1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zit ook rond de 20 uur na Horizon. Maar komt meer door al de tijd die je verspilt met scannen, research, fuel, probes kopen en andere onzin :mad:
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind ik eigenlijk het Collector's Edition wapen? Het armor heb ik al uit mijn kledingkast. :p
    Edit: Oh, het is natuurlijk een Assault Rifle, en die kan ik niet gebruiken. +)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De collectors hebben toch ook een soort leider? :eek:

    Bij worden steeds random collectors over genomen door 1 zon leider van de collectors die ik zag ik de cutscene op Horizon waar je Kaidan tegenkomt.

    En die zit ook steeds random dingen tegen me te roepen. :cool:
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Lekker onderbouwd intellectueel minder bedeelde klapmongool.
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Doe even normaal man.
    Het is maar een spelletje.

    MAAR wat wel heel vervelend is dat ik door een bug niet "No one left behind" achievement heb. :'-(
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je de Omega 4 Relay ingaat dan kom je er vast niet meer uit hé? Niet dat ik daar al ben, moet nog een heel stuk. :)
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Om even op iets terug te komen, welke klasse kan '"Slam'' doen zoals Miranda :eek:?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Geen idee, bij mij is ze loyal en dan kan ik dat ook gebruiken. Miranda en ik kunnen het nu gebruiken, bij beide helemaal geupgrade. Doe die sidemissie van haar, en dan heb je de mogelijkheid om het ook te leren. :)

    Moet wel zeggen dat personages weinig te vertellen hebben. Archangel wilt nooit met me praten, Joker lult ook niet veel, Grunt ook niet, Zaeed is een aap daar ga ik nooit heen. En Miranda wacht alleen maar tot het rustig is zodat ze kunnen baksen. 8) :+ Jack wilt niet met me praten omdat ik Miranda baas vind, Thane praat wel aardig en die andere twee nog niet veel mee gepraat. En Mordin is een idioot. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  10. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Adept en Vanguard geloof ik
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze is ook loyal bij mij, maar jou Shephard kan het ook?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, als iemand loyal is dan kan je toch iets van hun leren (Uiteindelijk kan je er maar 1 kiezen van al je teammates bij elkaar). Ik heb Slam van haar geleerd dacht ik. :)
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor het geval dat,
    zijn er meerdere sidemissions van je squad mates? Ik dacht dat je er maar één had, zoals Oreana van Miranda. Wanneer kan je dan zo'n power leren?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, maar een per squad mate. Als eerste had ik de loyalty van Zaeed en toen kreeg ik een soort van actie waarmee je een granaat gooit. Na een tijdje unlockte ik Mordin en kon ik upgrades uitvoeren, toen kocht ik wat met Element Zero waardoor je van power kon veranderen en daar kon je dan kiezen welke speciale aanval je van een squad mate wou. Toen was Miranda loyal bij mij en kon ik haar slam gebruiken. Sinds dien gebruik ik dat steeds.
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Alright. Thanks, ik was al jaloers dat Miranda zo'n skill kreeg :eek:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, die skill is erg tof. Je krijgt er gewoon echt bijna iedereen de lucht mee in, geniaal om een Krogan te zien bevriezen en Miranda hem vervolgens de lucht in te zien schieten en keihard tegen de grond aan smijt. :cool:
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ga weg Moridin is geweldig. Hij spaced em echt altijd bij met zn super snelle gepraat. :cool:

    Vond het vooral vet toen hij begon
    te zingen
    Ik kwam niet meer bij van het lachen. :+

    Grunt is wel lief vind ik alleen af en toe een beetje agressief. Is ook mn favo team mate samen met Miranda die goede mix van powers heeft. Slam is gewoon geweldig om te gebruiken.

    Jacob is ook lief als gespreks partner beetje net zoals Kaidan met zn zachte charmante stem.

    Mijn Shepard is trouwens ook de hele tijd te flirten met Kelly de assistente. Als ik maar niet te ver daarmee ga net zoals in deel 1 waar ik de hele tijd zat te focussen op Kaiden en ik dacht gewoon beetje gezellig te praten met Liara. Komt bij de Romance scene Liara naar binnen in plaats van Kaiden. :<
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Jack for the win! Zij is geweldig als je haar leert kennen en zij is ook erg goed ingesproken, vind ik. Zaeed vind ik het minst boeiende character. Je hebt geen eens een conversation wheel bij hem. Achja, hij is toch saai.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vind hem een idioot omdat hij zo snel praat, toch is hij wel tof ondanks dat ik hem nooit gebruik. Dat stukje was wel geniaal inderdaad, volgende gesprek met hem ook. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina