1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dit waar? Zou wel een bummer zijn, al moet ik toegeven dat ik bij ME altijd auto level up deed bij mijn party members.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zou het juist relax vinden.
    Ik vond het juist irritant om steeds hun wapens/armor etc. te moeten switchen.
    Bij mijn eigen character vind ik het okay, maar bij mijn squad members heb ik er niet veel zin in.
    En ik deed ook altijd auto level up. Ik wil gewoon spelen, niet teveel geklooi in de menu's.
     
  3. James Pond

    James Pond Guest

    BLEH
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je bent wel erg kritisch. Het spel gaat gewoon goed worden.
    Dan val ik niet over dit soort puntjes.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies man, toen ik dat stuk zag dacht ik 'oh jee, echte minpunten?' ..maar nu ik het gelezen heb kan het me echt niks boeien hoor. Ik vind het juist wel nice dat je niet al teveel meer hoeft te doen voor je squadmates, hoeft voor mij echt allemaal niet. En meer planeten te bezoeken..is gewoon nice!

    Combat is als Gears en Uncharted? Waarom de 'yawn' ..juist fucking bruut. Dat betekent, vette gun-battles dus. De combat is juist zwaar relaxt in die beide games. Wat had die persoon dan graag gezien als combat? :confused:
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen maar goede punten inderdaad, nee dit spel gaat niet tegenvallen! :D
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Plus dat ik laatst iets las op ik geloof...VG247. Bioware zei dat ze niet hielden van hoe games tegenwoordig gamers bij het handje vasthouden, games die dus veel te makkelijk zijn. Dit was absoluut niet het geval met ME2, en daar ben ik echt blij om. Me likes a challenge :thumbs: (Net als Riddick,lol)

    En ze hebben het over Uncharted/Gears achtige combat, nou in Mass Effect kon je sowieso al cover nemen op diezelfde manier als die games, het werkte alleen nog wat gebrekkig vond ik. Het is er alleen maar veel beter op geworden. Ik vond de combat zéér goed aanvoelen in ME2 , tijdens Gamescom.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    dus als ik t goed begrijp loop jij de hele tijd met dikke armor....en bijv. thane loopt de hele tijd met ze lere jasje?
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Kan je het eigenlijk goed spelen zonder dat je deel 1 nooit hebt uitgespeeld?
    Vind alles wat ik van deel 2 tot nu toe heb gezien veeeuulll toffer dan 1 die ik nu speel.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe ver zit je in deel 1 dan? Want ik zelf vond het ook wat langzaam toen ik de game begon te spelen, maar toen er bepaalde dingen gebeurde in het verhaal. Spectre worden bijvoorbeeld....toen ging het echt los. Al vond ik het al die tijd al wel heel tof, maar goed.

    Ik denk als je deel1 echt niet verder wilt spelen en toch het verhaal kennen, dat je dan gewoon op wikipedia het verhaal wel kunt krijgen. Maar toch zou ik doorgaan hoor.
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou het nadeel als je deel 1 niet hebt gespeeld? Ik hoor en zie mn vrienden als gekken hun savegame verbeteren voor mass effect 2? Wat is dit voor hype?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ga maar voor Grunt en Miranda, net zoals dat ik in deel 1 voor Wrex en Ashley ging. :+ Nu alleen nog een class kiezen, in deel 1 was ik Vanguard. Denk dat ik daar ook maar mee speel in deel 2.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Ben net op een van de planeten nadat je Spectre bent geworden? :+
    Btw wat klinkt die Assault Rifle BRUUT in Mass Effect 2! Hoelang ben je ongv. bezig met deel 1, zonder alle sidequests te doen?
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als je geen sidequests doet ben je er met 7 uurtjes wel doorheen... maar het draait ook juist om de sidequests, er zijn niet heel veel main quests. Maar als je em even snel wil uitspelen voor deel 2 dan ben je er met een dagje wel klaar mee.
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ja side quests....waarbij je naar identiek uitziende planeten gaat met identiek uitziende gebouwen. woopie. Die side quests waren tergend en was niks meer dan een saaie grind vergeleken met de main quest. Was echt een hel zo saai en eentonig, maar heb toch alle side quests voltooid in de eerste playthrough. Hopelijk dat ze dit verbeteren in ME2, want dat is 1 plek waar nog enorme verbeteringen gedaan kunnen worden. Al het andere vind ik secundair om te verbeteren aangezien dat wel goed verliep en uit zag.

    Van de week weer ME1 begonnen opnieuw te spelen. Heb alle Add-ons gedownload. Die Batarians was best goed gedaan. Maar ik merkte vanaf moment 1 dat de besturing opeens erg stroef aanvoelde vergeleken met de eerste keer. Waarschijnlijk omdat we nu wat soepelere dingen gewend zijn.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Een dagje?
    Wtfness. Die tijd heb ik niet. Zit nu op 1 uur en 15 minuten en heb hem nu een week, ben wel 4x opnieuw begonnen om te kiezen welke class ik nou wil, en nu ben ik nog steeds niet tevreden. Mja, care. :+
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik beginnen als Soldier. Knal je overal doorheen. Ik lees ook net dat je de assault rifle bruut vind in het filmpje van ME2. Dan zou ik gaan als Soldier.
    Ben momenteel zelf ook Soldier. ;)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Je kan met deel II en later III namelijk je savegame van het vorige deel importeren.

    De reden dat je vrienden dit doen is omdat ze juiste keuze instellingen willen hebben.

    Ik ben bijvoorbeeld in mijn huidige Mass Effect I save behoorlijk evil, omdat ik nog een bepaald achievement moet. Als ik deel II van deze serie laad en mijn savegame van deel I importeer, dan kun je verwachten dat Shepard in deel II een dikke klootzak is. Hoop dat het zo duidelijk is. :thumbs:

    Overigens is het importeren van savegames iets waar al jaren naar gevraagd word.
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    ook keuzes die je in vorige delen maakte zullen doorwerken in de opvolgende delen. Vandaar dat het dus wel zo relaxt is :D
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ja inderdaad. Dit word gewoon de RPG van het jaar, tenzij Bethesda nog even raar gaat doen met een nieuwe TES. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina