1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Collector's ship is idd bijna niet te doen, dat stuk waar je erachter komt dat het een val is en die platformen komen zeg maar:9 ...heb dat stuk 20x over moeten doen ofso_O-

2. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Insanity is ook weer niet zo moeilijk hoor. Het is soms pittig, maar nooit onmogelijk. Soms ga je gewoon met de verkeerde strategie een ruimte in, dan moet je die maar bijstellen. Horizon en het Collector ship vond ik beide reuze mee vallen (bij Horizon misschien twee keer doodgegaan en bij het Collector ship maar één keertje), een paar andere situaties vond ik wel wat moeilijker. Ik heb het alleen nog steeds niet uitgespeeld, na RDR maar eens verder gaan (ik moet alleen nog
    De Reaper, een aantal Loyalty-missies en de Collector-base)

En Yellow 13, wat vond je zo moeilijk aan Feros? Daar heb ik nooit problemen mee gehad zover ik weet. (volgens mij vind ik alles wat iedereen als moeilijk bestempelt makkelijk en andersom:+)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Het was meer de AI die gewoon veel te veel troep aantrokken.
    Stuur ik ze maar een beetje vooruit, lopen ze alsnog zelf teveel naar voren of naar links. Zit daar zo'n Asari bitch, sorry liefje Liara, en die neemt ook nog lekker veel husks mee. Het was gewoon behoorlijk kielen kielen. Ik save altijd zodra het kan.

Doe dit in ME 2 ook altijd. Soms save ik alweer als een deur maar 5 meter verderop is. ;):9

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Uitgespeeld gisteren, echt geweldig hoe je naar het eind toewerkt, heel tof gedaan. Maar ik heb een vraagje....bij mijn squad selection mis ik nog altijd een character ..wtf? Rechts van Zaeed en links van Samara. Ik zie er zo'n soort 'card' icoontje staan....

Is dit die Reaper? Als ik gekozen had om hem aan Cerberus te geven, was ie dan een teammate geworden?

5. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Het is geen reaper maar een "goede" geth. En ja dat was je laatste teamgenoot geweest.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja is ook zo, omdat de missie IFF Reaper is, dacht ik dat het een reaper was. Damn, dus ik had hem in mijn team kunnen krijgen, en dan was hij dus niet verplaatst naar dat gebied waar Shepard hem wilde ondervragen?

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Begrijp niet helemaal wat je bedoelt maar je krijgt de Geth als teamgenoot als je hem niet aan Ceberus geeft.

Je moet hem dus zelf ondervragen. Ga dan naar de AI core en activeer hem. Na wat geklets zal die je bij je team voegen.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren dan ein-de-lijk begonnen aan dit spel en er direct 2,5 uur opzitten (doe ik niet snel).

Wederom een fantastisch spel en ik zat er weer zo in. Verhaal kwam wel iets minder 'groots' op me over, maar misschien verandert dit nog.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Aan het einde wel.

Vooral de laatste 5-10 seconden van de game krijg je de verrassing van je leven.

Als je het wil weten zet ik het wel even in een spoiler voor je. ;)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oooh dan zal ik wel iets fout gedaan hebben. Volgens mij ging ik toen gelijk naar de galaxy map om het laatste gebeuren te starten zeg maar, toen was ik al te laat dan. Want ik had
    de geth soldaat juist niet aan Cerberus gegeven ook.

Welk stukje bedoel je precies? Want ik heb hem gisteren uitgespeeld..maar vraag me even af wat je precies bedoeld :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Heb je niet opgelet met die vele honderden, zo niet duizenden Reapers die in eens oplichten? Daar kreeg ik echt kippenvel van. Opzich wel jammer dat de credits van de game lang niet zo'n coole soundtrack hadden als in ME 1.

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Einde spoiler:

Was wel een voorspelbaar einde imo.
    Aangezien de hele serie daar naar toe werkte. :cool:

En de soundtrack vond ik in deel 2 ook wel tof hoor. vooral het aller laatste nummer waar de Collectors je op de hielen zit. En Harbringer jou nog probeerd angst in te zaaien.

En dan de laatste zin tegen de collectors. ''You have failed we will find another way, Releasing control''

En dan de allerlaatste blik van de collector vind ik echt zielig.

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Kan het me niet herinneren meer, dan heb ik het dus gemist...wtf. Terwijl ik wel oplette,maar ja...zat in een party, hoop gepraat dan enzo....nou ja. Ik zal het op youtube anders eens checken.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zou ik doen. Het is echt een heel vet maar kort stukje. Je weet dan 200% procent zeker dat je Mass Effect 3 ook gaat kopen. Zeker nu BioWare heeft bevestigd dat het weer een echte RPG word. Van mij mag echter de Insanity mode wel een tandje of 2 lager. Iets tussen ME I of ME II in, maar net als ME 1 mag ook wel.

Hoop dat er ook missies zullen zijn op de maan en met name de aarde. :)

6000ste post!!! \o/

15. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Speciaal voor jou:

End-game spoiler!
    Plaatje gejat van Badstreak

:D

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Heb het einde echt te veel keer opnieuw gedaan (Precies een goede save game gemaakt, dus kan het steeds opnieuw doen :cool:) en blijf elke keer kippenvel krijgen van dat stukje met de muziek erbij. _O_

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vind het alleen vaag dat Bioware zegt dat deel 3 minder donker wordt qua verhaal dan deel 2. Ik vond deel 2 helemaal niet donker. Ik vond dat er uberhaubt weinig verhaal in zat in vergelijking met deel 1.

Dat geloof ik allemaal niet zo. Ik geloof wel dat er meer RPG elementen in komen a la deel 1, maar dat vond ik geen echte RPG. Ik speel het in ieder geval als een shooter met RPG elementen. Final Fantasy is een echte RPG, niet Mass Effect.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb die baas verslagen, en dan zie je een cutscene en that's it...ik vroeg een goeie vriend van mij hierover en hij wist ook van niks...:eek:)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Bekijk de spoiler van oeloeimanu eens. Dat zie je aan het einde van de game. Dat jij en je vriend niet opgelet hebben is gewoon, tsja, stom. :cool::+

20. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Een ding waar ik niet uit kom;
    Ik heb mijn eerste PT gedaan met mijn ME1 import (als Engineer).
    Nu ben ik met een 2e PT bezig (als Vanguard).
    Hierna wil ik nog op Insanity bezig, met de character uit de 1e PT. Moet ik dan perse weer als engineer spelen of kan ik dan wel de class wijzigen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina