1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    edit: Maar gespoilerd voor de zekerheid.
    Ik heb inderdaad gehoord dat het Collector Ship een van de moeilijkste stukken was. Samen met dat stuk op Horizon (waar je de defenses moet inschakelen).

    Die heb ik net gehaald, dus een van de moeilijkste stukken zit erop. 3 keer raden hoe ik die heb gehaald... :+ Door Charge te spammen, en op die manier de hele speelplaats door zoefen. Woesj!

    Eigenlijk een beetje als dit:


    Door die verdomde Husks die nu armor hebben kan ik niet rustig een plekje te zoeken om mensjes/Scions/Collectors af te knallen, dus dan maar op die manier.

    Dat de husks nu armor hebben valt wel tegen... nu kan ik niet meer Shockwave gebruiken om ze over de rand te kegelen. :mad:

    Het zou btw wel fijn zijn als ik tussen missies door mijn Medi gel kon aanvullen...
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  2. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gisteren de missie op
    het Collector-ship
    (naam mag best is spoilers wat mij betreft!) gedaan en ik vond dat moeilijke stuk eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. De eerste keer ging ik dood, maar de tweede keer overleefde ik en mijn squadmates het gewoon. Er zijn stukken geweest die ik veel vaker overnieuw moest doen. Horizon vond ik eigenlijk ook niet zo lastig.

    Mijn Shepard ziet er nu echt bad-ass uit en ze is pas half-Renegade. Hoe moet ze er wel niet uitzien als ze 100% Renegade is8)
    [​IMG]
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh wow, dat ziet er nice uit. :9 Misschien als ik klaar ben met Insanity eens een run doen waar ik écht alleen maar renegade keuzes maak. En eens met een chick speel. :cool: Kijken hoe anders het dan wordt.

    Ik wist niet dat je uiterlijk kon veranderen als je evil keuzes maakte. Ik had gewoon direct die Med-bay gekocht toen het kon om mijn gezicht te healen + ik ben altijd lief <3

    Wat vond jij dan het moeilijkste stuk? Dan kan ik me daar misschien al op voorbereiden. :+
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan heb je resources gewoon weg verkwist, want met Paragon keuzes gaan je littekens ook weg en tegen dat je balk half vol is zijn ze praktisch helemaal weg :+.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wtf, jouw Shepard is een kloon van mijn Shepard :eek:

    De mijne is nu bijna 100% paragon en ik moet nog steeds aardig wat missies doen. Die paragon/renegade glitch heb je hier echt niet nodig, zelfde geldt voor die skill glitch. Het is ook een stuk toffer om het spel gewoon normaal te spelen, zonder te boosten op dergelijke manieren.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag gewoon dat ik het kon kopen, dus deed ik het maar. :+ Verder (toen) niet echt gekeken of ik het zelf ook kon wegwerken. :p

    Ach ja... het scannen van planeten is toch erg leuk om te doen. 8)

    Deze 2e PT heb ik het iig niet gekocht, en ben het ook niet van plan.
     
  7. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Moeilijke stuk:
    Ik doelde daarmee op het stuk in het Collector ship, als je door hebt dat het een valstrik is en er vervolgens van die vliegende platformpjes aankomen. Als ik hier de comments zo lees, vonden toch veel mensen dat één van de lastigste stukken op Insanity.

    Zelf vond ik tot nu toe een deel van de recruitmission van Jack het moeilijkst. Dan heb je zo'n grote zaal, waar een heleboel guards + zo'n grote Mech is. Daar ben ik echt heel vaak dood gegaan. Het einde van de missie dat je Grunt oppikt vond ik ook erg lastig. Dan heb je een zeer sterke vrouw (Shield, Armor, Health en een rocketlauncher), een Krogan (en telkens als je hem doodschiet spawnt er weer een nieuwe), een grote Mech (twee seconden zijn kogels vangen en je bent dood) en zeer weinig cover. Uiteindelijk had ik die gehaald door gelijk op het begin (als die vrouw nog niet achter cover staat, de Mech nog niet actief is en er nog geen Krogan gespawnd is) tien raketten op haar te schieten8)

    Die littekens gaan steeds meer weg als je Paragon speelt (zoals ik in mijn eerste run) en worden steeds erger als je Renegade speelt (zoals ik nu speel dus) en als je Renegade speelt gaan je ogen ook nog eens rood gloeien:eek:
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Renegade ziet er vet uit hey! Speel normaliter altijd de good guy, misschien deze keer maar eens niet :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu weet ik best dat iedereen een ander 'moeilijkste stuk' zal hebben, maar yay! Ik ben al voorbij de moeilijkste stukken die je noemt. :+

    Dat stuk wat je noemt bij de recruit missie van Jack heb ik verdorie ook nog helemaal alleen moeten doen. Was vaak billenknijpen. :+
    Zo een opluchting als je teammates weer opstaan en je doorhebt dat het afgelopen is. Pff. Als ik em weet uit te spelen op Insanity is dat iig een achievement waar ik trots op kan zijn. :cool: Vind ik dan.

    Een voordeel bij dat stuk wat je noemt in de Grunt missie is iig dat de Mech niet de trapjes op gelopen kwam. Zo kon ik me een beetje proberen te concentreren op de vrouw en de Krogans die steeds opnieuw komen. Nog steeds verre van gemakkelijk, maar goed...


    Ik heb in het begin van missies altijd problemen met het kiezen van mijn Heavy Weapon. Op Veteran gebruikte ik altijd dat Particle Beam wapen, maar ik vind dat die op Insanity een beetje useless is geworden doordat je te lang een gemakkelijk doelwit bent doordat je die straal constant op je doelwit moet houden.
    1 wapen weet ik niet eens hoe het werkt. 8) Als ik probeer te schieten komen er alleen maar pufjes rook uit. (ipv een ammo count staat er een aantal procenten)

    Zo sta ik dus iedere keer voordat ik aan een missie begin dus weer een half uur naar mijn Weapon loadout te kijken. :p Iemand een tip?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.850
    Dat is een nuke, die moet honderd procent zijn voordat je hem kan gebruiken. Hij vult zichzelf met heavy weapon ammo. Is wel een tof ding, maar duurt te lang voordat je hem kan gebruiken. Kan wel handig zijn, op het einde had ik die Human Reaper neer in twee schoten met dat ding. :+
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Soms heb je als je het Power Wheel gebruikt/aanzet echt van zo een Oh crap! momenten. :+
    [​IMG]
    [​IMG]
    Jammer dat ik mijn camera niet vaker bij de hand heb. :p Anders had ik er veel meer kunnen posten

    Een van de redenen waarom ik ME zo leuk vind:
    [​IMG]
    [​IMG]
    (Hm, ik dacht dat ik meer van dit soort foto's van had =()

    ^Ook de reden waarom ik in ME3 wat meer variatie in de missies wil hebben. Ik heb nooit de tijd om op mijn gemak te genieten van het uitzicht. Altijd als ik een moment rust heb staar ik gewoon even de ruimte in... Prachtig... :9
    Nu snap ik wel dat ME in principe een shooter is, maar neem nou bv die missie op dat schip wat lag te balanceren op het randje van een berg... Werd niet in geschoten, en vond ik toch vermakelijk om te doen.

    Ook jammer dat je niet op de Maan kunt landen. Kon in ME1 volgens mij wel en ik had gehoopt dat er hier weer een side quest zou zijn die zich daar afspeelt. Hij staat niet eens op de map.

    Insanity update (:+):
    Net Tali gerecruit. Samara en Thane moet ik nog.

    Ik heb geld tekort. :mad: In ME1 was je rijk, hier ben je altijd wanhopig op zoek naar iets wat je kunt hacken voor geld. Verdorie.
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat heb ik ook! Zeker bij die 2 laatste foto's. Maar ik kan dat ook in het echt doen(gewoon naar boven staren voor een tijdje - als het niet te koud is :+ ) of filmpjes online opzoeken over de ruimte.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier is er meestal te veel lichtvervuiling om iets te kunnen zien. :mad: Maar als het zichtbaar is hang ik ook behoorlijk lang voor het raam (tsja, met -10 graden ga ik niet buiten kijken)
    En in de game naar boven kijken is interactiever dan foto's filmpjes op internet. :p In ME heb je tenminste nog een beetje het gevoel alsof je er zelf bij bent.

    Al kijk ik ook erg graag naar de internet dingen! Naast gamen mijn andere favo bezigheid/interesse.
     
  14. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    vraagje:

    ik zit nu na iets van 33 uur game play en heb 9 members van de team ik mis er nog 1 en nu begrijp dat dat legion is, over hem staat het volgende

    ik heb op een gegeven moment een missie gehad dat ik in een verlaten reaper ship kwam om iets te pakken, maar dit bleek een soort van val te zijn, had ik legion nou daar moeten treffen of hebben ze het hier over een andere missie, die ik nog moet krijgen
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.850
    Komt nog, is pas tegen het einde aan.
     
  16. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    chill! :thumbs:
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.608
    Leuk Bevonden:
    17.764
    Dat uitzicht bij de Normandy Crash Site is idd echt insane mooi.
    Ook die planeet van de missie van Zaeed (verder een poepmissie), is echt prachtig, mn mond viel er wijd van open.
    En dude, wrm heb je zo'n hele armor man, het ziet er niet uit. :+
    Normale Shepard blijft het mooist gewoon vind ik.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.850
    Nou wacht eens even eigenlijk.

    Legion kom je tegen als je die IFF dinges ophaalt, en dat zit in die Reaper. Weet het eigenlijk niet meer. 8)


    Nee wacht, jij bent niet in die Reaper geweest. Jij bent in die Collector ship gegaan, dat was een val. Reaper komt nog.
    Hehe, zie al dat iemand at Fok je al hebt geholpen. :+
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  19. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    whehe hij was idd iets sneller :D moest het zsm weten ivm lichte paniek :eek:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eerst mijn Shepard afkraken, en nu weer mijn armor? :mad:
    Nadat ik klaar was met het uitproberen van de DLC armors was dit de eerste kleurencombo die ik had gekozen, en die heb ik nooit meer veranderd. Ik vind de combinatie zwart/geel best mooi. 8)

    Al ga ik het denk ik wel even veranderen, want na 50+ uur begint het wat saai te worden. :p

    Normale armor is me te normaal. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina