1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Pleur die twee dan lekker online voor de rest zou ik zeggen. Kan nu toch wel of niet? ;)

2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook, en er is een behoorlijke vraag naar meer DLC van de ME community. Misschien dat er deze dinsdag/volgende week dinsdag iets 'kleins' aangekondigd/uitgebracht wordt.

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ze zijn al met ME3 bezig. De DLC wordt gemaakt door een apart team van Bioware.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nog mooier. ;)

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het eerst dat ik deze game speel.
    Nooit deeltje uno gedaan.

Heb het paar uurtjes gedaan, maar.. Ik vermaak me gewoon niet.
    Vind het cover systeem niet lekker werken. De guns voelen alsof ze geen power hebben, het lopen+aimen tegelijk gaat gewoon niet lekker en ik hou gewoon totaal niet van dat hele alien-gedoe. Stomme alien-geluidjes en space ships enzo. Bluh.
    Dialogen voeren.. Argh wat heb ik daar een hekel aan.

Wie overtuigt mij dat ik deze game toch er weer in moet drukken en door moet spelen?

6. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, als je deze game begint met de gedachte dat je de nieuwe Gears of War te pakken hebt en dat je wel door het sci-fi deel dat je niet boeit heen kan kijken dan ben ik bang dat je deze game echt niet leuk gaat vinden.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Niemand. Het is namelijk niet mogelijk om jouw te overtuigen om ME2 te spelen als je zelf al aangeeft een hekel te hebben aan scifi en dialogen voeren - waar een groot deel van de kracht van Mass Effect in ligt.

Misschien had je toch beter eerst de demo moeten spelen? ;)

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ach heb m geleend van maat dus zo'n ramp is het niet, maar dacht misschien dat het spel later wat toffer word ?
    Gewoon al die 'powers' die je hebt voele ook zo weak enzo (heb ze nu op lvl 2).. Te veel rondlopen zonder missies etc.
    Snap best dat mensen dit een hele vette game kunnen vinden als dit echt je ligt, maar denk dat ik hem dan maar aan de kant schuif.
    Balen dat ik m nie bij mn achievie's weg kan halen, staat zo stom 40G :9

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb ME I en ME II beide op minimaal 1100 punten. Je kunt de teksten ook gewoon skippen met (X) maar je mist wel een boel. ;)

10. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    holy shit wat een vet spel!! ik vond deel 1 nooit leuk toendie tijd. heb hem wel uitgespeeld maar vond hem niet geweldig.... vandaar dat ik een tijd gewacht heb om deze titel aan te schaffen. maar holy shit wat is dit dope!!!!! word er helemaal ingezogen graphics zijn prachtig. de keuzes zijn leuk. nu trek ik het sfeertje wel!! toffe ervaring

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice! En daarna weer opnieuw met deel 1! ;)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bijna voor de 2e keer 100% met deze game. Sta op 1150 en moet alleen Insanity nog. Harcore was een lachertje.

Moet inderdaad wel zeggen dat zonder de mako alles een stuk beter gaat. :+ Ik hoop dan ook dat de Mako in deel III er weer is en een eigen armor instellingen heeft.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb met de deal of the week van vorige week beide DLC packs gekocht. Weet niet precies meer welke, één was iig Kasumi's Memory oid. Zijn ze een beetje de moeite waard? Ik zit pas op het stuk dat je je eigen ship krijgt in ME2 van Cerberus. 8)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    DLC is een stuk beter en leuker dan deel I. Vond Kasumi persoonlijk de een na beste. Lair of the Shadowbroker was zeker de grootste topper tot nu toe!

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat was die andere geloof ik ja, Lair of the Shadowbroker. Maar goed, ik zal er zeker een tijd zoet mee zijn als ik uitgekeken ben op Pro en Halo Reach. :)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dan moet je zeker deze game niet verder spelen totdat je uitgekeken bent. Kan je verzekeren dat je hooked bent vanaf het begin.

Heb je Insanity al gedaan? Ik heb nog wel een samenvatting van Vegeta voor je als je die wilt.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hoeft niet, ik ben begonnen op Hardcore(?). De één-na-moeilijkste moeilijkheidsgraad dus.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Kasumi's missie is een beetje kort maar ze is gewoon heel leuk om als extra character erbij te hebben.

Vond zelf Overlord wel een beetje tegenvallen. Kan me er ook niet toe verzetten om die 6 data pakjes te gaan verzamelen.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Die 6 data pakjes heb je zo gevonden hoor, binnen 5 minuten kan je ze al hebben als je weet waar ze zijn. Moet zelf Overlord ook nog uitspelen, vind hem wel meevallen. Alleen Liar Of The Shadowbroker was echt heel erg tof, voor de rest mwah.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    LOTSB was vooral gaaf omdat je meer inzichten en informatie krijgt voor de toekomst. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina