1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, en al die CAPS is al helemaal zo vorige eeuw 8)

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de CE ontvangen en net even drie kwartier gespeeld. Zeker een voorruitgang, vooral wat graphics en combat betreft.

Klopt het trouwens ook dat je als renegade Shepard een romance kan hebben? Ik wil namelijk lekker badass blijven, omdat mijn Import Shepard dat ook is en Miranda versieren :+

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Al vijf en een half uur opzitten sinds vanmiddag, had niks te doen :+. Geweldige game, al mis ik toch wat RPG dingetjes die ze eruit hebben gehaald.

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar DA:eek: is voor de consoles gemaakt door Edge of Reality en niet door BioWare zelf. Die hielden zich vooral bezig met de PC versie, waarna ze er waarschijnlijk na vier jaar ontwikkelen achter kwamen dat enkel een PC versie niet zo'n groot succes zou worden. Dat maakte EA waarschijnlijk erg zenuwachtig, vandaar dat DA:eek: ook op de consoles is uitgekomen.

5. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Had er zo'n 2uur opzitten tot ik erachter kwam dat ik continu niet kon saven. Overnieuw begonnen en opeens kon ik wel saven.

Gelijk ook geen zin meer in de game. :+

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ah OK, dat wist ik niet.

De begin cinematics zijn echt _O_. In game wel wat anti-aliasing issues en shimmering edges van objects enzo ...

7. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens nog een nacht release?

8. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Even een kort snel vraagje, maakt het uit of je geimporteerde character uit ME1 level 60 is of niet?

(want ik wil een verhaal met keuzes die een met een good shepard heb gemaakt (paragon))

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maakt niet uit. Als je character een hoger lvl is die je import krijg je alleen iets betere bonussen dacht ik, maar is verder niet van cruciaal belang.
    Super vette game trouwens kan niet stoppen met spelen. Alle characters hebben gewoon hun eigen "feel" super vet!

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind dat hacken dmv het matchen van die code fragments wel blerk.... je moet veels te veel fragments matchen. Wellicht dat dit met een skill beter wordt ?

EN iemand zei dat ze RPG elementen uit het spel hebben gehaald? Welke zijn dat. Ik kan alleen nog maar een paar powers upgraden, ik neem aan dat er meer zijn of ... ??

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je moet er 3 matchen.. het is echt té makkelijk.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Huh? Ik moest er 7 matchen. Zaten er zeker fouten tussen ? Moeilijk te zien vind ik.

Er zitten ook wel af en toe erg low res textures in, bijvoorbeeld op rocks enzo. Die zijn ook erg low poly. I know, I'm a bit of a graphics whore ;) O-)

13. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er zeven moest matchen ben je waarschijnlijk over zo'n rood kruis gegaan, dan raak je er weer 1tje kwijt.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    /Mod CENSUUR~Kevf

Hij heeft een SDTV he, caps nodig om het leesbaar te maken. ;)

Die van mij komt pas de 29e of 30e binnen. Gelukkig voor een zacht prijsje van 33 euries. Maakt het weer helemaal goed. :)

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt na een tijdje de keuze om grunt te laten ontwaken of niet, wat zouden de gevolgen kunnen zijn voor het niet laten ontwaken van Grunt? (of weet iemans dat maybe al?)

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hm ik zit op Omega, die missie waar je Archangel moet opsporen/helpen. Het laatste objective is 'hold the fort' maar alle enemies zijn dood, je kan geen kant meer op, en die Archangel staat precies bugged vast op een tafel met z'n hoofd naar de zijkant...
    Ben ik hier op een bug gestoten of zie ik iets over het hoofd?

Edit: Precies wel, even vorige autosave geladen voor het gevecht en nu gaat hij wel gewoon verder.

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien kun je dit beter vragen in het Verhaal topic, het kan eventueel een spoiler zijn(ik weet het niet).

Ik heb wel een vraag voor de mensen die hun character hebben geimporteerd. Kun je dezelfde characters meerdere keren importeren? Dus stel dat je een level 50 adept hebt. Die importeer ik 1 keer en hou hem gewoon als adept. Kan ik hem dan nog een keer importeren en er dan bijvoorbeeld een vanguard van maken?

18. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat de snelheid waarmee je levelt afhankelijk is van de aantal kills die je maakt of zijn er nog andere factoren die de snelheid van levellen beinvloed..

19. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm gister even gespeeld al, en al is het verhaal e.d. weer super moet ik zeggen dat het nieuwe combatsysteem wel echt even wennen is zeg.

Na veel twijfelen toch maar bij Vanguard gebleven ipv voor Adept gaan maar, al komt het misschien nog, ik ben nog niet echt onder de indruk er van. Charge is geinig maar je gaat zo vreselijk snel dood dat het bijna suiciden is als je het gebruikt. Het is voor m'n gevoel echt nog veel meer een shooter geworden.

Ander minpuntje vond ik dat je van de 'speciale' armors de helm niet af kan zetten. Ik heb het blood dragon armor en het collectors edition armor maar als ik dan met iemand praat ziet het er een beetje lame uit :+

Maar goed, alles zal wennen zijn :)

20. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Had net me ME1 personage geladen, ik was Paragon maar heb allemaal Renegade eindbeslissingen genomen.....Wrex dood, Ashley dood, Council dood.

Vanavond ga ik er eens lekker voor zitten om van het begin te genieten :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina