1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Moet je maar niet deel 1 verkopen. :cool:

Game is geweldig, maar zijn weinig side quests tot nu toe? En waarom is de Citadel zo klein geworden! :mad:

Atm ben ik;
    Nadat ik tegen de Collector's heb gevochten en Ashley even gedag heb gezegd. Lelijk wijf, ik ga Miranda versieren. :cool:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga toch niet iedere game houden omdat er misschien...ooit...in de toekomst... een crappy import functie in een sequel kan zitten. :mad:

Vraag me af of dit iets is waar een patch voor uit gebracht kan worden, anders wacht ik daar wel op. :emo:

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Cool dat je beide ME boeken gewoon ingame kan kopen! :)

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik voel met je mee Dulle. Bij mij werkte het gelukkig wel (ook maar een playthrough gedaan van deel 1), maar je kunt inderdaad niet al je games aanhouden omdat je ze later misschien nog ff moet spelen.

@Badstreak: Thanks for the mining tips. Maakt het IETS minders sloom :)

Ik vraag me ook af hoe erg het minen nodig is voor de game. Als het even kan ga ik daar zo weinig mogelijk tijd mee verknoeien...

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik dacht dat minen niks voorstelde, maar sinds ik Mordin heb kan ik van alles updaten/krijgen. Denk aan wapens, armor upgrades, health upgrade, Normandy upgrade enzovoort. Dat unlock je allemaal dankzij die dingen die je het gevonden met minen.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Als je uit de groene ring gaat kom je in een 'hogere view', daar verbruik je wel brandstof dus let daarop! Als je die relay jump ofzo neemt kan je ook in andere systemen komen.
    Om te scannen ga je gewoon naar een orbit waar een planeet op te vinden is, je kan dan beginnen scannen door (Y) te drukken. Je beweegt gewoon je curser over de planeet tot je op de scanner rechts de witte golfjes hoger ziet worden. Hoe hoger, hoe meer mineralen er op die plek zitten. Door dan met (RT) een probe te launchen kan je die mineralen op die plek ontginnen.

Bovenaan staat ook algemeen hoe 'rijk' de planeet aan grondstoffen is. Als een planeet 'poor' is heb je bij een sterk signaal nog maar weinig grondstoffen. Bij een rijke planeet vertegenwoordigt een sterk signaal echter veel grondstoffen.

Edit: Hm ik zat nog op de verkeerde pagina te kijken blijkbaar, zijn al veel verder ondertussen.

7. Ashavan

Ashavan Guest

begin het gebruik van die clips irritant te vinden. in ME1 kon je gewoon knallen met je wapens, maar je moest niet te lang doen want dan krijg je overload en kon je even niks meer doen. Nu wordt je gedwongen om clips te gebruiken. En als het op is...tja dan heb je pech. Erg leuk als je Soldier bent zonder biotic/tech powers en je wapens niet kan gebruiken. Waarom moeten ze dingen aanpassen die geen fix nodig hebben. Het is godverdomme toch geen shooter waar je om de paar kogels het magazijn moet wisselen. Kom op zeg.

Schijnbaar is het ook onmogelijk om een tegenstander van dichtbij neer te meppen zoals in deel 1. Nu heb je pech en sterf je gewoon als je op datzelfde moment even zonder clips zit.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2010
  8. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem. Heb nu antwoord op mijn vraag.
    Hoe land ik eigelijk uncharted worlds of zijn die er niet meer?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    jawel, soms pikt de scanner een "anomaly" op, als je die opzoekt en er een probe inschiet kun je landen en een subquestje doen.

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mass Effect 2 has "sold-in" over two million units worldwide in less than a week, claims EA, making the BioWare RPG the "first blockbuster of 2010".

The stellar numbers (which are based on "internal EA data") have been achieved despite the sequel only being on sale in North America since Tuesday - and released in Europe just today.

"Mass Effect 2 has earned 40 perfect scores, amassed over 30 editor's choice awards and is donning the front cover of 20 magazines worldwide," said EA.

"On launch day, the term 'Mass Effect' was in the top 10 trending topics on Twitter and most searched on Google News. MSNBC.com said, 'Mass Effect will go down as one of the most influential video game series of all-time on the Xbox 360 platform'."

Dr. Ray Muzyka, BioWare co-founder, added: "Mass Effect 2 is poised to be one of the biggest games of 2010. We could not be more proud of the game's universal acclaim and early commercial success."

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=233156

En het is ze van harte gegunt :D

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nee toch is dat planeet afstruinen weer zo saai? 8) Daar had ik echt een hekel aan in deel een, ook de voornaamste reden waarom ik hem nog steeds niet heb uitgespeeld.

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Beetje raar, als je weet dat dat het afstruinen absoluut niet noodzakelijk was voor de main story maar gewoon een side quest was :confused:

13. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad raar...

Je krijgt vanzelf upgrades die het scannen sneller laten gaan.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    maar wel voor je achievements ;) En ik speel gewoon altijd zo games uit, anders heb ik de hele tijd het gevoel dat ik boeiends gemist heb.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hier mag ook niet gespoiled meer worden, daar hebben we nu een ander topic voor waar je het vrij kunt doen. Je kunt dus nog gerust in die topic komen. ;)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, het zijn nu kleine (vaak combat) missies waar je meteen vlakbij je objective land. Dus niet meer in dat golfkarretje een uur rondrijden om 1 kistje te vinden wat je niet kan openen omdat je de verkeerde partymember bij je hebt :+

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik blijf alleen vandaag en morgen nog even spieken of iemand toevallig nog iets weet voor mijn probleem, daarna ben ik weer weg. :+

1. Zelfs de kleinste onbelangrijke spoiler is een spoiler. :p En die zullen ook hier wel voorkomen.
    3. Er zullen altijd mensen zijn die vergeten spoilertags te gebruiken.
    2. Gameplaydingetjes wil ik ook niet weten.

Ben bv sinds de release van Borderlands zelfs niet meer in dat topic geweest. 8) Zodra ik een game heb wil ik gewoon niks meer weten. Niet qua verhaal, en niet qua gameplay.

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je zou dit eventueel eens kunnen proberen misschien:

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Pffff, ik vind dat fuel gebeuren ook erg irritant. Voegt niks toe lijkt mij? Zo kun je niet eens een beetje rondvliegen als je zoekende bent, of de maps niet zo goed kent...

20. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    In het begin lijkt het misschien lastig, later heb je er geen last van, als je gaat exploren kom je vanzelf langs fuel depots onderweg, ik heb nog niet zonder fuel gezeten, gaat gewoon vanzelf bijna :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina