Trouwens.. over dat hufter zijn :
- Removed hacking/electronics skills, replaced with a minigame.
- Removed charm/intimidate skills, rolled up into Paragon/Renegade now.
- Removed all weapon and armor skills, replaced with nothing.
- Removed equpping party members because, according to Bioware, it would be "onerous".
- Removed finding any items/equipment, now you find blueprints and have to build them with materials you earn through a tedious minigame (tedious according to OXM, that is).
- Removed all first aid/medicine skills because you now have shooter style auto-recharging health.
Dat zijn toch wel dingen die ik echt kut vind. Ik bedoel, je kan nu alleen maar keuzes maken of je goed en slecht bent, maar niet neutraal in principe. Dus als je veel Paragon speelt, maar bij 1 ding toch een keer de slechte keuze wil maken of andersom, is dit dus niet mogelijk. Voor de rest vind ik de dingen die ze hebben verwijderd echt ver boven belachelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van games zoals Gears of uncharted, maar dit is een RPG in de vorm van een shooter ( ME1 iniedergeval ). Sure hier heb je ook nog keuzes, maar geen stats meer. Ze hebben veel RPG aspecten gewoon verwijdert wat ik echt belachelijk vind want dat is onder meer wat ME1 zo speciaal maakte.
Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2010