1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb van de week die 3 DLC gekocht voor 200 punten per stuk.
    ME2 heb ik gehad maar verkocht tijdje geleden, waar koop jij ME2 voor 15 euros dan? :9
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Met het eerste deel hadden ze alleen Bring Down the Sky erin. Met het tweede deel zullen ze wel alle DLC erin moeten stoppen, aangezien het er redelijk wat zijn. Zal wel duur worden dan denk ik.
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Me2 is vaak in de aanbieding, o.à in de 2 voor 25 pond acties op Zavvi of TheHut. En ook al voorbij zien komen voor 12 pond los, dus incl verzenden nog geen 15 euro.

    Heb alle dlc ook voor 200 per stuk, maar is nu weer de oude prijs voor de mensen die het gemist hebben.
     
  4. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Het was een 'countdown to 2011' aanbieding, dus het gold maar één dag.

    Ik heb ze alle drie lekker gekocht voor die 600 puntjes. Ik ben ze nu aan het spelen met mijn character waarmee ik mijn eerste ME2-playthrough mee heb gespeeld. Kasumi heb ik al uitgespeeld, de missie was best tof, maar die SMG kan ik niet gebruiken (ben een Soldier) en aan Kasumi heb ik eigenlijk ook niks (game al uitgespeeld). Het is meer een DLC om aan het begin van een nieuwe playthrough te spelen.

    Gisteren heb ik een begin gemaakt aan Overlord.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Overlord heb ik nooit uitgespeeld en ben het voorlopig ook niet van plan. Lair of the Shadowbroker moet je sowieso voor het laatst bewaren.

    Hopelijk heb je verkering met Liara, dan beleef je nog eens wat. ;)
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gister Kasumi en Overlord even uitgespeeld, best wel leuk. Kasumi was wel heel erg kort maar voor die 200 punten die hij kostte absoluut niks te klagen. Overlord is wat groter en ook erg nice maar The Shadow Broker steekt er toch wel dik boven uit. Echt een dikke aanrader om die idd als laatste te bewaren. Vanavond weer verder met The Shadow Broker :cool:
     
  7. Forty

    Forty Guest

    vraagje.
    als je wrex niet doodt in ME1 komt ie dan bij je crew in ME2?
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee, maar je komt hem wel op een andere manier nog tegen en zal hij je helpen. Maar je krijgt Wrex niet in je crew.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik dacht even dat die Shepards hand zou breken als je hem ontmoet in deel I. Mocht je geen verkeerde keuzes hebben gemaakt natuurlijk.
     
  10. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je bonus punten als je begint met een level 57 character uit ME1? Of moet die per se 60 zijn? Heb er een van 60 en een van 57, beiden andere survivors... :b:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, je krijgt bonussen. Met een level 60 char zijn ze alleen groter. 150.000 extra, totaal dan 350.000 credits en uiteindelijk 60.000 van elke grondstof om mee te beginnen. Bovendien is je char in ME 2 gelijk al level 5, als je een level 60 importeert.

    Ik wil hiermee geen dingen bederven, alleen waarschuwen voor eventuele dingen die je mogelijk niet zou willen. ;)
     
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, 'helaas' was ik met dat personage voor Ashley gegaan. Ik ben wel van plan om voor ME3 nog eens een ultieme ME-playthrough te doen. Dus alle (zij)missies van deel 1 en 2 met de keuzes die mij uiteindelijk het beste lijken. Dan zal ik wel voor Liara gaan.

    Dit is het verschil:
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb gister die Shadow Broker DLC gekocht maar waar kan ik die nu spelen? Ik ben verdomme mijn hele save game kwijt ivm kapotte oude Xbox dus begin nu helemaal op nieuw. Kan ik dan pas de DLC later in de game spelen of hoe selecteer ik dat?
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Later pas idd, nadat je op illium bent geweest bij Liara.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  15. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik wou de game toch al opnieuw spelen om betere keuzes te maken dus dat ga ik dan nu maar doen. Het blijft trouwens echt beste spel van 2010.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Deze DLC zal je teleurstelling van een kapotte Xbox wel enigzins compenseren. ;)
     
  17. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, heb 2 characters, een 57 en een 60, maar andere survivors. Dus bij een 2e runtrhough neem ik die 57 wel :)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een tijdje terug toen ik liet weten dat ik de game had uitgespeeld en Legion niet had gevonden of geactiveerd kreeg ik te horen dat dit op een bepaald moment moest. Toen dacht ik dat ik helemaal overniew moest met de game om dat stuk weer te krijgen.

    Maar net toen ik begon met de Kasumi DLC, en rondliep in de Normandy kon ik Legion gewoon activeren in de kamer van Doctor Chakwas, wat tof zeg. NICE!!! Komt dit doort de Kasumi DLC of zou Legion er sowieso gewoon zijn?
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Meen me te herinneren dat er tussen het verkrijgen van Legion en het activeren ervan een missie moet zitten, of toch zeker wat tijd.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die Kasumi is een toffe character zeg, je kunt verder niks beginnen met haar he? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina