1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    'Snel wapen verwisselen'' (vorige wapen gaan) is 'X'.
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    'X' ingedrukt houden toch :9
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Blauw is paragon en rood is renegade(zo ziet het spel het iig). En die keuze staat linksboven en is dus paragon.

    Die quest met die Krogans: Je moet naar de club van the Citadel gaan(Dark Lounge volgens mij), daar staat als je binnenkomt rechts een turian waarmee je kunt praten. Die zal je wel verder kunnen helpen.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja precies, toen ik gisteren in die club was wilde ik babbelen met hem maar het kon niet. Misschien dat het kwam omdat ik Shepard dronken had gevoerd. Want toen ik echt voor het eerst in die club was een tijdje terug alweer..toen kon ik die knakker gelijk aanspreken ja.

    Zal later vandaag eens kijken :)
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Toch echt wel pittig met een Adept op Insane, vooral in het begin dan bij Garrus's missie als je nog amper teamleden hebt vrijgespeeld en je er dan nog even 1 moet achterlaten best.

    Een leuke, maar bij momenten frustrerende, uitdaging.
     
  6. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, de eerste paar uur was het best goed te doen, maar nu ben ik inderdaad ook al op een paar plekken een aantal keer doodgegaan, voordat het me lukte om iedereen te killen.
    -The Krogan: De eindbattle met die vrouw, een grote Mech en een aantal Krogan.
    -The Convict: Kamer met veel mannetjes en een grote Mech.
    -The Quarian: De eindbattle met die grote Geth 'hond'. En ik heb ook wel een poos gedaan over het stuk met die kleine vliegende robotjes.
    Voor de rest ben ik nog nauwelijks doodgegaan. Als je gewoon veilig achter cover zit en de powers van jezelf en je teamleden goed gebruikt, luks het prima. Ik speel met een Infiltrator overigens:)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Je kunt ook gewoon die loyalty missies overslaan en een echte held worden. Dit scheelt een hoop uren op insanity. Ik mag hopen dat je in ME 1 insanity niet de zijmissies hebt gedaan? Net zoals het in ME 1 het geval is, hoef je in ME 2 echt niet de loyalty missies te doen om de insanity achievement te halen.

    Persoonlijk vind ik het rottigste stuk uit de game misschien Freedoms Progress wel. Dit lijkt me dan ook net als Feros uit ME 1 een dikke bitch op insanity. ;)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, ik ben tot voorbij Freedom's progress gekomen op Insanity en vond het bepaald niet moeilijk. Het duurt alleen wat langer om die mech te killen en je moet meer in cover blijven en van cover naar cover verplaatsen.

    Als je NIET de loyalty missions doet op Insanity...

    ...Welke invloed heeft dat dan op de end game, waar je je team members op verschilende taken moet zetten ?
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je niemand loyal hebt, zullen er een aantal doodgaan. Maar je hoeft niet iedereen loyal te hebben, alleen de juiste mensen voor de juiste taken
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Badstreak legt ook al het een en ander uit, maar er is nog iets naast de upgrades die je wel moet kopen.

    Als je dat namelijk niet doet loop je het risico dat Shepard dood gaat. Die scene is trouwens wel epic hoor.
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik lag bij sommige stukken echt helemaal dubbel(7.05) _O_ . Jammer dat een paar grappige stukjes er niet inzitten.

     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Wow, hij ziet er echt insane creepy uit als je full Renegade bent!
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, dat stuk dat Shepie gaat dansen. _O_
    Geniale shit. _O_
     
  14. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over een sidemissie:

    Hm, ik heb net het pakketje voor Ish opgehaald en bij hem afgeleverd. Sidemissie volbracht maar nog steeds geen vinkje bij 'deliver the package'. Hij staat nog in het oranje ipv zwart, hij is ook niet meer te vinden op Omega waar hij eerst was :confused:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Si, is een bug. Heb ik ook.
     
  16. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thanks. Zal wel een fix voor komen hoop ik.
     
  17. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Freedoms progress was toch niet zo moeilijk? Alleen een paar robots en op het eind nog zo'n grote mech. Volgens mij ben ik daar geen enkele keer doodgegaan:eek:
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Welke bonus talent hebben jullie op een gegeven moment gekozen bij Shephard? Ik ben een Soldier en speel (sinds kort) op Veteran, daarvoor altijd Normal.
    Welke is het handigst?
    Ik heb Geth Shield Boost gedaan, is die een beetje goed? Maar wat heb je er eig aan als je al een shield hebt? die van de soldier? :+
    push en pull kan je toch niet kiezen?
    of wel?
    verschilt dat weer per moeilijkheidsgraad?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben op insanity opnieuw begonnen en heb als bonus barrier gekozen...
     
  20. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen één van de Loyalty powers van je squadmates aannemen. Ik nam zelf als Soldier Slam of Reave, aangezien je schilden toch al sterk genoeg zijn. Als Adept gebruik ik Foritification, Barrier of Shield Boost.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina