1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    hmmm oke.
    ga t wel een poging geven, bij intertoys is ie 10eu, alleen hier uitverkocht. Maar ff in Amsterdam checken!
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Doe dat zou ik zeggen. In het begin zal het wel even wennen zijn, maar je komt er heus wel doorheen. Oblivion was mijn eerste echte RPG, had ook redelijk wat dialogen, en daar ben ik nog steeds verknocht aan. Mass Effect komt bij mij op een goede tweede plaats. Btw is Oblivion voor mij de beste game die ik ooit gespeeld heb. ;)
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Bron: http://www.xbox360achievements.org/...ect-2-Will-Have-New-Game -Mode-After-All.html

    Sweet! :D
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hoe zit het trouwens als je deeltje 1 hebt uitgespeeld, vervolgens met dezelfde character opnieuw bent gestart maar daarmee nog aan het begin bent? Kan je dan wel met de character verder in 2, met de gegevens dat deel 1 is uitgespeeld?
     
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt alleen je autosave nodig van het einde van je carreer.
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En de Cerberus kaart zou in elke retail versie van Me2 moeten zitten.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    De game niet dus? Want die save staat op mijn hdd
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Oblivion vond ik zelf ook meesterlijk. :cool:
     
  10. SysanApse

    SysanApse Guest

    Waar hebben jullie deze game ge-pre ordered ? En voor welke prijs ?

    Kan niet wachten todat ik hem heb, deeltje 1 heb ik volgens mij 3 keer uitgespeeld.
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Officiele Vanguard Reveal

    [yt]gUgSOfLqaYQ[/yt]
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Coole class! Ik ga denk ik gewoon voor soldier, volgens mij is dat de enige die heavy weapons kan hanteren en die rocket launchers zien er gewoon cool uit :D
     
  13. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik zie nog steeds nergens staan dat als je met een dezelfde char. het spel meerdere malen hebt uitgespeeld dat, dat dan ook geldt voor unieke playthroughs, dalijk heb ik maar 1 save om te importen terwijl ik m al 5 keer heb uitgespeeld... weet iemand hier het fijne van??
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben aan het twijfelen of ik voor de CE van Game Mania moet gaan of voor de CE van Game.co.uk (heb bij beide gepre-ordered).

    In die van de GM is de strip enzo digitaal maar krijgt je blijkbaar een extra sniper. Bij de van game is de strip enzo fysiek aanwezig maar heb dat die sniper waarschijnlijk niet en moet ik waarschijnlijk tot 1 februari wachten om de game te spelen.

    Dat de strip, art-book,... niet fysiek aanwezig is vind ik niet zo erg aangezien ik het toch maar één keer zal bekijken. Aan de andere kant is het toch wel vet om het fysiek te hebben.
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga dus absoluut niet voor de soldier, die heeft mij namelijk nooit kunnen boeien. Op dit moment twijfel ik erg tussen Adapt, Vanguard of Infiltrator. Maar het zal tegen de release meer tussen de Adapt en Vanguard aanliggen.
     
  16. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Vanguard klasse ziet er enorm vet uit, maar ik denk toch dat mijn eerste playthrough weer met een Infiltrator zal zijn :)
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas geleden ben ik weer begonnen. Colonist/Sole Survivor, Soldier. Wil zo neutraal mogelijk blijven omdat ik mijn keuzes in dialogen wil afwisselen. Toch vind ik het moeilijk om de juiste keuzes te maken... Hebben jullie advies? Wat zijn nou de beste keuzes met het oog op Mass Effect 2. Althans wat denken jullie?

    Wat is eigelijk de meest toegankelijkste klasse in deel I volgens jullie? Adept en Engineer zijn ook wel erg vet. Alleen ben je beperkt met wapens en armor. Dat zuigt hard. En Hybrids interesseren mij niet zo.
     
  18. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je in ME2 voor een verrassing komt staan waarbij het niet uitmaakt of je nu Paragon of Renegade bent ik verwacht een grote twist in beide keuzes
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    heb nu deel 1, vind er tot nu toe geen bal aan.. 8)
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In het begin vond ik ME ook kut. Actie was te langzaam, had nog niet door hoe de skills werkten, verhaal boeide me niet omdat ik het nog niet snapte. Maar later wordt het wel beter, geloof me. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina