1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is ie zo kut dan? :eek:

    Opnieuw begonnen, dit keer Insanity maar doe rustig aan. :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik vind van wel. De missies zijn saai + kort. Ze hebben nauwelijks verhaal. Omgevingen zijn saai. En ze vormen totaal geen uitdaging.
    En Bioware heeft ook niet eens de moeite genomen om nieuwe dialogen op te nemen voor Shepard en/of zijn maatjes. Ze zijn opeens hun tong verloren. 8)

    De Hammerhead bestuurd wel goed, maar je krijgt er imo niks leuks mee te doen. Ik zat zelfs de hele tijd te hopen dat ik eindelijk eens mocht uitstappen en op de ouderwetse manier verder mocht gaan. :+

    Mako > Hammerhead. Ik hoop echt dat je in ME3 gewoon weer met je Mako over planeten kunt crossen. Geen gescan, een geen Hammerhead (het leuke van de Mako was oa dat je over onmogelijks steile hellingen kon gaan. :9)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Precies wat ik had verwacht. Bioware kan duidelijk wat leren van Gearbox als het om DLC gaat! :p
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Slaapverwekkende DLC...
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ... zo te horen is er niks verandert aan Mass effect DLC. Het eerste deel was ook rampzalig wat DLC betreft. Jammer dat het nog hetzelfde is.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad! Bij ME1 was ik nog zo stom om een DLC aan te schaffen. Ik kijk bij ME2 wel drie keer beter uit voordat ik mijn € weg gooi :cool:
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is gratis, dus zoveel zul je niet weggooien.

    [​IMG]
    [​IMG]

    What will it be? Als het een nieuwe game is maak ik wel de topic :+ .
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    SW: KotOR III, hey ik blijf hopen dat er een goed vervolg komt. :cool:

    Maar waarschijnlijke een grotere DLC pakket voor ME2. Net zoals Dragon Age Awakening.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de Firewalker DLC gedownload en toen mijn save geopend. Maar ik zie nergens waar ik de missies kan spelen met de Firewalker. In mijn journal staat ook niets aangegeven. Dus wie het weet mag het zeggen ;)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Game/360 even opnieuw starten. :) Dat hielp iig bij mij.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Goh, ik had deze negatieve reacties toch niet verwacht...wel jammer. Hopelijk dat de Kasumi DLC het wel waard zal zijn, die is niet gratis, dus ik wacht wel op wat user reviews tegen die tijd. Hoe dan ook, ik moet de Firewalker DLC zelf nog wel uitproberen.

    Maar inderdaad, de Mako moet terug. Als deze in ME2 had gezeten was de game NOG toffer geweest, ik vind em al geweldig...maar dit is een gemis.
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Waarom loopt iedereen te zeuren. Weer een rank omhoog dankzij de Firewalker DLC. :+ Was wel makkelijk/kort.
    Misschien met volgende dlc level 30?

    Weet nu wel dat ik dus geen zin meer heb in Insanity.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik mis 240XP voor Level 30. :mad: Moet lukken met Kasumi DLC.
     
  14. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu die firewalker DLC ook maar eens downloaden. Jammer dat ik al zoveel negatieve reacties hoor maar ik wil hem toch ook even zelf beoordelen.

    Tis inderdaad erg kut als je net wat xp mist voor het volgende level. Gelukkig is het niet zo erg als level 60 halen in deel 1....
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    What the F..
    die firewalker pack was de baggerste DLC ooit.
    Beetje toeven met dat ding en credits verzamelen en toen doei.
    Wtf?
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Why am I not surprised :D

    Ik wacht nog even af of er nog wat speelbare DLC komt. Maar ik denk dat mijn copy van me2 gauw de bazar op gaat!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Sneller dat Mass Effect I in elk geval. Hoewel Mass Effect I veel fouten kende, vind ik ondanks de verbeteringen Mass Effect 2 niet goed genoeg voor meer dan 10 playtroughs. Ben pas met mijn derde begonnen en nog lang niet afgemaakt. Goed dat BioWare van Mass Effect 3 weer een echte RPG wil maken. ;)
     
  18. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb na bijna 60 uur alles gedaan wat er te doen valt, morgen naar de IFF :D

    Trouwens, klopt het dat je nooit genoeg credits bij elkaar kan sparen om elke upgrade die er is te kopen? Er nog een Shotgun upgrade op Tuchanke, en nog 2 op Ilium maar ik heb geen credits meer, en er is ook niks meer te doen.

    Heb ook Jack tot nu toe nog niet weer loyal kunnen krijgen.. kreeg net nog 32 paragon punten erbij na de Tali-missie, maar het is nog steeds niet genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Probeer eens een level 60 shepard van deel I te importeren, dan krijg je een bonus van 350.000 credits. Importeer je een save uit deel II, dan is die bonus 200.000. :thumbs:
     
  20. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, heb deel I alleen nooit gespeeld, die heb ik laatst pas aangeschaft en ga ik mee beginnen als ik hier mee klaar ben, gevolgd door een tweede MEII playthrough O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina