1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    voor dat ik hem switche naar me FF plaatje (krijg je ook voor een bepaalde chbeevos) had ik hem als pic. Maar Insanity is echt makkelijk. Zeker met een soldier met immunity. ME 2 insanity is wel wat irritanter (Net Thane gerecruit maar ben nu tijdelijk me Sc Conviction bezig.

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eraan te denken om Mass Effect 2 2e hands te kopen, alleen zal ik dan wel die Cerberus code missen. Zal ik dit erg missen? Of is het echt zo`n kleine content wat je ermee krijgt dat het niet uitmaakt?

Edit: ow en hoeverre is het nuttig/leuk om eerst deel 1 te gaan spelen? Want ik lees in dit forum dat je bepaalde dingen kan in 2 door beslissingen die je maakt in deel 1 ofzoiets?

Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Cerberus dinges is niet zo bijzonder. Gewoon een handig theme ingame.

Mass Effect 2 beslissingen worden voor je bepaald als je niet een save hebt van Mass Effect 1. Ik kan je die dus van harte aanbevelingen omdat het leuk is te zien hoe dingen in Mass Effect 2 zich dan ontvouwen.

Mass Effect 1 heeft wel de nodige fouten, maar ik vind hem nog steeds cooler dan het vervolg. Ik zou het toch proberen als ik jouw was. :thumbs:

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    De Cerberus code vind ik dus wel belangrijk.

Ligt eraan wat je zelf van DLC vind.

Ik vond de twee extra karakters en hun missies best leuk om te doen.

Ik denk dat je zult balen als je de game haalt, en het echt tof vind. Dan wil je de extra's ook!

Doet DLC je echt nooit niets, dan maakt het niet uit.

Hoewel je Mass Effect 1 niet echt hoeft te spelen voor deel 2, is het gewoon een goed spel wat je eigenlijk niet mag missen.:b:

5. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor de reacties.

@ Yellow 13, wat bedoel je met de nodige fouten in deel 1? Want in reviews lees ik dat het voornamelijk bugs en glitches waren + de interface. Maar ik neem aan die die wel weggewerkt zijn met patches?

Ik ga vanmiddag even de stad in, misschien pik ik deel 1 (classic) dan even op bij de media markt :)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Juist niet en dat is de grootste fout die ze gemaakt hebben.
    Ik kan je deze tips meegeven:

Installeer het spel op je HDD en speel het dus ook via je HDD, met disc uiteraard. Zorg dan wel dat de game niet gelijk opstart als je de disc erin doet.

Film-grain en blur uitzetten.

Dit heeft mij de eerste keer wel gered op alle standen en sindsdien zet ik het altijd uit.

Verhaal is helemaal top, zijmissies minder, einde is echt te episch voor woorden. Naast de fouten moet je gewoon even doorbijten en je hebt een GOTY. :thumbs:

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zeker 1 ook spelen. Game is prima en is ontzettend stoer om je keuzes en oude maten terug te zien in deel 2.

Game is gewoon prima. Zijn wat mindere kanten (exploring op planeten is saai) maar hoofdquest en hoop sidequesten op citadel en hoofdquet planeten zijn wel stoer! Zeker 1 spelen al is et maar voor mijn eerst argument

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    En voor de trio scene proberen te gaan. :+:9

9. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2

Bron

Zolang het gratis is, klinkt het wel leuk:)

10. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3

ook al kost het geld ! gewoon top dat ze nieuwe dingen blijven maken voor deze top game ! :thumbs:

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    EA has revealed the next significant paid add-on for Mass Effect 2. It's called Overlord and will be available in June for 560 Microsoft Points.

Eurogamer

Nee bedankt EA. _0/

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als de content meer dan een uur gameplay biedt dan wil er ik wel over denken, maar als ik het zo lees lijkt het dat men er maximaal een half uurtje gameplay kan uitpersen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    WTF: Rond het af op 100 tallen ofzo.
    Ik ben wel benieuwd wat dit weer gaat brengen.
    Heb de laatste 2 DLC nog niet eens gespeeld.
    Die met die nieuwe crewmember nog niet eens gedownload.

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ben benieuwd. Kasumi was tof!

Zelf op insanity op collectors ship. Jezus wat een kut stuk!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik vond die menselijke kolonie waar je komt al erg.
    Ik waag me dus echt niet aan een insanity run, al helemaal niet op Collector's gebied. ;)

16. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de Kasumi DLC zéker downloaden. De missie is heel leuk om te spelen en Kasumi is een leuke squadmember.

Goed nieuws van de DLC. Als het een uur of langer aan gameplay is, ben ik bereid te betalen.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Toch vind ik 560 wel veel. :x

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En ze heeft een geile stem!:)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat hebben alle vrouwen in de game wel, behalve Miranda en Jack.
    Jack is gewoon een trut en Miranda vind ik te bazig en bekakt. :+

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Jack vind ik echt een kut karakter. Ben blij nu ik er loyalty heb gedaan dat ze een tweede kostuum heeft. Dat eerste slaat nergens op.

Me insanity run gaat wel prima. Tot nu toe een keer dood gegaan in Horizon (kut Harbringer) en een driemaal dood gegaan op het collector schip. Bij het gedeelte van de moving platforms kwam harbringer steeds iets te dicht bij. En dan heb je oppeens geen cover meer. Heel kut.

De husken zijn echter wel te grappig om af te maken. Ze sterven zo.

Moet zeggen dat ik insanity stoer vind aangezien je echt per missie moet kiezen wie je meeneemt. Heb altijd Miranda bij me (bonus health en damage, warp en overload) maar daarnaast is het heel specific wie ik kies. Tegen blue suns neem ik garrus mee. Tegen krogan moridin. enz.

Ben nu me team aan het versterken met loyalty questen en dan gaat de reaper iff gehaald worden. Ben benieuwd hoe irritant het laatste level wordt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina