1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eens je de code hebt ingevoerd moet je voor de 360 versie je 360 gewoon herstarten en dan naar de downloade content van ME2 gaan via de game zelf.

    Voor de pc versie kan je de file downloaden via de link die je krijgt na het ingeven van de code.

    Staat op die link van Fiasco vanonder allemaal mooi uitgelegd :).
     
  3. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeik over wel of niet sidequests en diepgang. ik ervaar de missies die je specifiek voor een teammate doet juist als als belangrijk onderdeel van het geheel. aangezien het spel volgens mij juist daar om draait met als einddoel de collectors... als dat soort zaken je niet kan boeien en je elk gesprek wegdrukt dan is er waarschijnlijk niet veel aan inderdaad. dat missies op sommige planeten die je toevallig scant niet zo diepgaand zijn kan ik wel begrijpen, maar was met je buggy over een kale planeet rijden in deel 1 dan wel leuk volgens die mensen?
     
  4. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    593
    Leuk Bevonden:
    234
    thanks voor de reacties. het is gelukt en heb nu INFERNO en TERMINUS armor erbij gekregen. is wel netjes van frs.:thumbs:
     
  5. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    zag het eronder al staan|:-
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Nou ik heb nog geen kritiek over de game,maar ik snap wel dat mensen ervan balen als er vrijwel helemaal geen sidequests zijn. Terwijl iemand van Bioware juist gezegd heeft dat er minder sidequests zullen zijn,maar degene die er zijn echt interessant zijn en ook iets voorstellen :).

    Als ik heel eerlijk ben heb ik mij niet ge-ergerd aan de sidequests in deel 1, ik heb ze allemaal gedaan.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina