Kort lontje maar toch een paragon man
Neem ook zelf beslissingen hoe ik het zelf zou nemen.
Voor mijn team-members blijf ik over het algemeen wel vriendelijk.
Ze zijn ook vaak goed uitgewerkt door bioware, waardoor ik uiteindelijk daardoor toch niemand snel irritant vind en ik wel het hele verhaal wel weten achter de personages.
Heb daarom expres mijn 1e playthrough voor sommige teammembers expres hun sidequests niet gedaan.
Wou van Jack haar sidequest opfucken maar dat was dus niet echt mogelijk , zoals bij Zaeed bijvoorbeeld, vond ik zelf wel erg jammer.
Heb daarom niet meer de sq's van Jacob,Grunt gedaan en legion zelfs helemaal niet geaccepteerd op mijn squad, om hierdoor de 2e playthrough nog wat nieuws te zien.
Zelf ging ik toch meer de renegade kant op omdat ik cerberus wel gelijk geef met veel dingen.
Vind de citadel races best cool(asari's, salarians en vooral de turians) maar bijvoorbeeld de batarians daar mag van mij wel een genophage over heen gaan.
Vond het zelf erg jammer dat met die missie om jack te halen dat ik die turian niet kon overtuigen en jack persoonlijk "per ongeluk" kon executeren bijvoorbeeld.
Ik zal je Yellow hier wel mee op zijn tenen trappen, maar heb Tali ook expres dood laten gaan omdat ik haar maar vervelend vind en haar dus ook genaaid heb met haar sidequest
Laatst bewerkt: 13 feb 2010