1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is die ruzie tussen Miranda en Jack irritant. Je moet echt een hoge paragon balkje hebben. Ik ziet nu op 1 1/2 balkje verwijderd van 100% paragon, maar het gaat me niet lukken om het vol te krijgen :mad:.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan moet je meteen vanaf het begin investeren in Paragon en nooit een andere keuze maken. Dan nog duurt het tot na die ruzie.

Hetzelfde geld voor level 30 halen zonder importeren. Dit moet imo beter in Mass Effect 3.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het nogal lame. Soms zijn er gewoon actie's, waarvan je vindt dat renegade moet. Zo wordt het nogal eentonig IMO.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het was ook veel beter in Mass Effect I.

BioWare heeft echter beloofd en bevestigd dat Mass Effect III weer een echte RPG word. ;)

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Opzicht ben ik daar blij mee, maar ik vind het combat systeem van ME2 wel beter. Het schiet veel lekkerder, de skills voelen beter aan en dergelijke. Al is het moeilijk te ontkennen dat het nu meer neigt naar een shooter, dan naar een RPG, wat het eigenlijk hoort te zijn.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Word die pre-order, limited edition en dr.pepper dlc ooit nog een keer op marketplace gegooid, want ik zou toch op z'n minst de optie willen om het te kunnen kopen...

7. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    De Incisor Sniperrifle zit in het Aegis Pack en de Inferno Armor zit in het equalizer pack. De rest van die promotional content artikelen kan je niet meer krijgen.

Al moet ik zeggen dat je er ook niet veel aan hebt, die collector, inferno en terminus armor heb ik nooit gebruikt en de collector en terminus wapens zijn beide helemaal niet zo goed (en dat collector wapen maakt een vreselijk geluid!).

Die Dr. Pepper dingen heb ik niet, maar het zijn allemaal dingen voor op je hoofd en die gebruik ik expres niet in ME2 omdat je zijn hoofd dan niet meer ziet.

Conclusie: Je mist niks.

Edit:

PS3 Launch Trailer
    [GT]709217[/GT]

Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Niet kijken. Veel te veel spoilers!!! =(

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Joh, de ME2 launchtrailer had ook veel spoilers zonder dat we het wisten.

10. luke33

luke33 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de Launchtrailer van de Xbox360 toch veel beter dan dezeO-)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is het mogelijk om zowel Jack als Miranda te pakken in 1 run (en dan zonder save reloaden etc)?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    I know, maar voor de zekerheid even. ;)

13. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jep dat is wel degelijk mogelijk, is volgens mij wel pas nadat je hem uitgespeeld hebt. Staat me ook nog wel iets van bij dat je Jack niet persee hoefde te romancen om haar te kunnen bonen, dus dan kan je Miranda daarnaast nog romancen.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed. Gister ME 1 uitgespeeld met een lvl 49 Vanguard, first run. Nu wil ik verder gaan met ME 2. Character qua looks iets veranderd en nu sta ik voor de keuze om een Class te kiezen. Vanguard of Sentinel wordt het denk ik. Als Sentinel zijnde, ga ik dan de Shotgun missen? En wat is Tech Armor?

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De tech armor ability zorgt ervoor dat je een soort van shield krijgt in de vorm van

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mm okay, is wel de moeite waard dan? Ziet het er tof uit ingame?

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het er zelf tof uitzien, maar of het werkt, IDK. Ik speel alweer als Adapt, dus ik moet het nog uitproberen.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het werkt zeker, als een soort van boost zodat je even een moment niet op je Health hoeft te letten. ;)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof, Sentinel it is then. Wel erg fucked up van Mass Effect, was bijna klaar met het aanpassen van m'n originele ME1 personage en dan druk ik perongeluk op preset. Weg gezicht. Hallo lelijke aap. Kan ik weer opnieuw beginnen..

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Mijn female Shepard heb ik wat aan zitten klooien:9, maar de male SHepard heb ik gewoon op de standaard Shep gezet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina