1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Vind je? Heb het spel nog niet en weet de reden niet maar je moet het volgens mij zien als

een optie op plastische chirugie

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    niet waar, je krijgt het op een andere manier.

3. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Wel... |:-

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    @beide dingetjes: Yup.

Ik zal even de Bioware fora checken. Hopelijk zijn ze daar wel voorzichtig met spoilers. :+

5. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het eigenlijk kunnen om ...

de loyalty van ieder character te winnen ? aangezien ik me twijfels heb over het feit dat Legion en Tali elkaar natuurlijk niet zo liggen en is het ook zo dat als je de loyalty missions complete dat ze dan achter je staan in de final mission? zijn eigelijk missions zoals in deel 1 met Garrus - dr Saleon, Wrex - Family armor en Tali - and the geth toch?

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens de achievement guide op IGN kan het!

7. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    dan zal het wel kunnen ! maar het is dan wel zo dat ze je volgen naar het einde toe?

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    check op hoofdpagina van IGN de achievementguide (is open voor iedereen) heb de game zelf nog niet maar daar staat een hoop in dat jijw aarschijnlijk beter snapt omdat je de game al speelt!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb je net als in deel 1 een soort groot gebied als Citadel?

Ik weet dat Citadel in ME2 zit, gisteren hele tijd rondgekeken, en de veranderingen zijn cool, maar ik vraag me af of er nog een gloednieuwe planeet is die een beetje zoals Citadel is, met shops enzo?

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    ja man, iig eentje die lijkt op een huge kwal, ben even de naam vergeten, ben er wel de hele tijd rond wezen loeren.
    en nog zat anderen lijkt me!

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nog een vraagje...

Dit snap ik niet, ik heb nergens echt kunnen kiezen welke class ik wilde..en ineens zie ik nu dat ik soldier ben. Ik heb er zeker overheen gekeken toen ik mijn naam en look kon kiezen? En waar zijn al die dingen als charm en intimidate gebleven in het squad menu? Ik zie dat ik tijdens gesprekken die opties al heb...dus heeft Bioware het uit het skill systeem gehaald? Dat je dus niet meer punten hoef te spenderen eraan?

Nu heb ik echt alleen maar een paar powers die ik kan upgraden...dit blijft zo?

Laatst bewerkt: 30 jan 2010
  12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Naast de Citadel heb je nog wat andere planeten met winkeltjes en andere shit. Omega, Illium (Die is echt prachtig!) en als het goed Tuchanka ook, al moet ik die laatste nog checken. Kan zijn dat er nog meer grote planeten zijn.

Je krijgt een bericht in je computer dat je de conent kan gebruiken, dan kan je ze zien op je Galaxy map.

Miranda is baas, hele GTST soap met haar en Shepard bij mij. Maar het gaat de goede kant op. :cool:

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Charm en intimidate zijn nu verwerkt in je paragon/renegade 'level'. Je hebt maar iets van 4-5 krachten wat je kan upgraden, maar ik vind het persoonlijk niet erg. Het rechargen van powers duurt niet lang en je kan vele powers combineren (bijv. iemand liften, dan bevriezen zodat hij naar beneden valt in de diepte of hem dan gewoon weg schieten). De diepgang van de powers gaan dieper dan je op het eerste gezicht denk. Je squad members hebben ook speciale skills die je unlocked d.m.v. hun vertrouwen te winnen en een missie voor ze te voltooien.

@ Fiasco, wanneer kom je bij Ilium :eek:?

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nadat je de eerste 4 teammates (Exclusief Jacob en Miranda) hebt gehaald en de missie erna hebt gedaan. Dan kan je erheen. :)

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben ik er bijna (ik doe nu de missie erna). Zover vind ik het een geweldig spel. Vooral Jack is geweldig _O_.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Omega vind ik ook erg erg mooi hoor, doet me wat denken aan euh...tja zo'n grimmig stadtje in een SW film ofzo...grafisch prachtig gewoon. Thanks voor de tips....ik ga nu volledig overnieuw, want ik wil niet persé soldier zijn. Eens kijken wat die andere classes inhouden.

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Heb net Mass Effect ontvangen met 2 discs. Waarvoor dient de tweede eigenlijk ?

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    De rest van het spel.

Heb ME nu eindelijk voltooid. Ben nu bezig om Me2 te installeren en eindelijk te spelen :9 .

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben een beetje bezig met planeten scannen en dan die probes lanceren, ik krijg er element zero, iridium , platinum en palladium voor. Waar dienen deze voor?

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Zaeed is kick ass! Zit nu pas 5 uur in de game maar vind hem al helemaal geweldig, vooral leuk dat je ook je char van ME1 kon importeren. Wel jammer dat je die presidium gedeelde van de citadel niet meer in kan, alleen om te praten met captain anderson :9..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina