1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Snap nu eigenlijk nog steeds niet hoe ik m,n team mates loyal krijg?
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je een mission voor ze voltooien, dat komt vanzelf dan hoor je dat ze met je willen praten
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Maar moet je dan "lief" tegen ze praten of mag je ook de klootzak uithangen?
    Speel het namelijk nu voor de 2e keer maar wil dit keer een beetje de badguy spelen,worden ze dan nog wel loyal?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Kun je beter niet doen als je ze loyal wilt krijgen. Die missies moeten wel volgens plan verlopen, dus goed opletten. ;)
     
  5. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste missies hebben een paragon en een renegade "verloop" maakt dus niet uit welke kant je gebruikt, gewoon op je gevoel af gaan.. (renegade }:])
     
  6. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Maakt wel uit welke kant je opgaat, als je de missie niet naar hun wensen doet, kun je de missie nog wel halen, maar hun loyaliteit gaat dan niet omhoog.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Iedereen heeft een specifieke wens bij zijn of haar missie. Als Shepard kan je dan doen wat je wilt. Maar als je teamlid bijvoorbeeld iemand wil uitschakelen, dan kan je ervoor kiezen om je eigen teamlid erbij te helpen. Maar je kan ook degene waarschuwen die je teamlid juist wil omleggen. Doe je dat laatste, dan snap je natuurlijk wel dat je teamlid daar niet blij mee is. En zodoende wordt die ook niet loyal aan je. Normaal deed ik alles Renegade, maar met deze loyalty missies heb ik gewoon naar mijn teamleden geluisterd. Dat is gewoon belangrijk voor het verhaal en je teammaat krijgt een extra skill.
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik maak beslissingen zoals altijd. Daardoor ben ik geheel Paragon, maar je moet ook vaak genoeg beslissingen maken die niet door de meeste mensen geaccepteerd wordt. Zij zien het groter plaatje niet en gaan dan lopen zeiken. In het spel vertaald zich dit naar een halve balk aan Renegade punten naast een volle balk Paragon.
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wat ik me afvraag he, als je klaar bent je eerste Playthrough dan vraagt de game aan je of je verder wilt gaan met alle side missies te doen enzo of een nieuwe game te starten. Ik koos er nog even voor om verder te gaan met alle side quests. Als ik nu achteraf naar het hoofdmenu ga kan ik dan nog wel een nieuwe game starten met mijn shepard uit de eerste playthrough. Ik had wel al zoiets in het hoofdmenu zien staan als ik voor new game koos dat je je ME2 character kan importeren, is dat dus alsware de New Game+ ofzoiets ?
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind wel dat het switchen van wapens te traag gaat.

    Als ik bijvoorbeeld zo'n preatorian (vliegend geval) dood wil maken, dan moet ik eerst zijn barrier down brengen en daarna zijn armor.

    Dus ik gebruik een wapen dat zijn barrier snel omlaag brengt en las die down is switch ik naar het wapen dat snel armor kan neerknallen. Alleen tegen de tijd dat ik geswitched ben is de barrier al weer up... doh!
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    voor die eindbazen en ander gespuis met ladingen barrieres gebruik ik gewoon de collector beam gun. Ga je zo overal door heen.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat is een lekker sterk wapen.
    Die had ik ook altijd bij me.
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Level 28 en geen missies meer. :mad: Moet ik nu new game kiezen en dan mijn ME2 mannetje? Wil nog ff de laatste paar achievements halen.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Importeer gewoon een level 60 char, dan begin je vanaf level 5. Ik had hetzelfde probleem als jij. ;)
     
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik had slechts een lvl 45 import. :+ Heb new game gedaan met die level 28, 2missies later had ik de level 30 achievement!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Mooi dat je die nu ook binnen hebt. 1015/1015 dus binnenkort? :9
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Krijg je ook een achievement voor 100% explored?
    Ik probeer al die stelsels 100% te scannen, maar dat begint me echt de keel uit te komen...
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nope.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan ga ik daar maar eens mee stoppen, ik heb al meer dan genoeg resources en dat scannen is zooooo :x
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Vind dat juist supervet die shit exploren.
    Het heeft zo'n epische ruimtesfeer gewoon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina