1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik ken de industrie lang genoeg om aan mijn wantrouwen vast te blijven houden. ;)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Jemig, ze praten over MP en meteen denk je dat ze de serie verkrachten door er MP achievements erin te stoppen. Lekker boeiend. 8)

Zolang de singleplayer maar episch en net zo legendarisch is als 1 en 2 vind ik alles goed.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat is net zoiets als een MP stoppen in Oblivion.
    Bij sommige games moet je dat gewoon echt niet doen.

Het lijkt alsof er tegenwoordig in elke game een MP moet.
    Sorry, maar ben gewoon een beetje een MP tegenstander. ;)

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    De achievements boeien me ook niet echt heel veel maar denk niet dat multiplayer echt een hoop zou toevoegen en de verkoop omhoog zal gooien. Is een hoop moeite extra terwijl de mp misschien drie weekjes hot is en daarna iedereen weer Cod speelt. Kunnen ze beter extra moeite voor de sp doen want die speelt toch iedereen en lekker extra veel dlc er tegen aan gooien.

Sommige game werkt multiplayer ook gewoon niet. Het hoort er gewioon niet bij. Netzoals bij assasin's creed. Beetje jammer.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Co-op zou ik nog zien zitten. Stel je voor dat je allebei een gesprek of het verloop van de game kunt beïnvloeden. Nou ok, misschien niet zo geweldig maar dan hoef je toch niet meer op de AI te vertrouwen voor je team mates :+.

Een competitieve mode zou echter niet passen in ME imo. Het de actie mechaniek is daarvoor te robuust en een DM past gewoon niet in ME :mad:. Om nog maar te zwijgen van wat voor gespuis het naar de ME thread zou kunne brengen (denkt aan de CoD threads *shiver*)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Alleen al het idee dat je in ME3 co-op campaign *kunt* spelen zou al iets van de ervaring weghalen. Dan maakt het me niks uit of het optioneel is, alleen al het idee dat het kan.

Misschien ben ik vreemd, maar dan ben ik liever lekker vreemd dan dat er MP komt. :+ In welke vorm dan ook.

ME MMO... tsja... die ga ik toch niet spelen, dus dan hoop ik dat het daarvoor is. :p

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Exactly my thoughts. :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Er zijn inmiddels alweer 2 achievements bij gekomen. Er komen er ook nog minstens 2 deze playtrough. Kasumi en die wapenupgrade. Ik bewaar echter de Kasumi missie voor het laatst. Heb haar al wel opgepikt en vond het best wel een geinige introductie. In elk geval stukken beter dan met Zaeed, die andere DLC. :D

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nog twee achievements te gaan.

Kasumi en Insanity.

Die laatste moet ik me geestelijk sterk op voorbereiden. 8)

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Eerst gewoon even RDR spelenb. Je gaat namelijk een aantal keer dood dus als je dan de game al beetje zat ben geef je het zo op!

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Misschien inderdaad verstandig deze game even af te wisselen met RDR. Ik ben nog maar aan het begin en wel benieuwd hoever ik qua GS kan komen.

Heb Kasumi nu gedaan, vond die DLC wel tegenvallen op het laatste stukje na.

Ik zal eerst even deze playtrough van Mass Effect 2 afmaken. Ben nu al vrij lang level 30 met mijn Sentinel. Hij owned wel.

Ik baal echter als een stekker dat je al die gasten weer moet recruiten en hun loyalty missie moet doen. Zo schijt is dat. 8)

Nog bedankt voor de samenvatting trouwens.

12. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje geleden ME2 op insanity uitgespeeld. *)
    Moeilijkste is eerste x face to face met Collectors, en in het schip voor de eerste x

voor de rest uitkijken voor die ymir dingen.... moeilijk sterk dan.
    Laatste missie valt wel mee, zorg dat die harbinger gevallen snel liggen, die terminator op het laatste stelt echt geen drol voor 8)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Harbinger gevallen kun je met een beetje mazzel in twee beurten neerhalen. Het is mij al zeker 2x gelukt. :9

14. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel snel zijn in instanity... voor je het weet wordt zo'n ander ventje overgenomen door harbinger. Trouwens uitgespeeld met adept:thumbs:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Mooi. :thumbs:

Wat voor bonussen krijg je verder als je een level 30 van ME 2 importeert?
    Ik weet dat van credits en grondstoffen al.

Als ik dus een level 30 importeer, is het dan ook net als met ME 1 dat hij ook level 30 is en dat je niet weer van 1 moet beginnen? :eek:

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Begonnen dus aan Insanity met een level 30 sentinel. Tering. Werd al best op de proef gesteld op Freedoms Progress. Vielen alweer behoorlijk wat krachttermen. 8)

17. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot je bij Horizon aankomt en het Collector's Ship. Ik zou alvast een raam openzetten, mocht je de behoefte krijgen om je controller naar buiten te smijten! :p

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik zat er al aan te denken.

Verbaast me trouwens dat ik Vegeta daar nog niet over gehoord heb.
    Aan de andere kant is hij goroe van deze game en zijn voorganger. :+

Ik denk dat ik alvast maar de uitvaart van MS ga bellen. :+

19. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik nog niet voorbij het Collector's Ship gekomen, Horizon viel achteraf nog wel mee. Misschien dat ik het ooit nog eens probeer....

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Die achievement van Insanity is wel baas in deze game.
    In ME I viel die achteraf wel mee.
    Behalve Feros dan. :mad::'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina