1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb een nieuw test filmpje gemaakt met mijn intensity shuttle aangezien het de openings scene van Mass Effect 2 is post ik hem hier ook

[yt]U-bZjRhicFk[/yt]

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zou ik maar doen. Vetste DLC van Mass Effect tot nu toe. Zorg wel dat je het met concentratie doet, want je krijgt een hoop dingen te weten. ;)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou eigenlijk voor ME2 gewoon een nieuwe playthrough moeten beginnen want ik begreep dat
    je dus tijdens die laatste missie, dat je als je de juiste keuzes neemt iedereen kunt laten overleven?
    dat zou erg vet zijn. Plus dat ik nog een character mis, absoluut een nieuwe playthrough waard.

4. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er niet voor niets een achievement voor;)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Velen hebben hem al en velen moeten hem nog krijgen.

Wel een pats waar in het achievement topic. :)

6. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    tering hey die DLC packs zijn echt van een zeldzaam hoog niveau

overlord is echt heel erg goed maar lair of the shadow broker liet me helemaal steil achterover slaan

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eensch.. bioware laat zien dat DLC niet alleen maar het uitbuiten is van de gamers, maar dat je ook echt content kunt krijgen waar A: hard aan gewerkt is, en B: die voor een mooie prijs zeer zeker de moeite waard is.

8. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Helaas geldt dat niet voor de Dragon's Age DLC. Die stelt keer op keer teleur. Het is vooral veel.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    DA was dan ook niet mijn game. Nooit uitgespeeld ook omdat ik veel dingen gewoon niet vond werken. Ze hadden daar hetzelfde soort systeem van Mass Effect voor moeten gebruiken.

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De nieuwe DLC is de moeite waard dus? Binnenkort maar eens een nieuwe playthrough doen!

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zeker, maar je hoeft er niet een nieuwe PT voor te starten hoor. Als je de game een keer helemaal hebt uitgespeeld, dan kun je gewoon verder gaan na het verhaal en bovendien die DLC starten. Dacht eerst ook dat je er wel een nieuwe PT voor moest starten, maar het is helemaal niet nodig. Gewoon een oudere save laden en klaar. :thumbs:

Ik geef de DLC btw een 8+

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Totaal niet mee eens. Het leuke vind ik juist dat ze zo van elkaar verschillen. Het lijkt me niet dat Dragon Age zal werken als het een soort Mass Effect-kopie wordt.

Ik wil heel graag de DLC voor Mass Effect 2 downloaden, maar aangezien ik nog genoeg games heb stel ik het maar uit. Hopelijk lang genoeg totdat er een Deal of the Week met Mass Effect 2 DLC plaatsvind.:)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik meen het als ik zeg dat ik meer plezier aan Two Worlds I heb beleefd. ;)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Had opeens zo'n zin in ME2 vanochtend, dus punten gekocht en net Lair of the Shadow Broker uitgespeeld. Zwaar tof, en het verhaal was erg boeiend. Kom maar op met deel 3. :cool:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nu pas uitgespeeld? :+

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Jup, die DLC wel. Zou trouwens Mass Effect Redemption lezen als ik jullie was en je Lair of the Shadow Broker tof vond. Speelt zich allemaal af tussen deel 1 en 2 en je krijgt meer te weten over de deal en ook meer over Feron.

Over Feron trouwens:
    Ik denk (hoop) dat hij een squadmate gaat worden in deel 3 als vervanger van Thane.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En wat als die nog leeft? ;)

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Dan hoop ik dat hij nog steeds wordt vervangen door Feron hehe. Bij mij leven ze allemaal ook nog, maar Thane zou sowieso toch doodgaan door zijn ziekte ofzo.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat kan nog wel ff duren aangezien dat ras ook een vrij lange levensverwachting heeft. Bovendien denk ik dat dat pas gebeurt aan het einde van ME III en anders middels DLC. Misschien mag je wel met zijn zoon aan de slag in ME III DLC ofzo. Lijkt me ook wel vet, maar die kunnen ze beter achterwege laten aangezien zijn vader geen ME I personage was.

Er mist bij alle personages wel het nodige diepgang, maar dat komt ook door de missie opzet in de game. Een reden waarom ik vind dat Lair of the Shadow Broker gewoon in de game had moeten zitten en ze best wat personages uit deel II eruit hadden mogen laten. Jack ofzo en Jacob.

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jack uit ME2 laten...
    Ga jij is snel je mond spoelen! =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina