1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Heb ook eindelijk the no one left behind achievement binnen. Het is wel duidelijk dat de save waarop ik hem gehaald heb ga gebruiken voor deel III. Nu eerst maar eens flink renegade gaan doen en een save maken waarop Shepard het niet overleefd.

    Moet wel toegeven dat de game een stuk vebeterd is, maar dat ik het doodzonde vind dat er zoveel RPG is uitgehaald. Nu lijkt het een meer schonere Gears of War 2 kloon met als dat dekken. Vooral het machinegeweer lijkt erg op de stijl uit GOW 2.

    Ik eis gewoon dat deel III weer een echte RPG word, waar Shepard of iemand anders een flinke toespraak hooud om de melkweg te verenigen. ;)
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Sounds fun :) .
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Ik wil dat voertuig.
    En hopen dat die beb niet zo klote wordt als Zaeed, wat een mongool is dat. 8)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lame.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Dat was ook zo met Zaeed.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Weet ik, en daarom heb ik hem buiten zijn missie nooit gebruikt/boeiend gevonden. Een van de toffe dingen aan ME zijn de gesprekken, en als ik die niet kan voeren met iemand dan hoef ik er ook niks van. :+ Wat ik juist altijd doe is na elke kleine ding in ME1 en ME2 de hele Normandy langs gaan, kijken of ik nieuwe gesprekken kan voeren.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Helaas is de planeet van Zaeed er eentje zoals die zoveel en herkenbaar voorkomen in de game. Planeten zijn zeker gevarieerder, maar in deel I had je wel minder herkenning van planeten. Al was het maar om de kleur.

    Bovendien lijken bijna alle planeten, waaronder die van Zaeed, op tropische Virmire achtige planeten. =(
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Pfff, Zaeed had wel vaak nieuwe dingen te vertellen, ondanks dat je niet terug kunt reageren. You're all goddamn terrorist I say.

    Hier trouwens wat nieuw spul.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dit lijkt me ook wel nice:
    En voor Fiasco:
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoop op de aarde in deel 3, en wil die moeder van Shepard wel eens zien :+. Sowieso aarde + planeet Turians.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Pff jij hebt tenminste nog een moeder, mijn ouders zijn dood en heb mijn jeugd door gebracht in een gang.

    Maar ik denk ook stiekem wel dat in ME3 naar alle thuis planeten gaan. Aarde, Turian, Asari en Salarian. En hoop ook op de geth overgenomen thuisplaneet van de Quarians.

    Aangezien we nu al Tunchaka en de Flotilla gehad hebben.

    En deel 3 toch wel het slot is en we weten al vanaf deel 1 dat de Reapers komen. En waar zou je als eerste de grote slag slaan? :cool:
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil Tali's gezicht zien :+ .
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Man wat een game zeg....ik vond de game van begin af aan gelijk al heel tof maar naarmate je verder gaat met de story missions and je steeds meer van het verhaal krijgt te weten...word ie echt zoooooooveel toffer. Damn...de combat is ook echt fantastisch gewoon, pull en dan erop los knallen is heerlijk, of charge....en tja...gewoon alles.

    Mordin's missie bijvoorbeeld....

    Echt gaaf gedaan hoe Mordin down raakt van alles wat ie ziet in die missie, hij ziet wat de Genophage oa heeft veroorzaakt, je krijgt echt meer over die genophage te weten en die gesprekken vond ik gewoon echt heel goed gedaan. En het eind van die missie ook erg cool gedaan.

    En dan over de Collectors......

    Begrijp ik nou goed dat de Collectors eigenlijk Protheans zijn? Alleen door de Reapers monsters zijn geworden en als slaven gebruikt worden? Alle Collectors dus eigenlijk?
    Damn wat een gave onthulling vond ik dit.....
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Over je tweede spoiler: Dat heb je goed gezien en ze zijn het inderdaad. :thumbs:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Game is echt geweldig maar godskolere, ik erger me soms wel aan kleine foutjes hoor. En dan bedoel ik vooral..helaas het coversysteem. Het werkt opzich heel ok, maar wat shit is en echt een fout is dat wanneer ik cover neem en Shepard gebukt staat dat ie weer gaat staan als ik langs die cover manouvreer,maar dat moet niet!!!! Zeer onhandig en dodelijk tijdens zware shootouts, zoals nu dus.

    Of dat wanneer ik achter cover zit, en Shepard gaat uit cover om te schieten, dat ie na het schieten gewoon terug in cover moet gaan, maar nee...meneer blijft dan rustig staan. Echt irritant begint dit te worden, ik speel Veteran en je bent best gauw dood dan.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad héél irritant. Eigenlijk gewoon onacceptabel bij een game van dit caliber.
    Ik dacht eerst dat het aan mijn controller lag, maar helaas/gelukkig was het dat niet.

    Afgaan door mijn eigen fouten is jammer, maar goed... Het is mijn eigen fout. Afgaan door fouten in het spel is... :x
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Heb de battle net gehaald, en ik heb aardig wat bewogen in cover..en gek genoeg ging Shepard geen enkele keer staan, blijft toch raar he. In een Gears gebeurd dit niet. Dus Bioware , beter fixen jullie dit even als het kan of in elk geval in ME3 niet meer dit soort foutjes :). Verder heb ik weinig tot geen echte kritiek op de game verder....heeeeeerlijke game gewoon.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het cover zoeken is in ieder geval een heel stuk beter dan in deel 1. Voelt allemaal echt soepel aan en gaat snel.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat absoluut, shootouts zijn ook echt hardstikke fun nu. Ik wilde sowieso ME1 nog eens een keer gaan doen, maar ik dat het sowieso flink wennen zal worden. Ook je teammates werken perfect mee nu, ik vond ze in deel 1 vaak wat dom, maar hier zijn ze echt een steun.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier hebben ze ook nog wel eens hun stomme momenten. bv. Boven op een kist gaan staan zonder cover, en er dan niet vanaf willen gaan wat ik ook probeer. Die medkits groeien niet op mijn rug!
    Maar als ze netjes in cover zitten is de damage die ze doen een heerlijke steun. Teammates die nuttig zijn... Het moet niet gekker worden. :eek: :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, ik was even bang dat het een beetje hetzelfde zou blijven omdat nu EA Bioware heeft zeg maar, maar dat zijn allemaal vooroordelen die helemaal niet moeten, EA doet juist goeie dingen,een heel tijdje al. Via hun krijgen we steeds weer toffe IP's erbij en gewoon goeie vervolgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina