1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ashavan is de brombeer van XBW, lurk wat meer - leer wat meer :+
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Moest net wel even glimlachen toen ik Tali "Go for the optics" tegen haar combat drone hoorde roepen :) Net als Minsc altijd "Go for the eyes" tegen Boo riep
     
  3. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Haha dacht ik ook al aan ;)
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Na gisteren bijna een hele avond side-quest te hebben gedaan vind ik dat er wel genoeg in ME2 zitten. Misschien niet zoveel als in ME1, maar het zijn er meer dan genoeg. Natuurlijk als je niet naar anomaly's zoekt en enkel afgaat op degene die in je lijst komen zijn het er zeer weinig. Zo komen de side-quests die je via e-mail ontvangt niet in je side-quest lijst terecht en zijn er aantal anomaly's die een keten van side-quests beginnen.
     
  5. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch hoop ik dat er meer missies toegevoegd zullen worden in de toekomst
    (en niet alleen maar met de Hammerhead). Idealiter zou Bioware om de paar maanden een missie of twee toevoegen, om de ervaring fris te houden.
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik ben de realist van XBW die niet als een schaap achter iedereen aanloopt en alles automatisch geweldig vind en een eigen mening vormt.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Punt gemaakt. :9
     
  8. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ah was maar een geintje *) je hebt idd wel een kritische kijk op games maar op sommige punten had je gewoon te hoge verwachtingen of stel je je een klein beetje aan in mijn optiek. Maar smaken verschillen en ik kan je posts wel waarderen :cool:
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, maar dan wel een realist met het meest botte taalgebruik en evenzo botte sociaal gevoel van de gehele internet communie!O-)
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    als je je er beter bij voelt is het niet alleen op het internet zo. in real life heb ik nog minder geduld.
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog minder? O-)

    :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Laten we nu maar on topic gaan aub. ;)

    In mijn tweede playtrough eindelijk de loyalty missie van Zaeed gehaald. Niet echt lastig, deed hem de vorige keer alleen fout. ;)
     
  13. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom mensen hier problemen mee hebben. Als Paragon heb ik in deze missie natuurlijk ervoor gekozen om de mensen te redden, en toch krijg ik de loyalty van Zaeed. Wat moet je dan doen zodat de missie 'mislukt'?
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet genoeg paragon hebben.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Huh, als je kiest om de mensen te redden dan

    kom je toch te laat om die vido neer te schieten en word zaeed niet loyal. Ik heb hem zelf 2 keer gedaan, 1tje voor de loyalty achievement en daarna heb ik de mensen gered omdat ik toch zoveel mogelijk paragon wou zijn
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Het klopt wat jij zegt.
    Ik maak me er in elk geval niet druk om, want ik heb de achievement nu.

    Die Thane moet ik ook nog, aangezien ik die in mijn vorige playtrough ook niet heb gehaald. De rest heb ik wel. Thane is wel lastig omdat je rap moet zijn. Ik hou mijn hard vast en zal proberen op tijd te saven. :9
     
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Zo moeilijk is die ook weer niet hoor, misschien wel wijs dat je van te voren saved en het patroon door krijgt.
    Eerste keer had ik hem opgefucked omdat die vent ergens naar binnen was gelopen en ik aan de verkeerde kant liep, maar daarna was het een eitje.
    In het begin is het sowieso easy daarna blijft die ergens na 2 deuren( die hij door gaat) een tijdje hangen en dan moet je aan de linkerkant gaan lopen en gaat die ergens rechts naar binnen daarna is het weer een eitje.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jawel, ik had die mensen gered en toen is die Vido ontsnapt. Maar Zaeed is wel loyal geworden, toen die blok beton op hem viel heb ik met hem gepraat met Paragon optie en is hij toch loyal geworden.
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik neem gewoon beslissingen zoals ik in het echt zou doen. Op het eind van de game hele balk Paragon en bijna helft Renegade gevult. Af en toe moet je gewoon beslissingen maken voor het grotere goed die als "renegade" bestempeld worden. Ik ging voor Vido omdat hij met zijn Blue Suns een groot gevaar is voor iedereen. Dan is het niet erg om een handjevol werkers op te offeren. Als er een kans is om weer binnen korte tijd Vido te vinden waar hij is zou ik de mensen misschien redden, maar die kans wordt als zeer klein gepresenteerd dus dan is de keuze makkelijk.
     
  20. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Kort lontje maar toch een paragon man:+
    Neem ook zelf beslissingen hoe ik het zelf zou nemen.
    Voor mijn team-members blijf ik over het algemeen wel vriendelijk.
    Ze zijn ook vaak goed uitgewerkt door bioware, waardoor ik uiteindelijk daardoor toch niemand snel irritant vind en ik wel het hele verhaal wel weten achter de personages.

    Heb daarom expres mijn 1e playthrough voor sommige teammembers expres hun sidequests niet gedaan.
    Wou van Jack haar sidequest opfucken maar dat was dus niet echt mogelijk , zoals bij Zaeed bijvoorbeeld, vond ik zelf wel erg jammer.
    Heb daarom niet meer de sq's van Jacob,Grunt gedaan en legion zelfs helemaal niet geaccepteerd op mijn squad, om hierdoor de 2e playthrough nog wat nieuws te zien.

    Zelf ging ik toch meer de renegade kant op omdat ik cerberus wel gelijk geef met veel dingen.
    Vind de citadel races best cool(asari's, salarians en vooral de turians) maar bijvoorbeeld de batarians daar mag van mij wel een genophage over heen gaan.
    Vond het zelf erg jammer dat met die missie om jack te halen dat ik die turian niet kon overtuigen en jack persoonlijk "per ongeluk" kon executeren bijvoorbeeld.
    Ik zal je Yellow hier wel mee op zijn tenen trappen, maar heb Tali ook expres dood laten gaan omdat ik haar maar vervelend vind en haar dus ook genaaid heb met haar sidequest:+
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina