1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit nu ongeveer op 20 uur speeltijd en heb op één na alle side-kicks opgehaald.
    Heb ook alle side quests gedaan die ik ben tegengekomen.

Wat een spel is het weer zeg!
    Jammer dat ik deel 1 niet heb uitgespeeld op de pc en zo mijn character niet over kon nemen. Miss maar ergens in de budget bakken gaan zoeken of ME daarbij ligt.

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar zijn die side quests van belang om deel 2 beter te 'begrijpen'?

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee. dat zijn alleen dingen om extra geld/equipement te verdienen.
    Misschien iets meer van de wereld van ME zal begrijpen maar voor het verhaal zelf voegt het weinig toe.

4. Ashavan

Ashavan Guest

nee, maar ze maken de game wel interesanter tot op zekere hoogte. En er zijn een handje vol side quests waarvan de keuzes effect gaan hebben in deel 2. Zoals hoe je met Cerberus om gaat en een crime syndicate etc.

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Oké, dankjulliewel. Ga denk ik eerst ff de main story doen, en daarna misschien wat side quests. En als het goed bevalt ME2 kopen.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Eh, wtf.. Wil ik mijn ME1 save importeren, staat ie er niet tussen. :mad:
    GODVER!

Iemand een fix?

(misschien is dit al aan bod gekomen, maar ik kom eigenlijk niet meer in dit topic; ga ook niet terugbladeren)

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Is het wel een character waarmee je ME1 hebt uitgespeeld? En was het account waarop je die saves gehaald hebt hetzelfde als ditgene waarmee je nu ME2 speelt? Dat zijn de import probleempunten die ik heb onthouden...

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Uiteraard (wie begint nu aan ME, en speelt het dan niet uit? :eek:), en ik gebruik gewoon nog steeds dezelfde account.

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Moet je het verhaal van deel 1 echt snappen om te kunnen genieten van dit 2e deel?

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Heb je deel 1 op dezelfde xbox gespeeld? Heb je alle savegames van ME1 nog? Of per ongeluk ooit gedelete? Heb je ooit een newgame+ opgestart en over je oude savegames gesaved?

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Absoluut niet, Bioware zou gek zijn als ze dat deden, want dan zouden ze deze game maar voor een kleine marge maken. En zeker nu deze game zo gehyped wordt in amerika kun je er echt veilig vanuit gaan dat je deel 1 niet gespeeld hoeft te hebben.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ...

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vaag, ik heb ook een nieuwe xbox maar ook via data transfer kit overgezet en bij mij lukte het wel, dus dat kan het niet zijn. Weet je echt 100% zeker dat je de savegames nog hebt van ME1?

15. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik aan nieuwe side-quests kom?

Ben net vijf uurtjes bezig...
    En heb Garus en Mordin aan mijn team toegevoegd. Momenteel loop ik een beetje op Omega rond, maar kan slechts twee of drie side-quests doen. Side-quests van de Normandy crew heb ik al.

En kan iemand mij vertellen hoe dat scannen nou precies werkt? Moet je dat eerst doen voordat je op een planeet wilt landen? Ik wil graag clusters (uncharted worlds) verkennen en zo.

16. James Pond

James Pond Guest

Laad je ME save opnieuw, die moet zijn net voor Saren, speel hem dan even opnieuw uit en laat de game even saven na de credits, dan moet je save werken .

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind dat scannen van planeten wel erg sloooooooom gaan!

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Yup, major fail. Kweenie hoor, met ME1 faalde Bioware al met het doelloos rondrijden op verlaten planeetjes op zoek naar resources, maar dat vond ik geneens zo erg om te doen, maar een hele planeet scannen en minen, jezus wat tergend.

Snap niet dat ze zo een asskickende game kunnen maken, en dan zo falen hierin.. zucht

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja.
    Gaat niet; ik heb ME verkocht.

Pff, hier baal ik dus echt van. :mad: Ik had er bij ME1 nog zo op gelet dat ik het niet een 2e keer ging spelen, zodat alle keuzes van mijn eerste playthrough bewaard zouden worden.
    Ook juist om die reden verkocht.

En dan krijg je nu dit gezeur.

RIP? :'-(

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    :):

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina