1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Nee, maar neem verdorie Tali man. Tali heeft gewoon een paar geweldige scenes als het daar op aankomt. ;)
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar Jack is het beste. Zij is toch een geweldige character. Wel ruig en kaal, maar toch. Ik vond haar, samen met Thane, Legion en Grunt de beste ME2 characters.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Die vrij scene was ook best wel dirty. :+
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm, in mijn eerste en tot nu toe enige playthrough van ME2 ben ik voor Miranda gegaan, en die romance scenes stelden echt vreselijk weinig voor. Dus in mijn tweede zal ik voor Tali gaan. :) Jack heb ik...brrrrr....echt niks mee, hahaah.
     
  5. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Jack is toch ranzig, man, zo'n kaal getattoeerd manwijf zonder tieten. :p Tali FTW! (Jammer dat ik alleen met FemShep speel :mad:)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Precies, maar die scene met Jack moet je ook een keer gezien hebben. Ze neemt hard hoor. ;):+
     
  7. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, alle DLC uitgespeeld. Een mini-reviewtje:

    Kasumi: Stolen Memory
    Geinige James Bond-achtige missie met een paar mooie uitzichten en wat leuke dingetjes (zijn kluis bijvoorbeeld). Kasumi is best grappig, maar aangezien ik het spel al uitgespeeld heb, heb ik eigenlijk niks aan haar (idem dat wapen dat je krijgt). Hij is ook best kort (1 1/2 uur?), dus ik zou er persoonlijk geen 560 punten aan uit geven. De 200 punten waren het wel waard.
    7/10

    Overlord
    Ben ik denk ik zo'n 2 1/2 à 3 uur mee bezig geweest. Een aantal schietmissies met daartussenin wat rondvliegen met de Hammerhead. De omgevingen zijn echt fantastisch en qua gameplay deed het me erg aan ME1 denken (en dat is positief bedoeld). Het einde was erg leuk (wat een kutbeslissing moet je maken zeg, ik twijfel nu nog steeds...), maar daarvoor deed het verhaal me niet zoveel. Wat ik erg miste was de input van de rest van je squad en/of andere personages, wat voor mij toch wel één van de sterkste punten van Mass Effect is. Er zitten ook nauwelijks dialogen in. Ook hier vind ik 560 punten eigenlijk teveel gevraagd.
    7/10

    Lair of the Shadow Broker
    FAN-TAS-TISCH! Zo'n 3 à 4 uur aan gameplay van het beste van Mass Effect. Er zit veel afwisseling in (schieten/exploren/praten en zelfs een futuristische carchase), prachtige locaties en gewoon een ontzettend tof verhaal. Er zitten veel verwijzingen in naar het eerste deel en het haakt ook goed in op het verhaal van deel 2. Zoals ik al zei had ik ME2 al uitgespeeld met dit personage en deze DLC haakt daar gewoon erg goed op in, in tegenstelling tot de rest van het spel. Topkwaliteit waarvan ik in ME3 nog veel meer hoop te zien.
    10/10
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Tali is wel aardig, maar ook een ietwat te grote softie. Mijn Shep was niet aangetrokken tot een masker met rook oid erin. Binnenkort ga ik beginnen aan me 2de playthrough, waar ik wss full renegade ga. Ik ben benieuwd naar de Lair of the Shadowbroker en Kasumi... :eek:
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Jack's echte romance is imo de beste alle romances. Er zit hier zoveel diepgang in. En het is nogal bekrompen om te zeggen dat Jack ranzig is maar Tali niet - wie weet wat er onder dat masker zit ;)(de reden waarom ik hoop dat ze het nooit laten zien, het kan namelijk alleen maar tegenvallen) .
    Je bent trouwens ook geen haar beter als al die klootzakken van haar verleden als je Jack's renegade-romance doet (Yeah, I'm looking at you Yellow).

    Begrijp me niet verkeerd - Tali is een van mijn favorieten - maar op basis van (emotionele) diepgang steelt Jack de troon (en haar gezicht is de mooiste in het ME-universum).

    Jack - Tali - Thane/Liara (LotSB) - Miri/Garrus - Jacob/Ashley/Kaidan
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die review van die DLC kllinkt geweldig, ben zelf nu begonnen met Kasumi. Ik ga alle DLCs rustig uitspelen en dan ME voor de tweede keer uitspelen(ik zit nu in Noveria) en dan gelijk bezig met de tweede playthrough voor ME2. Ook niet veel tussenpauzes nemen voor andere games maar gewoon flink doorspelen, als één verhaal. Deze games verdienen gewoon meerdere playthroughs. Ik ga dan denk ik wel als female sheppy :p
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Je moest eens weten, vooral met Mass Effect I. :+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp iets niet nu, ik heb Kasumi DLC net uitgespeeld. Heb zelfs een outfit unlockt, maar waar is die ingodsnaam goed voor?
    aangezien zij juist haar eigen weg weer gaat......
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat doet ze niet. :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Oooooh omdat ik haar niet op de Normandy zag in haar vaste kamer...

    Vandaar :)
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Heh? Als ze bij jou niet in de Port Observation deck zit heb je een bug/glitch.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel ME2 nu niet,maar in die kamer waar ze ook zit voordat je haar missie begint, dat is toch diezelfde kamer? Er zit hier niemand op die bank nu. Misschien kan ik haar in character select wel gewoon kiezen...moet ik even checken straks.
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, en ze moet ook weer op die bank zitten. Kasumi wordt als ik het me goed herinner altijd loyal en gaat niet na haar loyalty-missie weg. Kan het me ook niet voorstellen dat ze wel weg gaat als je het spel al hebt uitgespeeld(maar dat zou eventueel kunnen).
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Misschien heeft het met het eind van haar missie te maken....

    Ik heb haar gezegd dat ze die dingen van Keji Okuda mocht houden, die graybox. En dan zegt ze 'I'll stay off the grid, nobody will know i exist' ....denk dat ik had moeten zeggen 'destroy the graybox' . He?
     
  19. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee hoor, ik heb ook die keuze gemaakt en bij mij zit ze er gewoon. Kan je haar wel voor missies selecteren?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Net gecheckt, en Kasumi kan ik wel gewoon kiezen, dan is er niks aan de hand :)

    Even wat anders...ik ben tijdens mijn eerste playthrough een Vanguard geweest, wat is voor de tweede playthrough een hele toffe class om te kiezen?

    Kan ik trouwens ergens snel upgrades kiezen of moet ik elke keer één van mijn teammembers aanspreken en dan upgraden kiezen? Beetje irritant dat ie elke keer nadat ik een upgrade koop, ie gelijk weer uit dat hele menu gaat.


    Leuke site dit trouwens

    http://www.masseffect2faces.com/index.php
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina