1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Da's wel waar. Zodra je goede shit hebt heb je dat andere niet meer nodig. Ik keek ook nog amper in kisten, en had geld genoeg dus veranderde al die shit in omni gel. Toch vind ik het jammer, net zoals het niet customizen van teammates.

Zolang het verhaal maar goed is en de gesprekken weer tof zijn. Bij Fallout en Oblivion vond ik het wel eens vaak leuk om door te skippen omdat de teksten niet boeiend waren. In Mass Effect niet, was echt heerlijk. En ben benieuwd naar de badguy, want vind het nog steeds jammer dat er geen Saren meer is. Dat was echt een baas. _O_

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Wie zegt dat er geen Saren meer is? :D (niet dat ik het weet, maar het is een sci-fi verhaal, dus alles is mogelijk)

Paar pluspunten in deze tijd van negativiteit;

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Maar in Mass Effect vond je geen guns toch? Voornamelijk bepaald soort ammo enzo, guns kocht ik altijd bij 'shops' . Ik weet even niet meer of je nou wel of niet guns kon vinden in kisten enzo....

4. James Pond

James Pond Guest

Volgens mij wel, iniedergeval ammo upgrades ( die er ook niet meer zijn ). En armor, die je dus ook niet meer vind :\.

Anyway, ik koop hem wel via de bazaar als die hier opstaat. Ga er geen 60 eu voor neerleggen. Erg jammer.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De minpunten wegen nog altijd niet op tegen de pluspunten. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook altijd last van item koorts maar bij een spel als ME had ik daar totaal geen last van, vooral niet omdat je alles in shops kon kopen en niks beter was dan de Spectre gere!

Daarnaast concentreerd ME zich op 1 persoon, in dit geval dus shepard, en vind ik het ook niet echt erg dat ik me niet kan richten op mijn squad members. Ik denk dat de balans nu een stuk beter is bij je team members en je dus veel zal moeten wisselen, wat de interactiviteit ten goede komt.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Opzich, zorgt het er wel voor dat je wat langer bezig bent met het vinden/krijgen van een item. Je moet dus een soort blueprint afwerken, tja...als die minigames echt zo irritant zijn, dat is dat wel een minpunt, maar ja.

Zolang je in ME2 nog steeds hele vette conversaties kan hebben, die ook invloed op het verhaal kunnen hebben , waardoor een 2e playthrough zeer interessant word, dan ben ik al redelijk blij. Als mijn eerste playthrough nog goed kan herinneren, vond ik het vinden van items niet zo heel belangrijk in de game. Niet zo belangrijk als bij Fallout 3 of Oblivion. Maar dat is persoonlijk...dus ik vind het geen ramp. Maar snap wel dat mensen ervan balen, en zou het misschien iets met EA te maken hebben of dat niet?

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Minder planten om te ontdekken? Ze hadden er juist meer beloofd. En dan moet dit op 2 discs verschijnen? :eek:

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, maar die planeten waren geen reet aan. Als ze nu zeg maar 10 planeten maken waar veel te beleven op is, met steden/dorpjes dan vind ik dat veel beter dan 50 planeten waar alles hetzelfde is maar dan in een ander kleurtje.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Eensch met Fiasco. Al die planeten in ME1 waren irritant. Nu bij het opnieuw spelen sla ik gewoon stukken over om maar niet al te veel tijd te hoeven verspillen op die nietszeggende planeten.

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Wat wel jammer is, is dat die gun exclusief is(er is dus geen andere gun zoals die in het spel). Wij zullen die de blackstorm gun nooit kunnen gebruiken(mits het ook als dl komt).

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Echt dankje voor die pluspunten_O_

Heb dit trhead zoveel mogelijk proberen te vermijden om mogelijke spoilers te vermijden alleen merk dat ik hier stiekem af en toe eens binnen kom gluren.
    Fuck wat heb ik zin in deze game zeg. Ga nu beginnen met een nieuwe Character.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die pluspunten zijn zeker goed, en ik ben het ermee eens over die planeten. En zo extreem veel vond ik ME1 niet hebben. Maar de niet-story planeten die er waren, waren saai. Elke keer hetzelfde, ze hadden een basis en wat dingen die je kon 'salvagen' maar het was eigenlijk helemaal niet leuk om te verkennen.

13. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik eraan denk: ik zie in allerlei trailers dat er nu ook beperkte munitie is in de game. Er wordt echter in het eerste boek al uitgelegd waarom dat niet meer zo is. Weet iemand hoe Bioware dit rechtvaardigt?

14. luke33

luke33 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  15. James Pond

James Pond Guest

Retcon

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is nou precies waarom ME2 awesome wordt. Er is gewoon interactie(en vette interactie) tussen squadmembers op de Normandy! _O_

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Die min-punten zijn jammer, maar ik denk persoonlijk dat al deze overwegingen het spel uiteindelijk ten goede zullen komen.
    Persoonlijk vond ik de items in Mass Effect ongeinspireerd, dus in Mass Effect 2 zal ik ze totaal niet missen.
    HeEen RPG heeft geen honderden items en mogelijkheden nodig. Goede interactie, level-up systeem en quests zijn de belangrijkste elementen in mijn opinie. Dit heeft Mass Effect los van alle andere opties.

Miranda ziet er trouwens HOT uit. Zowel digitaal als in real-life. :+

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Exclusive Sci vs Fi Doc Part I HD

Spoilers!

[gt]60873[/gt]

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk zit er in deze ook weer een soort citadel, gewoon een groot gebied, wat je echt allemaal kunt verkennen en met mensen en allerlei soorten wezens kun praten en dingetjes doen voor ze.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoop dat de hoofdstad deze keer wat groter is en meer leven te vinden is. Vond alleen die bar + die hoofd gang leuk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina