen: Code: Maandagavond: Dinsdagavond: Modder Woensdagavond: Donderdagavond: Modder Vrijdagavond: Zondagavond: Modder
Ik kan in principe elke avond; als ik dat van tevoren weet kan ik er rekening mee houden. Hoe laat eigenlijk? 20.30 ofzo? Oh en je was zaterdag vergeten dus die heb ik er ook effe bijgezet. Code: Maandagavond: MAD 1976 Dinsdagavond: Modder MAD 1976 Woensdagavond: MAD 1976 Donderdagavond: Modder MAD 1976 Vrijdagavond: MAD 1976 Zaterdagavond: MAD 1976 Zondagavond: Modder MAD 1976