1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Laatst bewerkt: 22 jan 2011
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat? Als of je nooit iets download. Waarschijnlijk zal 9 van de 10 mensen nooit die comic lezen/zien omdat je het hier toch niet tegenkomt/of zal bestellen uit het buitenland. Maar goed, never mind.
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat hij doelt op het feit dat Pegas je link heeft veranderd naar Hellokittyonline.

    Nu snap ik dat hij een grote fan van Hello Kitty is, maar dit valt eigenlijk onder cheap spam.

    :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Helemaal goed geraden. ;)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb trouwens het eerste ME boek, Revelations heet die geloof ik. Hoe zit het met het tweede boek, tussen wanneer speelt die zich af? Ik wil eigenlijk liever niks weten over het verhaal van ME3, dat zie ik dan liever in de game zelf, dan het in een boek te lezen.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mass Effect Ascension speelt zich af na de gebeurtenissen van deel 1 maar voor deel 2 dacht ik. In ieder geval zeker na deel 1. Mass Effect: Retribution (het derde boek) speelt zich af na deel 2.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ik heb een paar keer een stukje gelezen in de exemplaren van mijn broertje. Snap echt geen reet van dat Engels daar. :'-(

    Ik wil ze best lezen hoor, maar lees echt al mijn boeken gewoon in het Nederlands. Wat wil je ook na meer dan 70 boeken in like 5 jaar.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vond het wel meevallen, Revelation (het eerste boek) vond ik zelf erg vermakelijk. Voornamelijk door het verhaal rond Saren en Captain Andersson met het vinden van Sovereign erbij. Ascension heb ik hier ook al een hele lange tijd maar nog steeds niet verder meegegaan na het eerste hoofdstuk, verhaal boeit me weinig daarvan.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dan ga ik Retribution niet lezen denk ik, geen idee of er echt dingen uit deel 3 in zullen staan,maar dat zie ik dan liever in de game wel. De voor ME zijn zowel comics (ik kreeg ook eentje bij mijn ME2 CE) en boeken?

    Ik ben nu bezig met Shadow Broker DLC, tjonge jonge....geweldig zeg. Als je deze gaat vergelijken met welke sidemissie uit ME2 dan ook, nou dan is Shadow Broker echt 1000x beter. Overlord vond ik al erg vet maar dit is echt epische shit gewoon. Ik geniet echt van deze.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Of het in deel 3 zal zitten is niet bekend, je zal alleen wat dingen lezen over gebeurtenissen na deel 2.

    Je hebt die 3 boeken, Revelation (voor ME1), Ascension (tussen ME1 en ME2) en Retribution (na ME2). Mass Effect: Redemption (eerste issue zit bij ME2 CE, andere zijn allang uit. Vier delen, gaat over gebeurtenissen na begin van deel 2), Mass Effect: Incursion (minicomic, speelt zich af een week voor het begin van ME2 op Omega), Mass Effect: Inquisition (minicomic, speelt zich af na ME2) en nu dus Mass Effect: Evolution (rondom First Contact War van de mensheid tegen de Turians met The Illusive Man).

    Die ME Redemption waren ook zeer boeiend, krijgt veel informatie over de Collector's en Shadow Broker DLC gaat verder waar het in Redemption begon.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, misschien ga ik die boeken nog wel lezen dan, moet ik ze alleen wel eerst kopen nog.

    Net Shadow Broker uitgespeeld, echt geeeeeeeeeweldig, tjonge jonge. 100% die punten waard, en ik kijk heel erg uit naar de aankomende en laatste ME2 dlc, echt heel erg.

    Hele nice variatie aan omgevingen, dat schip van de Shadowbroker was echt fucking dope. Heel erg tof dat je ook kunt rondkijken na het uitspelen van de DLC, ik hoopte stiekem dat er nog sidemissies bijkwamen toen ik bij zo'n panel zag dat je iets naar de Normandy kon overbrengen. Info over planeten, maar dat is puur voor de materialen.

    Ik vond de boss fight tegen die Asari echt nice, maar nog nicer vond ik de battle tegen de Shadowbroker, echt coole gevechten. God wat een ongelooflijk brute game is het toch. Ik ga zeker weten met ME1 bezig vrij gauw en dan begin ik een relatie met Liara, zodat ik de cutscenes die ik nu gemist heb, dan kan zien in Shadowbroker. Die chase was ook erg nice gedaan trouwens.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Liara, een van vele lekkere Asari Aliens. :+:9
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Er komt in september nog een vierde boek uit. Waar dat precies over gaat is nog onbekend. Het is wel bekend dat Drew (schrijver van de vorige :cool: zal dit boek niet schrijven.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu met mijn tweede playthrough bezig van ME1, en ik vroeg me af hoe het zat met Wrex. Als ik hem laat leven, dan kom ik hem tegen in ME2 toch?

    Maar dan moet ik wel mijn ME1 character in ME2 laden wanneer ik met mijn tweede playthrough begin he?
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je Wrex laat leven in ME1, dan
    kom je hem tegen op Tuchanka als clanleader van clan Urdnot. Hij zal verschillende Krogan clans hebben herenigd. Iets wat niet het geval zou zijn, als Wrex dood was.
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je gaat voor een bepaalde missie naar de thuisplaneet van de krogan: Tuchanka. Daar kom je hem dan tegen als leider van een belangrijke Krogan clan.

    Wanneer je new game kiest, staat er de optie Import ME1 character. Daarmee kun je je character importeren.

    LET OP, als je in Mass effect 1 opnieuw begonnen bent moet je hem eerst weer uitspelen voordat je hem kunt importeren. Of je moet een save game voor de laatste eind battle bewaren, hem snel uitspelen met die save en dan kun je hem weer importeren.
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar ooit eens deze game halen en spelen,je hoort er zoveel goede dingens over .
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat snap ik, daarom o.a. wilde ik ook ME1 eerst weer uitspelen, en dan de character importeren in ME2. Ik wil ook tijdens de tweede playthrough van ME2 ervoor zorgen dat
    iedereen het haalt tijdens die laatste missie vlak voor de eindbaas. Ieder teamlid moet in leven blijven. Ben benieuwd hoe dat zal gaan tegen die tijd...
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je weet wel de voorwaarden waaraan je moet voldoen, voor hetgeen in je spoiler?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina