[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ik zou echt E Bay proberen. Is een Engelse vrouw die veel van dit soort spul verkoopt.

    Van haar heb ik ook een compleet nieuwe Covenant uit Halo Reach. Eentje, uit een serie van 6 uit de game. Heel erg gaaf en best wel gedetailleerd. ;)
     
  2. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    hier heb je de site van bioware zelf maar als je daar kijk zie je dat je ze alleen nog maar kan reserveren kan trouwens ook mass effect 2 kleding kopen op die site
    http://biowarestore.com/

    [​IMG]
    komt op 58 dollar
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die action figures zijn nog niet uit, release is nu weer begin Februari dacht ik.
    En dan heb ik het over Shepard, Tali, Grunt en Thane. De rest komt nog veel later. :+
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Plus 30 voor verzending, maar wel besteld. :9
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het einde blijft echt awesome! :eek:
     
  7. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Godver de godver!! Kan ME 2 wel door midden breken op dit moment.
    Was met mijn Insanity run bezig, alles gedaan, bijna iedereen gerecruit, bijna alle loyalty missies gedaan, LotS insane achievement gehaald.
    Moest alleen Samara nog recruiten.... nu kan ik haar dus godverdomme niet recruiten, doordat ik de LotS heb gedaan zonder aan Liara te vragen naar info over Samara. Moet nu zeker weer 20 uur overnieuw doen aangezien er ook nog steeds geen patch voor is.
    Heb me in tijden niet zo genaaid gevoeld door een spel. Wat een een vuile pleuris bug zeg, raak ME 2 de komende tijd ook niet meer aan.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Uh, heb je al op dr bureau gekeken in haar kantoor op Illium?
     
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Jep, in haar terminal staat er ook iets in de trant van Info on Justicar Samara ofzo.
    Als ik dan op A druk gebeurd er alleen verder niets. Ben gewoon genaaid, kan hem nou volgens mij ook niet uitspelen zonder Samara te recruiten.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft alleen die Info On Justicar te bekijken, A te drukken, en dan kan je verder gaan. Althans, dat was bij mij zo. Volgens mij moet je iemand ontmoeten ergens. Heb je al in je quest log gekeken of er een update staat in de trant van ''Meet person'' of ''Go to''?
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan hem nog steeds uitspelen. Gewoon de IFF gaan halen, legion's loyalty missie doen en dan de eindmissie.
     
  12. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Het probleem is dat, dat juist niet lukt en er verder ook niets in mn quest log veranderd.
    Ben ook naar die Asari geweest bij die cab docking stations, maar er gebeurd helemaal niks.

    EDIT:
    OK dat is fantastisch nieuws, heb de IFF al en dan dus alleen Legion's loyalty missie en dan moet het dus goed komen?
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, of een andere missie, maar die heb je allemaal al gedaan.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Heb je die ene achievement al van je team? Pas op, want als je echt voor achievements gaat moet je uitkijken. Kan zijn dat je dat voor na Insanity bewaard als je het wat rustiger aan kan doen. ;)
     
  15. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ok dope, thanks for the advice:b:
    Gelukkig heb ik die al, enigste die ik nog moet zijn insanity achievement + die van Overlord(moet ik nog een keer kopen).

    Hosanna, is gewoon gelukt zonder Samara. Insanity achievement ook weer binnen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    What de fak. Ik moet Insanity ook nog. Het gaat alleen niet lukken zoals het met deel I op mijn eerste gamertag al eens is gelukt.

    Ik hoef bij deel I ook alleen Insanity nog maar, alle andere achievements heb ik daar al van binnen. Alleen na 300 uur Mass Effect I, of meer, heb ik niet echt veel zin meer om zelfs dat laatste even vlug te doen.
     
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Moet zeggen dat het me qua moeilijkheidsgraad ook wel mee viel allemaal.
    Vond alleen het rekruteren van archangel irritant, met die shutter doors enzo( en moest nog beetje wennen denk ik), en het collectorship op die tyfus platformpjes. Speelde zelf wel als Infiltrator en moet zeggen dat cloak echt fantastisch blijft.
    Incinerate ook erg fijn,Anti Material sniper rifle is ook grandioos en daarnaast als bonus power eigenlijk alleen maar slam gebruikt. Als teammembers vooral Miranda, Archangel en Thane gebruikt. Vind hun ook de leukste teammembers en passen ook het beste qua krachten bij mijn infiltrator.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou vandaag niet de interactieve comic moeten uitkomen?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Van mij mag Mass Effect 3 qua achievements er net zo uitzien als deel I. De grens van Insanity moet niet bepaald worden door de standaard stand, maar door goede gear. Ga je erin met slechte gear, dan faal je. Ga je er in met goede gear, dan lukt het je. Op die manier kun je het voor iedereen leuk maken.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb vandaag Overlord uitgespeeld, tjonge...was echt ZWAAR het geld waard. En dat einde....damn zeg!!!!!

    hoe zit het met de wapen pack van ME2 eigenlijk, zijn het de punten waard of gewoon 'meh' wapens?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina