1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem dus uitgespeeld net. Met de upgrades ja. :+ Anders had je het niet overleefd ofzo?

2. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Voor elke upgrade die je niet doet, gaat er een teammate dood.

3. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke dan heb ik blijkbaar toch wat gemist ofzo. Mordin die lag ineens dood op de grond toen ik het schip wilde verlaten. Ach ja, vond het toch een lulletje.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mordin is cool! :mad::+

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw woorden.

Vond de game trouwens weer top hoor. Om nou te zeggen dat hij beter is dan Mass Effect 1, dat weet ik dan weer niet. Hij is gewoon anders. De een zal deze leuker vinden(als je meer van actie/knallen houdt zonder al teveel diepte erin) en de ander zal deel 1 weer leuker vinden (meer free roam exploren en meer RPG). Zelf weet ik het niet, hou aan de ene kant er wel van om gewoon met je verstand op nul te knallen en verder het verhaal te volgen maar aan de andere kant is een beetje diepte ook wel lekker.

Verhaal vond ik wat minder dan deel 1. Het begon wel goed maar uiteindelijk viel het tegen. Ik miste een beetje een type als Saren, een echte bad guy. Maar dat komt denk ik wel goed in deel 3. Dialogen waren verder weer top en graphics echt prachtig.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    BioWare heeft al bevestigd dat ME III weer een echte RPG word.
    Ook is er gezegd dat het verhaal niet zo duister is als ME II.
    Dat laatste vind ik helemaal niet erg, mits het verhaal erbij past. ;)

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nice. Trouwens vergeten om nog te zeggen dat die Loyalty missions echt vet waren. _O_ Heel goed gedaan die achtergrondverhalen rond je squadmembers.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zekerz. Vond vooral die van Tali goed. Ook die van Legion was meesterlijk.

Jacob, Miranda waren imo de slechtste en meest nutteloze. Die eerste twee die ik noemde voegde tenminste nog iets toe aan het verhaal.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vraagje mbt Legion:

Het zal de warmte wel zijn, want ik snapte geen drol van het verhaal toen ik hem activeerde. Wat was er nou met old machines etc? Zijn er nou verschillende soorten Geth oid?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met de old machines worden de Geth bedoeld die Saren volgde. De nieuwe, zoals Legion bijvoorbeeld, denken anders. Zei zullen zich hoogstwaarschijnlijk in Deel III aansluiten in de strijd tegen The Reapers. Als je zijn loyalty missie hebt gedaan en die goed hebt afgerond, zul je er ook meer van begrijpen.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee joh, The Old Machines zijn de Reapers. De heretics zijn de Geth die de Reapers volgen. Je hebt dus ook 2 soorten Geth: de Heretics; die de Reapers als hun God beschouwen. En de 'normale'; die geloven dat synthetics en organics samen kunnen leven.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fok ja. Hoe kon ik dat vergeten. Jesus, dat is echt wel noobies. :+:x

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    duidelijk, missie maakte het ook wel duidelijk btw. Ik ben volgens mij bij het einde.

ik ben nu op het collector's ship

ik mis nog de loyalty van de mercenary en die van de thief. Is die van de DLC oid?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Beide zijn van DLC. ;)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    uitgespeeld! Damn wat een spel, volume op knetterhard, gordijnen dicht en genieten. Epische stukken, vette graphics en echt genoten. Qua romance steeds op Jack aangestuurd, maar kon uiteindelijk toch Talli niet weerstaan :+

Heb alleen niet mijn hele crew kunnen redden, zal even opzoeken wat je daarvoor moet doen. Daarnaast ook niet de achievement van een wapen volledig upgraden. Moet maar even kijken of ik dat alsnog ga doen.

Kan je lvl 30 redden met 1 playthrough?

edit:

Hmmm ws heeft niet iedereen het overleefd omdat Miranda niet meer Loyal is vanwege Jack....teveel werk om dat weer gefixt te krijgen...zonde

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, al moet je daarvoor een level 60 character uit ME1 importeren want anders haal je level 30 net niet. Zo was het toch voor de DLC, geen idee hoe het nu exact zit met al de DLC erbij.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet alleen iedereen loyal hebben; ook wie jij captain maakt van het andere team is van belang! Er zijn maar een paar karakters die dat 'aankunnen'.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook moet je de juiste mensen op de juiste plaatsen zetten. Niet alleen de leiders van de groepen. ;)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    de juiste mensen was het probleem niet, maar ik las ook dat je 3 power-ups voor je schip moet hebben. Wat maakt dat nou weer uit 8)

Maar goed het einde is te vet om alleen voor een achievement weer overnieuw te spelen, ruins the experience imo.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die upgrades voor je schip maken heel wat uit. Er kunnen namelijk al veel eerder erge dingen gebeuren. Check YouTube maar eens. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina