Wat wil je daarmee zeggen...? Ik bedoel er alleen maar mee dat ik dan dus niet mee zal doen, niet dat je het voor mij moet verzetten.
Ik wil er gewoon mee zeggen dat het voor de meeste mensen hier waarschijnlijk beter uitkomt in de avond omdat die ook een baan of school hebben. En zelfs niet als het rond een uur of 7 is of iets dergelijks?
Sure. Een uur of 7 zou in principe wel kunnen. Ligt er natuurlijk maar net aan hoe een zware maaltijd ik heb gehad, haha. Rond achten stop ik iig meestal.
Die stick van de 3DS zuigt! Bij deze geef ik dat ding de schuld van al mijn falen. 'Je bent laatste geworden'. Nou. fuck you game!
Je zuigt gewoon zelf. Ik win vaak genoeg. En mensen: vul jullie namen in, dan kunnen we eens gamen. In het weekend hoeft het trouwens niet perse de avond te zijn. Code: Maandagavond: MAD 1976 Dinsdagavond: Modder MAD 1976 Woensdagavond: MAD 1976 Donderdagavond: Modder MAD 1976 Vrijdagavond: MAD 1976 Zaterdagavond: MAD 1976 Zondagavond: Modder MAD 1976 We hebben minstens een man/vrouw of 5 nodig voor een leuke race. Het liefst natuurlijk gewoon de volle 8.
Code: Maandagavond: MAD 1976 Pyamamannl arma22 Dinsdagavond: Modder MAD 1976 Pyamamannl arma22 Woensdagavond: MAD 1976 Pyamamannl arma22 Donderdagavond: Modder MAD 1976 Pyamamannl arma22 Vrijdagavond: MAD 1976 arma22 Zaterdagavond: MAD 1976 arma22 Zondagavond: Modder MAD 1976 Pyamamannl arma22
Voeg de community nou maar eens toe. Als Dulle zichzelf eens in het schema zet kunnen we eens een race plannen, anders doen we het wel zonder hem.
Kom eens racen dan! Eerlijk gezegd vind ik de game maar heel matig, race gevoel heb ik niet echt. Mario Kart komt toch beter tot zijn recht op een console met splitscreen co-op, schiet eens op met Mario Kart 8.
Hoogstwaarschijnlijk hebben jullie het er al uitgebreid over gehad in het Wii U topic, maar ach ik post het nog even hier. In het juiste topic De Karts blijven zo lullig klinken, maar het ziet er verder wel awesome uit. Peach en/of Rosalina wordt het voor mij.