1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.782
    Trio scene uit deel I al gehad? Ik twee keer. Die grijns die de standaard Shepard op zijn smoel laat verschijnen is echt gruwelijk vet. :+

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Eindelijk insanity uitgespeeld. Moest alleen nog het einde (had RDR gespeeld) en damn wat is het laatste level makkelijk. Mijn Sentinel gecombineerd met Legion en Thane is echt gewoon niet normaal meer. Damn wat een combo, Harbringer was een pussy!

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    En je hebt mij weer lekker heen en weer laten slingeren met je insanity. Nu moet ik weer een soldier doen. 8)

Je zei dus dat een Soldier nog makkelijker was via Xbox Live.

Zou je dan de samenvatting daarop willen aanpassen, of kan ik de huidige behouden? :confused:

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    NEE sentinel is en blijft de beste op insanity op ME 2

Jij zei dat je adapt had op het eerste deel. Toen zei ik een soldier is nog makkelijker!

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat kan ook? We zullen zien, vanavond ho-pe-lijk eerst E3 (ben afgesloten :mad: ), anders ME2. :cool:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Toch ben ik door de vergissing met een Soldier overnieuw aan Insanity begonnen. Gaat tot nu toe best aardig. Dat stuk waarvan ik je zei dat ik daar moeite mee had heb ik nu gecleared. Heb Zaeed zijn sniper laten pakken en Miranda haar heavy handgun. Was even uitzoeken, maar ik had hem uiteindelijk sneller dat met mijn Sentinel op hetzelfde stuk. ;)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mbt de wapens. Hoe kom je er achter welke beter is? Ik zie alleen algemene beschrijvingen....

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Degene die je tegen komt in de game tijdens het halen van je crew. Deze zijn altijd beter dan het setje waar je mee begint. Ook de DLC heeft wapens die erg goed zijn, Kasumi bijvoorbeeld.

Je kunt het niet meer zo zien zoals het in ME I het geval was, maar je voelt het wel goed aan tijdens het spelen. Probeer het maar eens in combinatie met Warp Ammo of Squad Warp Ammo. Voor dat laatste moet je 4 blokjes Warp Ammo hebben gevuld.

Geen NPC die je tegen houd. ;)

9. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Er is plotseling een demo te downloaden van Mass Effect 2. Geen flauw idee wat je kan spelen en al helemaal niet waarom ze hem nu releasen.

Downloaden vanaf je Xbox of via internet vanaf hier.

Edit: O, er was nog een 'klik hier voor meer informatie'-knopje :+

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    aaah zag ook dat overlord erop stond (wel op market place maar nog niet op cerberus network) Ik heb hem nog maar niet gedownlaod omdat ik hem toch vanmiddag nog niet kan spelen en je weet maar nooit of ie wel goed is of bugged.

Kan echter nergens iets over cheevos vinden ervoor

En Yellow ga lekker verder met je soldier. Adrenalisne rush is relaxt maar je mist zometeen powers en krijgt te kort aan ammo. Ondanks dat is het wel te doen.

Een tip. Ga voor de extra sniper rfifle op het collectors schip en niet voor de extra assault rifle! (en neem een fortification of geth shield power boost)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Wil je zo lief zijn een korte samenvatting te sturen voor de soldier. Ik moet misschien wel even mijn powers overnieuw instellen, maar dat hangt af of je me wat kunt sturen. Sniper is wel relaxed, legt Krogans zo om. ;)O-)

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Soldier weinig gespeeld. Ben lekker sentinel en infiltrator gebleven omdat je dan meestal je powers kan gebruiken tegen de big bad mother@%$# die anders teveel ammo opnemen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Ik kan altijd biotics meenemen. Tot nu toe bevalt me de sniper ook wel voor mijn teamgenoten dan. Zodra ik Thane heb, doe ik dat in combinatie een missie met Zaeed en later zal ik die vervangen door Legion. Heb ik volgens mij in elk geval nog overload.

Heavy Warp is ook zo gaaf. Lijkt wel als of iemand een boer laat. ;)

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Legion en thane hebben beide geen overload! Zou lekker miranda meenemen met er warp en Overload en haar bonus voor je wapendamage!

En overlord DLC is zeer stoer! Duurt ook nog wel even (Zaeed en Kasumi bij elkaar!)

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.875
    Overlord DLC trailer

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Alleen maar 2 achievements of zag ik dat verkeerd? Een missie en een verzamelachievement. Man, dan kan er nog heel wat DLC komen. :eek:

17. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ben zonet een nieuw spel begonnen gelijk de dlc van kasumi gedownload en die gratis dlc met dat voertuig als ik hem dan heb uitgespeeld effe overlord binnenhalen

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Waarom haal je die er dan gelijk niet bij man? :confused:

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    yep kan je beter gelijk doen --> namelijk extra cash, extra exp, extra upgrade, extra fun. zoals de planeet missies Overlord is zo hadden de missies van 1 eruit moeten zien op planeten!

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm...heb net Overlord DLC gedownload....maar waar kan ik die in de game vinden??

Bij de andere was het meteen op de galaxy map te zien, maar nu niet....?:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina