1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Hoi, ik heb een vraagie waar ik mee zit.

Ik zit zo ongeveer op de helft van Mass Effect 2 en heb al de beschikbare downloadable content al gedownload. Wat is het beste moment om ze te spelen? Wees aub voorzichtig met eventuele spoilers

Destijds voor deel 1 had ik ook downloadable content gedownload, en toen ik besloot om gelijk te gaan spelen nadat ik de game uitgespeelt had kreeg ik een beetje een domper te verwerken :)

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Over Shadowbroker:

Ik heb het gespeeld nadat ik informatie van Liara had verkregen over Thane en Samara. Als je het hiervoor doet, kan het recruiten misschien niet lukken. Althans, dit hebben sommige op dit forum meegemaakt. Houd hier dan ook rekening mee.

De rest heb ik niet :eek:.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zou Shadow Broker na de main story van ME2 doen. Liara praat namelijk over iets wat je misschien niet wilt weten. Andere zijn niet echt story related aan het verhaal dus dat maakt niet uit.

4. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Cool. Bedankt allebei:b:

Stel dat ik besluit Shadow Broker na de main mission te gaan spelen, kan dat dan direct?

Laatst bewerkt: 23 jan 2011
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als het goed is wel, als de DLC eenmaal gedownload is krijg je meteen een optie om er mee te beginnen als je wilt, of je wacht gewoon. Enigste wat je moet doen om de Shadow Broker missie te starten is naar Illium gaan en een cab pakken naar ergens wat ik niet spoil omdat het met de DLC te maken heeft. Dat kan ook gewoon meteen nadat de main story voorbij is.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nee, totaal niet. Ik was tegen die tijd van plan het maar in een guide op te zoeken. Maar als jij het wilt uitleggen, dan zou dat ook cool zijn hoor :)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    LOTSB is voor mij een van de vetste DLC/expansions die ik ooit in een game heb gezien. Zeker voor de console althans, a; was Shivering Isles in Oblivion in bepaalde opzichten ook belachelijk goed.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal het straks uitleggen, als ik terug ben van school :eek:. Er is één onderdeel waar je voornamelijk rekening mee moet houden.

9. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk begonnen met Mass Effect 2 en wat een spel zeg , je word er helemaal ingezogen. :thumbs:

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    First things first, koop alle upgrades voor je schip, zoals de kanonnen, barrier etc. Dit kan je doen door met je teamleden te praten en de optie te kiezen [Upgrade].

Ten tweede, alle characters moeten loyaal zijn. Dit is echter een moeilijk stuk. Nadat je Jack's en Miranda's loyalty mission hebben gedaan, zullen ze in een gevecht belanden. Om dit probleem op te lossen, moet je of een hoge paragon hebben of een gemiddelde renegade. Op verschillende sites lees ik dat 80% paragon voldoende is. Hiervoor moet je wel de 100% paragon/renegade bonus kiezen, bij je passive skill.

Als je de ruzie niet kan oplossen, en je kiest een kant, dan wordt het super, super moeilijk om de loyalty van de niet gekozen persoon terug te krijgen. Om dit te voorkomen, zorg dat je 80%+ paragon (of renegade) hebt, en doe dan óf Jack's loyalty mission óf Miranda's (of beide). Zorg in ieder geval dat je genoeg paragon/renegade hebt, als de laatste loyalty mission van de twee doet.

Er ontstaat echter nog een ruzie. De quarian en Legion zullen ook vechten nadat jeb eide loyalty missions hebt gedaan. Hiervoor moet je óf middelmatige paragon hebben óf hoge renegade. Het is dus qua keuze het omgekeerde van Miranda en Jack. Ook dit valt op te lossen door de laatste loyalty mission van de twee te doen, nadat je genoeg paragon/renegade hebt.

Daarnaast heb je nog één onderdeel, maar dat bevat misschien iets te grote spoilers. Als je het toch wilt weten, zeg het dan maar...

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Thanks en go ahead, want ik heb de game al eens uitgespeeld, dus wat kan er nog gespoilt worden voor mij?

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, zei het dan eerder :p

Tijdens de eind missie moet je de volgende keuzes maken:

Tech spec: Tali of Legion
    Fire squad leader: Garrus of Jacob
    Squad terug brengen: Grunt (<3)

Biotic: Samara of Jack
    Fire squad: Garrus of Jacob

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Danke, had ik niet eerder gezegd al dat ik de game uitgespeeld had? Hmmm ah well, maakt niet uit ook. Maar thanks voor de info, ik zal het tegen die tijd nodig hebben.

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Gvd ik kom niet meer verder op insane. Ben bij de missie
    waar je het 'offline' collectership moet doorzoeken. Echter zodra ik op het platform kom ( die ronde dingen die door de lucht zweven ) gaat het fout.

Ben zelf infiltrator en heb al met meerdere teammates het level geprobeerd. Grunt, Samara, Miranda, Tali'Zorah en Jack.

Maar ze gaan allemaal super snel dood en in mijn eentje is er geen beginnen aan.

Iemand tips voor dit level ( op insane )?

PS: je krijgt de insane achievement ook gewoon als
    niet alle squadmember het overleven toch?

Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  16. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook met een Infiltrator op insanity gedaan. Miranda en Thane waren volgens mij mijn squadmates (of heb je Thane dan nog niet? In dat geval zal ik Grunt mee hebben genomen). Gewoon met je Widow headshots maken en de krachten van je teamleden gebruiken. Eerst de normale collectors killen, dan Harbinger en dan als laatste die grote dingen. Ik vond dit gedeelte (vergeleken met sommige andere) helemaal niet zo lastig op Insanity.
    Tuurlijk.

17. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Verhaal hierboven komt ook redelijk overeen van wat ik gedaan heb. Gebruikte zelf ook Miranda & Thane en de widow anti-material rifle.
    Heb mezelf alleen wel meteen gefocust op de scion de rechts van je komt,want telkens werd ik door hem uit cover geblazen en kreeg meteen een blast van harbinger op mn ass of op die van squad.Daarna was het dan vrij snel over.
    Mijn tip is dus om zo snel mogelijk je squadmembers zo te positioneren dat ze niet door die ene shockwave move geraakt kunnen worden,dus redelijk links van dat obstakel.
    Dan zelf meteen in cloak met je sniper op die scion gaan headshot poppen zodra die opkomt op dat platform. Dan die collectors bezig houden met warps van je squad members, verder schieten op die rechter scion en afwissellen tussen cloak en incinerate als eigen powers( en als het kan nog een warp van je squadmember). Want zodra je die scion neer hebt word het meer sit back and relax. Daarna vooral focussen op die Collector drones eerst want die zijn door 1 headshot dood. Als je de eerste paar platforms gehad hebt is het piece of cake. Veel gebruik maken van je teammembers krachten en ze dekking laten zoeken en zelf cloak gebruiken om eventueel naar ammo te zoeken.
    Als heavy weapon had ik zelf de arc projector bij me, omdat je dan meerdere tegelijk raakt.
    Haast jezelf niet te veel in ieder geval, gewoon lekker afwachten je bent niet voor niets een infiltrator met een awesome sniperrifle.

Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  18. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Fuck8)

Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Thanks! Met Thane en Miranda is het gelukt. :)

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    New DLC Coming 8th Februari!

:D[​IMG]

Jammer dat die van Tali redelijk hetzelfde is.

Laatst bewerkt: 1 feb 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina