1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    haha ik heb idd nu ook die collector rifle en armor zonder de CE te hebben gekocht:p

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^
    De classes zijn wel heel anders dan het eerste deel. Mn Vanguard in deel 1 had heel veel powers, zoals een soort shield boost, maar ben nu level 9 Vanguard en heb eigenlijk helemaal geen powers :x Laat staan een shield boost oid.

Komt dit nog, of is er helemaal niks overgebleven van de classes?:mad:

3. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    niet echt, ze hebben de classes minder uitgebreid gemaakt als het vorige deel

4. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja minder uitgebreid zeker.. heb eigenlijk helemaal geen powers meer. Als je close combat class hebt verwacht je dat die ook weer een shield boost heeft, aangezien je van dichtbij veel geraakt gaat worden bij een enemy rush. Bij ME1 had je dan ook een schield boost die je kon inzetten in dat soort gevallen. Nu helemaal niet meer 8) Had ik liever een andere class gekozen waarvan je van een afstand de enemies kan pakken.

Hoop echt dat er wel zoiets nog inzit, anders ga ik snel de 2e playthrough van class veranderen. wat heb je aan een rush attack als je daarna midden tussen de vijanden staat zonder shield?

5. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Eens, frustreerde mij ook behoorlijk. Gebruik de rush alleen als vijanden te dichtbij komen..

Als je trouwens "teammate missies" volbrengt krijg je wel extra powers \o/
    nog ff volhouden dus.

6. Ashavan

Ashavan Guest

Rushen? In ME1 was het als rambo ergens staan en op de hoge HP en defenses vertrouwen terwijl je iedereen afknalde. Was op den duur geen kunst meer aan. Wat mindere defenses en zo zou vanuit een balans oogpunt stuk beter zijn. Wordt de game ook wat uitdagender in plaats te spelen met een verbasterde god-mode :p

7. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    CE is binnen hier van FRS , dus veel plezier jongens, tot volgende week ofzo. :D

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat me opvalt is dat een site als IGN soms nadeel vertelt dat er glitches en crashes voorkomen, nou heb ik de PC versie maar ik ben nog geen van die problemen tegen gekomen gelukkig.

9. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien de moeilijkheidsgraad verhogen?

Vind de balans wel aardig van deel 2, ga niet vaak dood maar zit weleens te k#tten met m'n ammo die dan bijna op is en ben een paar keer gecounterd door baddies wat dan m'n leven kostte. Ik speel trouwens op normal..

10. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah ook op Insane was je nog steeds vrijwel onsterfelijk (barrier was alweer van CD voordat hij uberhaupt afgelopen was). Enige van Insane was de de mobs gewoon veel meer HP hebben, wat eerder irritant was dan lastiger. 10x moeten schieten op een mob die al op de grond ligt om 'm maar dood te krijgen, of iemand afknallen met de Mako die dan wegschiet naar de andere kant vd planeet waarna je ze op kan gaan zoeken omdat je in combat blijft en dus de basis niet in kan.

Ik hoop echt dat, dat in ME2 beter is :+

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja ik snap die aanval nog niet echt met Y, dat je ineens naar voren schiet en een vijand weg beukt, want dan sta je vervolgens midden tussen de vijanden, en zonder een shield boost is dat zelfmoord.

Hoop echt dat er wel iets van een shield boost in zit, zou het anders echt waardeloos vinden. Naja, zien het wel. Game ziet er verder wel super uit en verhaal is tot nu toe ook echt vet, alleen niet helemaal met sommige technische dingen eens zoals de powers etc.

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Wordt het verschil tussen 'Paragon' en 'Renegade' eigenlijk nog uitgelegd verder in het verhaal, of is dat een overblijfsel uit de vorige ME? Ik had al door dat het waarschijnlijk een soort allignment of standing vertegenwoordig, en 'Renegade' zal dan wel de 'evil' variant zijn. Maar veel meer dan dat weet/vermoed ik niet...

13. Ashavan

Ashavan Guest

Zoals gezegd maakte moeilijkheids graad weinig uit in ME1. Had me health en regeneratie en shields op max staan. Een enkele keer moest je voorzichtig vanuit cover schieten en flanken, maar merendeels was het gewoon Rambo God-Mode.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is toch wel logisch wat een Paragon of een Renegade is? Google? :+

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja, maar dat kan je wel vergeten in deel 2. Vindt de combat niet te vergelijken met deel 1, ook omdat je powers niet hetzelfde zijn als deel 1, is behoorlijk wat uitgehaald. ME1 was ik Vanguard, maar geen van de voordelen van een Vanguard zijn er in ME2.

En Vanguard waren ze ook niet over te spreken in dit deel. Die rush attack staat voor zelfmoord aanval aangezien je dan midden in de vijanden komt te staan en je geen extra shield hebt en je dus meteen dood bent en je dus helemaal niks aan die speciale aanval hebt.

Volgende playthrough wil ik Sentinel op Insanity spelen. Die class heeft tenminste extra shields, die je echt kan gebruiken ipv al die "powers" die bijna niks uithalen. De balans van de game is heel anders dan in deel 1, had wel wat anders gemogen wat mij betreft. Aan de andere kant wordt Insanity nu echt een challenge ipv een walk in the park zoals ME1 was.

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Eigenlijk niet meteen :+ Maar ik heb het vorige deel niet gespeeld, ik nam aan dat het een alternatief is voor de good vs evil side gewoon?

Edit: Het klinkt iets genuanceerder hier, maar het komt er blijkbaar toch ongeveer op neer.

17. Ashavan

Ashavan Guest

bleh game is nog niet binnen. Heb de game dus niet op de release dag binnen. Vraag me steeds vaker af wat het nut van pre-order is als je de game bijna een week later binnen hebt dan sommigen die het bij FRS of zo kopen. En een dag later dan iedereen die hem gewoon in iedere winkel koopt.

18. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In ME1 werd het niet uitgelegd als goed of slecht,

Paragon hield in dat je rekening houdt met wat het beste is voor de mensen, hoe red ik het meeste levens e.d.

Als Renegade was je niet perse evil, maar heel simpel gezegd komt de missie/veiligheid voor alles. Het maakt niet uit hoe de klus geklaard wordt, als hij maar geklaard wordt zeg maar :)

19. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens waar de tweede disc voor is? ben al best lang aan het spelen, maar heb hem er nog niet in hoeven doen.

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ^ Ik weet niet hoe ver je bent, maar daar staan meer squadmembers etc op.

Bol heeft hem nu ook verstuurd. Nu moet ik voor morgen nog 1 file afmaken en nog 1 powerrushen.
    Denk dat als ik morgen ME2 binnen heb, ik nog steeds ME zit te spelen :+ .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina