1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    @ DulleNL: Deze game al op insanity uitgespeeld?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, Blur heeft me afgeleid. :+ Wil er vandaag toch wel weer verder mee.
     
  3. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    vind trouwens wel dat die kasumi erg veel weg heeft van een sith lord uit star wars KOTOR games

    [​IMG]
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Over je collector spoiler:

    Op het eind zie je ook hoe Harbinger de controlle over de Protheans los laat. En voor de basis explodeerd/ puls wordt los gelaten, zie je ook 1 prothean zijn gedachte nog terug krijgen voor dat ie dood gaat. :cool:
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mij leek het eerder dat die Collector/Prothean smeekte aan de Reaper om terug te komen. Je zag dat die Collector zijn arm uitreikte op een "nooo, come back" manier.
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond dat van alle collectors, the General nog wel degelijk een eigen wil had(ware het niet dat Harbringer hem in zijn macht had). Het werd duidelijk dat de collectors geen eigen wil meer hadden en er eigenlijk niks meer van the Protheans in zat. Maar ik denk dat the General de enigste was die dat nog wel een beetje had.
    Maarja, dat heb ik dan.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Goed nieuws voor de RPG-fans, hoewel ik persoonlijk het shootergehalte wel erg tof vond in deel 2..die hele assault rifle pwnde gewoon. Minigames waren op een gegeven moment lichtelijk irritant, dus ook wel goed opzich.
    Koop zoiezo een HDTV voor deel 3 wil ik al die RPG-shizzle dan lezen. :+
     
  8. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Het shooter-gedeelte is flink verbeterd in ME2, prima zet van BioWare. Jammer alleen dat de focus teveel naar dit gedeelte gegaan is ipv naar het RPG-aspect. Maar goed, nu BioWare dit gefixt heeft, mogen ze van ME3 de ultieme Sci-Fi RPG maken.

    En had iemand bij BioWare daadwerkelijk verwacht dat gamers het mining-gedeelte leuk zouden vinden? Hopelijk brengen ze nog (gratis) DLC uit om op een andere manier aan resources te komen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat hacken mogen ze ook weghalen of op een andere manier in ME3 plaatsen. Na een tijdje werd ik er schijt ziek van.
     
  10. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de bitchfight tussen Miranda en Jack gehad. Aangezien ik nog lang niet genoeg Paragon had moest ik kiezen. Heb voor Miranda gekozen waardoor Jack nu niet meer loyal is.

    Ik heb gelezen dat als je eenmaal genoeg Paragon hebt dat je Jack weer loyal kunt maken, maar volgens mij zit ik al redelijk ver in de game (nog 2 members voor m'n team en nog een aantal loyalty missies. Wat voor gevolgen heeft het als ik jack niet meer loyal krijg?
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    @Sander H (spoiler!)
    Ze kan sterven op het einde als je ze gebruikt, je kan haar ook gewoon niet meebrengen en dan is er normaal niets a/d hand zolang je andere leden met eenzelfde specialiteit (bv. Bionic) hebt die wel loyal zijn en haar rol kunnen vervullen.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo. Ga nu beginnen aan de laatste missie op Insanity. Ben benieuwd. :+

    De laatste paar Recruit missies gingen met 3 vingers in mijn neus; geen enkele keer afgegaan. (had op een gegeven moment gechecked of het nog wel op Insanity stond. 8))
    Op het Collectors ship uiteraard wel een paar keer afgegaan. :p

    IFF ophalen geen enkele keer. Die Husks kunnen niet tegen mijn awesomeheid op. :cool:

    Nu beginnen aan de Suicide missie zonder dat iedereen Loyal is. Ik hoop niet dat er al te veel verschil is. Miranda bracht me aan het twijfelen door haar opmerking daarover. :'-(

    Jacob ; Miranda ; Samara zijn loyal. De Loyalty missie van Thane heb ik gefaald doordat ik werd afgeleid door mijn neefje. :mad: De rest is dus niet loyal

    edit: Argh, wat vragen ze me vaak om een bevestiging. :+ Ik twijfel al zoveel.

    hehe; *Please Insert Disc 1*
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    yay \o/

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    Tali
    Garrus
    Jack
    Zaeed
    Mordin

    :'-(


    Ik vind het veel te leuk om fotootjes te maken. :+ Sorry.
    Jammer ook van de kwaliteit, maar ja... boeiuh

    Anyway, ook een 2e keer blijft de game awesome. _O_
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik denk dat als je dat mining maar 1x hoefde te doen het veel minder erg was geweest. Want een beetje moeite doen met een irritante mini game en grinden om perfecte gear/upgrades te hebben hoort gewoon bij een RPG.

    Maar gezien je het elke keer weer moet doen als je een new game + start is het mega annoying.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat mocht ook wel. Mass Effect 2, hoe sterk die ook verbeterd kan zijn, was gewoon geen 10+ playtroughs waard. Ondanks alle problemen heb ik Mass Effect I wel veel vaker gespeeld.

    Als je dit dus leest word Mass Effect 3 de RPG die je moet hebben. Misschien dat ik hier dan wel een CE van haal, mits er een naakt Liara bij zit. :+
     
  16. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :)
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En daar komt EA hoor! \o/:emo:

    [​IMG]

    The Alternate Appearance Pack features new outfits for your favorite squad members, including Garrus, Thane, and Subject Zero.
    Price:
    Xbox 360: 160 MS Points :emo:
    Coming March 23rd


    [​IMG]

    Cerberus has procured the service of Kasumi Goto, the galaxy's most enigmatic master thief. In return for her help, Kasumi has asked Shepard's help on a dangerous heist to infiltrate the vault of a deadly master criminal named Donovan Hock. Gain Kasumi's loyalty on the planet Bekenstein, where Hock is throwing a party for some of the galaxy's richest and most deranged criminal minds to recover data of great importance to Kasumi... and to the galaxy at large. Includes a new squad member, mission, weapon, research upgrade, casual outfit, and achievement.
    Price:Coming Soon.
    Coming April 6th
     
  19. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Wtf, ik zie bij Thane geeneens het verschil, op dat rare brilletje na. Als er mensen zijn die daar geld voor gaan betalen=(

    Kasumi zal ik wel gaan kopen (zolang hij maar 400/560 punten is), maar dan pas waarschijnlijk over een halfjaar ofzo als ik met een nieuwe playthrough ben begonnen.
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Fuck yeah dat ik daar voor ga betalen. I wanna have everything! Hoe cool is het als we daar rondlopen - CSI style.
    [yt]VPWs5xdAIRQ[/yt]
    [​IMG]


    Die 160 points interesseert me niet. Kan het toch niet meer uitgeven als ik dood ben. En Bioware heeft er toch tijd ingestoken dus..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina