1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Klinkt goed. :9

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat laatste doet het hem. We mogen dus eindelijk een trio doen met Tali en Jack tegelijk? :+:9

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hoe lang duurt Overlord DLC ongeveer btw? Is nog de enige paar achievements die ik moet hebben.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zoals alle ME DLC: Niet lang. ;)

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar wel de moeite waard!:)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook dat geld voor alle ME DLC. ;)

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, niet alle. De wapens en outfit DLC is het niet waard IMO.:+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeker wel, maar dat moet je ondervinden op de verschillende standen. In een van die DLC zit een vette assault rifle als ik me niet vergis. Zoiets heb je ook met Pinnacle Station uit ME I. Is wel handig hoor op Insanity. ;)

9. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hmm Overlord DLC toch al menig langer bezig dan elk andere DLC pakket dusver. Nu al zon 3 uur op zitten en ben net bij eerste station die je moet bezoeken met de Hammerhead.

(maybe dat Insanity en mn slechte Hammerhead skills een factor spelen, omdat ik ondere andere steeds dood ga in de Hammerhead.)

Serious boven water kan ik wel hoveren. Maar boven lava niet? Lijkt me juist dat lava dikker is en makkelijker om boven te blijven hanger dan water dat redelijk instablier is.

Maar wel tof dus ver vooral die vliegende beesten in de lucht als je mag free roamen met dat voertuig. :eek:

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Damn, wat een game is dit weer. Vandaag begonnen, meteen 4 uur gespeeld.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    4 uur maar? :+

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 dagen dit spel gespeeld met zo'n 12 uur op de teller.:9
    Wat een GEWELDIG spel weer!!_O_ Ik had echt verwacht dat het niet het niveau van ME 1 zou kunnen halen, maar ze hebben het weten te overtreffen! Ik ben echt sprakeloos! Zeker weten de allerbeste franchise OOIT._O_

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Allerbeste komt die dicht in de buurt. Denk namelijk dat niet iedereen het met je eens zal zijn. Vind bijvoorbeeld The Elder Scrolls serie ook steengoed, ook al heb ik niet alle delen gespeeld. ;)

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Van The Elder Scrolls heb ik alleen Oblivion gespeeld en dat was zeker een van mijn favoriete spellen voordat ik het universum van Mass Effect betrad. Ik ga er ook niet van uit dat iedereen het met mij eens is maar voor mij is ME de grote nummer 1, met alle andere games ver achter zich.:)
    Mass Effect heeft gamen voor mij naar een heel ander niveau getild!:thumbs:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat was dus Oblivion bij mij. Voor mij de zekerheid dat ik dit keer wel mijn Xbox zou houden. Ieders zijn eigen, bij mij krijgt Mass Effect namelijk zilver. ;):+

16. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Omgush Overlord einde echt erg. :eek:

Zeker een toffe missie was dat. :D

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nouuuuuuu.....ME is zeker 1 van de beste, maar Metal Gear Solid staat bij toch nog steeds op 1 hoor.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Is het de moeite om je character uit mass effect 1 over te halen? Want ik heb namelijk mass effect 1 geimporteerd, en ik kan mijn character niet overhalen naar 2 denk ik, aangezien ik mass effect 2 hier gewoon locaal gekocht heb. Ben van plan deze week ermee te beginnen. Maarja, had toch liever mijn personage gehad van me1. Natuurlijk, als het niet zo heel veel extra's biedt, begin ik gewoon met mass effect 2, grtz

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vanaf level 60 zeker de moeite waard. Dikke bonussen waar ING zelfs U tegen zegt. Bijna letterlijk, ware het niet dat het geen echt geld is. :+

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ben eindelijk met mass effect 2 begonnen. Ik had me1 uitgespeeld toen die pas uit was. Daarna was ik nog eens opnieuw begonnen met me1, maar dan als soldier(eerst was ik vanguard). Maar wegens tijdgebrek had ik toen niet meer veel gespeeld. Dus dacht ik dat ik mijn savefiles kwijt was Dus ik dacht dat ik mijn personage uit me1 niet zou kunnen overzetten naar me2. Tot mijn grote verbazing ging het dus wel, alles wat ik de eerste speelsessie gedaan heb. Die safefile was er dus toch nog_O_.
    Kaider laten sterven, Ashlee gered, Wrex afgeschoten,...noem maar op
    gaat dus verder in me2. Was echt enorm opgelucht dat het ging. Maar toch even een vraagje: Je krijgt je level toch niet mee naar me2 he? Want ik had level 39, denk niet dat ik dat nu heb met me2. Maar ik zit nog niet ver, ben nog maar juist terug op de normandy. Maar wilde gewoon even weten, wat je dan extra krijgt? Vind het wel super, dat je verhaal echt wordt verder gezet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina