1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Thanks.
    Kan je daar nog langs?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Aangezien BC2 niet compatible is, haal ik deze maar in huis. Van het weekend eerst nog even de level 60 halen met mijn ME1 character, volgens mij was ik iets van 55. Is het dan ook aan te raden om in deel 2 gelijk al op een hogere moeilijkheidsgraad te beginnen omdat het op normal met zo'n character te makkelijk wordt?

3. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Normal is al best pittig hoor. Het spel is moeilijker dan het eerste deel.

4. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    Je begint niet op level 55 dan, maar gewoon weer op 1. Je krijgt wat bonus credits en dat soort dingen. Als je in deel gewend was om met warp, barrier en dat soort krachten te werken is hardcore wel aan te raden, anders is het best makkelijk.

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Thanks beide :) Ik kies dan wel gewoon normal aangezien ik ME1 speelde als een shooter met RPG elementen :+

6. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gelijk op insanity beginnen, mocht het te pittig zijn, kan je altijd nog naar beneden schakelen. Dan mis je alleen de achievement, het spel uitspelen op insanity.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind normal in ME2 vergeleken met ME1 eigenlijk heel makkelijk, amper dood gegaan terwijl ik dat in deel 1 wel meer had.

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Kan je bij sommige N7 Missies ook Paragon points verdienen ? ik heb er nog een aantal nodig en ik heb alle Side Quests al gedaan buiten die N7 missies om dan. Bij de Main quest zit ik nu op het einde

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zie dat ik bij Peak 15 ben met deel 1 en ik heb daar om eerlijk te zijn niet echt zin meer in om dat weer te doen. Als ik nu mijn character in ME2 importeer, kan ik dan kiezen uit mijn karakter van nu (level 57) of enkel het karakter waarmee ik de eerste game ben geƫindigd en het bijbehorende level? Want ik las in deze thread eerder al dat hij enkel datgene onthoudt waarmee je bent geƫindigd. Zo heb ik bijvoorbeeld dit keer Wrex gered maar in de vorige playthrough niet. Ben nu level 57 en naar level 60 duurt nog een jaar, dus ook daarvoor hoef ik het niet te doen.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is dat niet de Geth Pulse Rifle die je kan vinden op die planeet waar je
    Tali
    moet halen? Al vind je die alleen als je op Hardcore speelt of hoger dacht ik.

Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De afgelopen 9 dagen iedere dag een stuk gespeeld en na 33 uur uitgespeeld. Het was echt een super goed spel. Ten opzichte van deel 1 hebben ze de actie sterk verbeterd en de framerate was prima. Het schieten werkte echt heerlijk, vond het nog beter aanvoelen dan spellen zoals Gears of War en Uncharted. Het enige minpuntje vind ik het verhaal. Je bent zo'n beetje het hele spel bezig met het rekruteren van nieuwe teamleden. En de loyalty missies die daarbij komen. Het hoofdverhaal kent daardoor maar een handvol missies, die overigens wel heel goed waren. Maar daardoor is het verhaal in een notendop te vertellen. Het verhaal van deel 1 was uitgebreider. Maar goed, ik heb ontzettend genoten van het spel. Blij dat er nog een deel 3 komt. Ik ga zeker nog een tweede playthrough doen, maar niet binnenkort.

Oh ja, nog een klein puntje. Deel 1 kon je nog omschrijven als een Westerse RPG, maar deel 2 vond ik gewoon een ordinaire 3rd person shooter. Er zijn wat RPG elementen maar daardoor kan je het spel geen RPG meer noemen. Gewoon een 3rd person shooter, maar wel een hele vette :)

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Precies. Ik zie het spel ook als een tactical sci-fi shooter met een goed verhaal. En als zodanig is het een lekker spel!

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Volgens mij niet (ben er nog niet),ik zou het verder echt niet weten!
    Dat wapen in die trailer is echt baas, het geluid lijkt gewoon 1000x beter dan de standaard die je nu hebt.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Je hebt geen Geth Pulse Rifle. Je hebt wel een Pulse Rifle geval van de Collectors die je tegen komt op Horizon.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben nu op die Krogan DMZ planet.

Erg gaaf stuk:
    Ik doe nu die rites en bij de tweede wave komt er zo'n groot vliegend beest. Erg cool gedaan!

Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  16. Ashavan

Ashavan Guest

das derde wave.

17. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Nee das wel de 2de wave, 3de wave is die grote worm. ;)

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips waar hoe side quests te vinden? Ik heb dus echt geen enkele side quest meer kunnen vinden, ik kan ook niks vinden door scannen. Heeft iemand anders een overzicht ofzo met waar je welke side quests kan vinden?

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Nu weer even alle trailer classes gezien en jezus wat tof weer he.
    Ben nu Soldier, en zit op 15u.
    Misschien als ik hem heb uitgespeeld doe ik een andere class..Vanguard blijft nog steeds awesome.
    De combat vind ik van de Soldier vrij saai eigenlijk.
    Alleen maar knallen in principe...iemand met me eens?

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Die heb je wel. Als je naar Haestrom gaat(Tali recruiten), en je speelt op hardcore(of hoger) dan vind je hem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina