1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Armor via de "ign-link" gedownload, ziet er moeilijk vet uit! alleen wel een beetje stom dat npc's die je tegenkomt die ook in deel 1 zaten je meteen herkennen vanaf 100m... heeey shepard! terwijl met dat armor en helm ik echt zwaar onherkenbaar ben :confused: maargoed komt natuurlijk omdat dat armor later als download is aangeboden ;)

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    RELAXT. zat toevallig te struinen op de ign site toen ik het tegenkwam en heb het toen zo snel mogelijk gedownload. Doe de Blood dragon armor het ook? want heb hem wel op me andere account maar daarvan was ik me password kwijt dus moest een nieuwe maken.

Relaxt dat het gewoon allemaal doet. Nu alleen de game nog kopen!

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij pakt hij soms wel het laatste wapen (voor shepard in ieder geval) ik kreeg gister bij het recruteren van een ally een nieuw pistool en had dat ook meteen equipped. Moest wel naar een weapons locker om hem voor mn party members te equippen.

Blood Dragon doet het maar ziet er niet echt mooi uit, stijl past niet echt bij de rest van de vomgeving :+ van de DLC armors vind ik de Inferno nog het mooist maar stomg genoeg kan je geen van de DLC armors zonder helm dragen en ik vind t stom staan als ik ergens binnen ben om altijd met een helm op te lopen en te praten. Je mist ook alle gezichtsuitdrukkingen van shepard daardoor

Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  4. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Gisteren de game gehaald en ik wou mijn ME1 level 60 character importeren, kan hij mijn savegame niet vinden bij het importeren:mad:

Nu heb ik destijds pas level 60 gehaald aan het begin van mijn 4e playtrough, dus ik heb inderdaad geen clear-game save meer of zoiets. Andere characters had ik al een keer verwijderd.

Ben dus nu maar aan een speed run van mass effect1 bezig om toch mijn oude character te kunnen importeren. (wil namelijk wel vollop gebruik maken van de nieuwe functie om door te spelen met je oude character natuurlijk, maak wel iets nieuws aan voor ronde 2.) In de hoop dat een save aan het einde van de game dan wel geregistreerd word door de import functie van masse effect 2.

Weet iemand hier of dat gaat werken voor mij?

5. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Same problem here, :mad: kheb alleen echt geen zin meer om ME1 nog eens uit te spelen.. jammer dan...

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    vind dat wel leuk gedaan met je oude character spelen:

1) je speelt weer met je eigen gemaakte character, dus gevoelsmatig leuker
    2) makkelijk om die ene achievement binnen te halen, speel 2x uit of 1x met character uit deel1

7. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht dit wordt weer een lange zit hier op werk voordat ik vanavond naar de crashsite afreis.. 8)

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Op die manier werkt het ja, je moet echt een end-game save hebben. Ik heb zelf een level38 Paragon die hij wel vindt, maar mijn 2de save game met mijn Renegade character vindt hij niet. Met mijn 2de character had ik de game echter niet uitgespeeld.

1200 M$ punten voor Cerebus is wel erg duur, kost je dus EUR 15,00 extra als je de game 2de hands scoort en content wilt downen. Hoop dat dit niet de toekomst gaat worden want dan wordt games onderling ruilen gelijk minder interressant. Snap wel dat ze de winkels op deze manier willen aanpakken maar hier worden ook de gamers de dupe van imo.

Game zelf is echt geweldig. Zodra de intro begint weet je dat je wat moois te wachten staat.

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net de LCE opgehaald, had een mooi tinnen hoesje verwacht, met als opdruk dat N7 logo, maar het hoesje is echt superlelijk! Op de voorkant een plakplaatje van Shephard en op de achterkant een plaatje van een monster. Eeuwig zonde, ik had op zo'n hoesje als Bioshock gehoopt wat er zeer cool uitziet, maar ziet er zo goedkoop uit nu :mad:

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Pics? :eek:

Iemand via budgetgaming:
    Als GM heeft dan moet FRS ze ook kunnen verzenden vanmiddag/vanavond. :'-(

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De plaatjes zijn glimmend en de achterkant mat, niet mooi.

12. SysanApse

SysanApse Guest

Vind het er wel cool uitzien.

Hoewel dat plaatje wat je overal ziet met de N7 vetter is.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind het wel nettjes en dat monster is ook wel nice. Enkel die Sheppard vind ik wat minder :+.

Op de game dvd's staat ook vermeld dat het om de CE gaat, zal er straks een foto van nemen.

14. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh das best wel balen, want ik heb ook mijn char net een uur in de game om level 60 te halen. Ik heb gelukkig nog wel de saves net voor de council gedood werd en eentje waar ik net op Eden Prime kom. Dus hoop dat dat wel werkt.

Want je char level wordt toch niet geimporteerd maar alleen de keuzes die je hebt gemaakt?
    Hoop alleen wel dat ik de laastste save alle goede keuzes heb gemaakt zoals Rachni Queen gered etc. :eek:

15. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox in een aparte kamer staan zonder internet verbinding, heb geen zin om hele aansluiting te maken voor wat DLC.

Armors etc. boeien met geen reet maar kan iemand mij vertellen wat ik mis met Normandy Crash site?

16. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik dacht in de review van IGN iets te zien van een scherm waarop de gemaakte keuzes uit je import-save te zien zijn als een samenvatting voor je bevestigd. (maar heb het dus zelf nog niet kunnen zien)

in de IGN review zag ik als items die meegenomen worden
    je afkomst en historie, je keuze voor Kaidan of Ashley, of Wrex Virmire overleefd heeft en of je de Council hebt gered of niet.

Gelukkig dus niets wat met je relatie met ashley of Liara te maken heeft(?), want in mijn speed run die ik nu doe heb ik geen tijd voor hete, blauwe chicka's. (alleen blauwe ballen dus:+)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eeh wtf... dat is lame :emo:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    inderdaad, en wij zijn niet de enige die er zo over denken , kotaku heeft er al een atikeltje aan gewijd

http://kotaku.com/5457584/mass-effect-2-has-dlc-and-helmet-issues

hoe moeilijk kan het zijn om zo'n toggle helmet knopje ook voor de DLC te laten werken

(maar even voor de duidelijkheid , dit is een piepklein minpuntje betreffende gratis DLC voor een spel wat ik voor de rest tot nu toe echt geweldig vind. Maar je moet toch wat hebben om over te zeiken :+)

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Is het raadzaam om de game op Insanity te beginnen met een geimporteerde char? Of maakt dat niks uit of je de game nu begint met een nieuwe char of een oude voor de moeilijkheidsgraad? :+

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is het maken van een character uitgebreider dan in deel 1?
    Bijvoorbeeld meer kapsels.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina