1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja maar t kost peanuts, 1000 credits voor een volle tank ofzo :+

valt wel mee, alleen af en toe ff snel fuel en probes oppikken, kost 10 seconden. Je zet je schip op de galaxy map even boven een fuel station en drukt een paar keer op A

2. Ashavan

Ashavan Guest

kortom een nutteloze toevoeging :confused:

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet zo zeiken Ashavan. Het hele fuel gedoe zorgt ervoor dat je na gaat denken waar je naar toe wilt vliegen, liefst op een efficiente manier om credits te besparen. Of denk jij op één benzinetank ook in Spanje te geraken?

4. Ashavan

Ashavan Guest

en ga nu eens nadenken over de toegevoegde waarde er van. ik zie het als niks meer dan een cheap ass zielige poging om een money-sink in de game te hebben omdat je zo makkelijk aan credits kan komen. Verminder de waarde van de loot en dump dat tank gedoe gewoon.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het is al open gisteren (of was het nou eergisteren?)... .

Eerste keer dat je de game speelt is het misschien leuk, tot dat je genoeg geld hebt. In een new game+ kan het maar enkel irritant zijn... zo heb ik ME1 ondertussen bijna 9 miljoen credits ><.

En aangezien het niet veel kost, kan het een irritatie worden.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Wat zijn eigenlijk Renegade en Paragon?
    Kan iemand me dat uitleggen? In deel 1 geloof ik 1x iets van gemerkt ofzo, maar weet niet echt wat het is.
    Iets met Shephards persoonlijkheid??

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt daar kwam ik vandaag ook achter. Je komt echt veel personages tegen waar je in deel 1 iets mee gedaan hebt, echt heel leuk gedaan. :thumbs:

dat is hoe aardig je bent :+ Tijdens gesprekken kan je vaak verschillende antwoorden kiezen, de bovenste is de aardigste, de paragorn optie, en de onderste de onaardige, de renegade optie. Als je vaak genoeg voor een bepaalde optie kiest gaat je personage sterk naar een kant neigen en krijg je speciale keuzes tijdens gesprekken.

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954
    Dat zijn niet de rode en blauwe opties of wel?

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook, heel soms krijg je tijdens een gesprek ook een paragorn of renegade tekentje te zien ergens in beeld. Als je dan snel genoeg op een van de triggers drukt grijpt shepard in als het ware en krijgt het gesprek een heel andere wendig

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954
    Okee, weet ik dat weer. :)

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Bij de ontmoeting van Mordin vond ik dat geniaal gedaan! Wat een cool karakter is die Mordin trouwens, heerlijk ingesproken ook!

12. Ashavan

Ashavan Guest

Valt nog mee dan. Je kan tot de 9.999.999 komen in credits. En daar is geen kunst aan in ME1. Alleen Spectre gear kost aardig wat, maar vul je zo weer aan door andere loot te verkopen. Loop nu alles om te zetten in medi-gets en heb daar ook al een berg van gespaard waardoor niks meer handmatig gehacked hoeft te worden.

Hopelijk komt ME2 vandaag in me brievenbus :D
    Maar van wat ik heb gehoord zitten er tig nutteloze toevoegingen in zoals het tanken en is de game meer een shooter dan RPG geworden :mad:

13. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Alle spoilers met betrekking tot het verhaal (dus ook effecten van het eerste game op het 2de) in het verhaal topic - Pegas

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Valt allemaal mee, het is echter geen dragon age. Mass Effect is een echt rollenspel en mikt op een ander publiek dan Dragon Age, dat was bij de eerste al zo en dat hebben ze nu nog verder doorgetrokken.

RPG elementen zijn nog steeds aanwezig. Hier spelen dialogen, keuzes en gevolgen een veel grotere rol en het inventory/equipment element bijna geen rol meer.

Keuze van je klasse en de teamleden die je meeneemt vereist ook enig tactisch denk werk.Daarnaast is het shooter element dit keer goed uitgewerkt, wat zorgt voor veel leukere combat.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    qua verhaal en interactie met de npc's is het nog steeds een echte rpg. Het is wel zo dat er niet heel veel micromanagement meer nodig is van je inventory. Qua gameplay is het niet MEER shooter dan het eerste deel maar vooral een BETERE shooter. De gameplay is qua opzet hetzelfde (dus je kunt nog steeds commandos geven e.d) maar de uitvoering is gewoon een stuk strakker.

16. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook medigels capped op 999 trouwens, ik ben in m'n laatste playthrough maar gestopt met kistjes openen want zowel geld als medigels waren capped :{

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik was nog op tijd om al die DLC content af te halen toen hij op de marketplace stond, maar waar krijg je die in game, of pas later in het spel? Ik kon via Cerberus 2 dingen downloaden, waarvan er 1 al klaar was aangezien ik het toen via de marketplace had, maar verder niets van gezien.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Items staan in je weapon locker in de Armory of in Shepards Room

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hm ik ben nu juist op weg 'to investigate' die first missing colony, ik neem aan dat ik die dus al gemist heb of toch niet? Of kom/kan je na elke missie op een plek terug waar je een weapon locker hebt?

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wacht maar af ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina