1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Heb er echt zoveel zin in, die launch trailer al 10000x gezien.
    Man, nooit gedacht dat ik mass effect zo epic zou vinden _O__O__O__O_
    Deel 1 is al een van de vetste spellen die ik heb gespeeld!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ben ik wel nieuwsgierig, welke?
     
  3. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien heeft iedere squadmate een verborgen talent
    Dit is die van Mordin
    http://www.youtube.com/watch?v=J-HgVM6JSIY
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zijn toch meerdere games waarbij je een bonus krijgt als je een savegame van game X hebt. Zo kreeg je in DOAX(2?) een geldbonus als je een savegame van DOA3(4) had.

    Dat is dus niets nieuw wat Bioware doet. Maar dat keuzes van een andere game gevolgen hebben is wel iets nieuw (denk ik).
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    daar gaat het me natuurlijk ook om. Ik ben echt met dezelfde shepard incl keuzes deel 2 aan het spelen. Is voor mij iig nieuw en iets wat ik zeker wil proberen :)
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Save game transfer bestaat al sinds er memory cards zijn waar je saves op kan opslaan. Zijn dan wel voornamelijk japanese rpgs tho die van dit soort dingen gebruik hebben gemaakt. Maar tis wel te begrijpen als je er nooit van gehoort hebt. Weet het zelf ook pas kort, alleen omdat iemand zei dat die spellen gespeelt had op de PSX waar dat al kon. :+

    Maar het is dan wel omgekeerde dan nu want nu neem je de chars keuzes over, en niet de stats en level van je character.
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb bol zelf ook 2 keer gemailed:

    Maar ik vond het antwoord niet heel erg duidelijk(er staat alleen Mass Effect 2, geen collector's edition), dus heb ze nog een keer gemailed:

    Oftewel, ik ben niks opgeschoten :emo: . Ik wacht maar gewoon af. Als hij de 28ste binnenkomt, is het fantastisch. Anders nog maar een week extra wachten.
     
  8. Dornbusch

    Dornbusch Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem besteld bij gcshop.nl...

    Nog een tip: vermijd de officiele forums! Een paar kut ventjes zijn threads aan het spammen met het einde en de belangrijkste story twists in de thread titel.
    Ik heb zo per ongeluk de belangrijkste story twist meegekregen (als het waar is dan).
     
  9. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je tip, die forums ga ik dus maar even mijden!
     
  10. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Even voor mijn duidelijkheid:

    Ik heb twee save games van Mass Effect op mij HD staan. 1 waar ik de goodguy ben en 1 waar the badguy ben. Nu ga ik beginnen met importeren van de eerste savegame. Echter ik heb in die speelsessie heel weinig sidequests gedaan en heb daarom niet zo'n hoog level. Ook heb ik daar de soldiersclass; waar ik eigenlijk niet zo happy mee ben.

    Klopt het dat het alleen om het importeren van de keuzes in de game gaat? Wie heb ik laten leven en wie heb ik en goede beurt gegeven? Moet iedereen in Mass Effect starten met level 1? Kortom: Kan ik een savegame importeren en starten met een andere class?

    Kan iemand mij helpen. In deze thread worden veel verschillende dingen genoemd.
     
  11. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep importeren is alleen van keuzes en evt achievement dingen (geld e.d. wat voor een bonus zorgt in ME2)

    Je krijgt aan het begin van ME2 dan gewoon weer de keuze om een class te kiezen. Je kan in feite gewoon een nieuw character maken, en dan krijg je vervolgens bonussen op dit char en heb je de verhaal effecten van ME1 op ME2
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    gelukkig maar want ik was renagade en heb allemaap paragon beslissingen lopen maken :+
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Blijkbaar duiken met de upcoming release de geruchten ook weer op van een mogelijke film. Op zich wel leuk, als het tenminste eens zou willen vooruit gaan met die plannen i.p.v. de Halo-movie weg op te gaan..

    'Tremendous amount of interest' for Mass Effect film

    BioWare's Mass Effect franchise already has a rich narrative history. With two games in the can (and another one on the way), three books, an iPhone game, and comics, there's plenty to talk about.

    Of course, Hollywood has taken notice, according to Mass Effect 2 project director Casey Hudson. "Obviously we have a tremendous amount of interest from people in Hollywood to make a major motion picture," he recently told MTV Movies Blog.

    This isn't the first word we've heard of a Mass Effect film. Back in 2008 it was reported that Avi Arad has obtained the rights to create a film adaptation. But not so fast -- Hudson says there are a lot of factors that have to be in place before they really move forward.

    "The most important thing for us is we don't just want to see a movie get made," he explains. "We want to see a great movie get made, if it's going to get made at all."

    If you simply can't wait, Mass Effect 2 ships for Xbox 360 and PC next week.

    EXCLUSIVE: There's 'A Tremendous Amount Of Interest' In Developing A 'Mass Effect' Film [MTV Movies Blog]

    Bron: Destructoid
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat James Cameron of George Lucas het dan gaat maken. George heeft al genoeg ervaring met Star Wars, dus ik denk dat hij ook wel een prachtige ME film kan neerzetten. James Cameron kan het ook goed doen.

    Anyway, ik heb zin in het spel. Ik moet nog wel ME1 met mijn Shephard uitspelen. De biotic in Mass Effect 2 ziet er geweldig uit:D.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Three books? :eek:

    En een film van ME kan interessant zijn, want er lijkt me genoeg stof in het ME Universum voor een goede Sci-fi. Maar de kans is natuurlijk groot dat ze verneuken of erger nog... dat Uwe Boll de filmrechten krijgt :x.

    Misschien dat die ene gozer die de reboot van Star Trek heeft gedaan hier wel interesse heeft :+ (na de Star Trek sequel).
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb de game toch maar besteld :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En die regisseur van Star Trek 2009 dan? :9
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Voor de mensen die Mass effect op hun iPhone hebben uitgespeeld, weten jullie al wat de exclusive collectable is voor Mass Effect 2?

    ben namelijk wel benieuwd, toen ik ME op de iPhone uitspeelde stond dat ik iets voor ME2 unlocked had en dat het klaar zou liggen zodra ik ME2 zou starten.


    [​IMG]

    Curious :cool:
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mass Effect: Retribution is dus het nieuwe en zou ergens midden dit jaar uit moeten komen (Amazon heeft het op 27 juli staan) en zou 336 pagina's tellen (volgens Amazon). Wanneer het verhaal zich afspeelt (voor of na ME2) is nog niet bekend. Het boek wordt weeral geschreven door Drew Karpyshyn, hij heeft ook Revelation en Ascension geschreven.

    Retribution is set in the universe fans know well from the video game and novel series—one in which humanity has explored the very farthest reaches of the universe, only to discover the ruthless Reapers, a race bent on extinguishing all organic life. One man is bent on discovering the Reapers' secrets, the mysterious Illusive Man, the leader of a pro-human, black ops group, Cerberus. And he's devised the perfect plan: implant a human subject with Reaper technology in order to study the enemy.

    He also has the perfect test subject—Paul Grayson, an ex-Cerberus operative. Grayson betrayed Cerberus in order to save his daughter. So when Grayson is kidnapped and made the subject of Cerberus' evil experiments, the Illusive Man will finally have his revenge...

    [​IMG]
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Abrahams lijkt me inderdaad een geschikte regisseur, maar laten we dan wel hopen dat het gewoon R rated wordt zoals de game, want een avatar idee hoef ik niet, veel te lafjes en dat past niet bij Mass Effect.

    Daarnaast weet George Lucas al jaren niet meer wat regisseren is en produceren ging hem ook niet al te best af.

    Eerst maar eens de game spelen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina