1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik bouw dan de veel krachtigere Normandy I met extra (proton) torpedo's. :+:9

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nah het zal wel niet gebeuren,maar het viel me op dat het alleen op de PS3 te zien is .

3. Forty

Forty Guest

Voor de 3e keer uitgespeeld, direct nadat ik ME 1 voor de 4e keer had uitgespeelt :p

Dit is ook gelijk m'n savegame voor ME3:
    Council leeft
    Iedereen leeft behalve Ashley/Jack
    Collector's base bewaart (ben benieuwt wat ermee gaat gebeuren in ME3 )

Ik kan niet wachten op Mass Effect 3 :eek:

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ook niet. Heb nog verschillende savegames klaar staan. Ik ga echter met die van mijn hele team in leven beginnen aan Mass Effect 3.

Naast dat moet ik ook nodig eens al mijn savegames op een MU zetten. Ik zit er niet op te wachten dat een paar savegames corrupt raken door wat dan ook. Op deze manier dus een mooie reserve.

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    [yt]DHseWNr7iKk[/yt]

:)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Niet mijn soort muziek moet ik zeggen.

Volgende keer Two Steps from Hell - Heart of Courage er maar onder. Die hebben ze bij de Mass Effect 2 launchtrailer ook gebruikt.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het is ook fanmade.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan wel erg nice verder! :thumbs:

9. Forty

Forty Guest

Heeft iemand nog een Cerberus network code die ie niet gebruikt over?
    Zou het erg waarderen.

10. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er belangrijke karakte keuzes die je in het begin moet maken? In herinner dat je in deel 1 zo'n drietal keuzes had: warior, ...
    Hebben jullie dan suggesties?

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel 1 keer uitgespeeld. Alle teamleden in leven. Alleen de helft van de minder belangrijke crew ging dood, omdat ik niet direct door de Omega 4 Relay ben gegaan nadat ze ontvoerd waren. Ik ben wel aan een 2e playthrough begonnen, want ik wil ook wel een save met alleen Shephard in leven. Maar kan me niet zo motiveren om verder te gaan. Het is al heel wat dat ik een spel 1 keer uitspeel, moet je na gaan 2 keer. Misschien weer zin als deel 3 bijna uitkomt. Ik had ook pas 2 weken voor Mass Effect 2 de eerste Mass Effect uitgespeeld.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan wil je niet weten hoeveel uren ik in deze game heb gestoken. 10 tot 20 volledige of gewone playtroughs zeker. Elk gemiddels 15 uur denk ik. :+

Mass Effect 2 daarentegen veel minder, maar nog steeds een stuk of 5, 6 volledige. Kan daar haast ook niet anders. Hoop in dat opzicht dat Mass Effect 3 ons in een zeer goede zin gaat verrassen.

Zo langzamerhand eis ik ook daar wel een in game trailer zoals Skyrim van. :mad:

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geef me maar eerst die nieuwe DLC! :cool:

Wel benieuwd hoe ze het verhaal zullen gaan vertellen in deel 3 voor de mensen die de DLC niet hebben gespeeld. Zal wel ook via zo'n filmpje gaan zoals voor de mensen die de PS3 versie hebben en niet deel 1 hebben gespeeld.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Misschien doen ze daar wel een extra lange trailer voor in de plaats. Je hebt soms via internet ook lui die maken vette extende trailers van films of games. Heb er al eens een paar gezien en sommige lui doen dat echt vet. :eek:

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dragon Age II leaflet teases Mass Effect 2 DLC

A video has appeared of someone unboxing their copies of Dragon Age II, which contains a teaser to the final piece of DLC for Mass Effect 2.

A leaflet that is Mass Effect-based says:

“The Arrival has begun. Invasion a commence.”

Details on the DLC, known as The Arrival, leaked out a couple of weeks ago. It’s thought this will be the pack that will bridge Mass Effect 2 and Mass Effect 3 before it releases this holiday season. It should explain how the Reapers end up on Earth.

Other than that bit of story, December’s teaser trailer and that the composer of Black Swan, Clint Mansell, will score the soundtrack, not much else has been heard of the game since it was announced.

That, hopefully, should all change in the run-in to E3.

Dragon Age II releases next Friday in the UK for PS3, 360 and PC. Mass Effect 3 launches this holiday season for the same platforms.

Thanks, PALGN.

Tja...what can i say....laat maar koooooooooooomeh!!!!!!

Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Laat maar komen! :thumbs:

17. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Zie @ 1:45 ;)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok....dit gaat toch niet serieus betekenen dat die fucking DLC PS3 exclusive is he voor ME2?

On second glance...hij draait dat flyertje van de PS3 versie wel om, en die van 360 niet, wellicht staat die ME2 DLC shit ook gewoon op de 360 flyer.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Euh nee, hoe kom je daar bij?

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik dacht het eerst, omdat de eerste gelekte info van de PS3 versie was, en nu deze video waar die gozer laat zien dat het achterop die PS3 flyer staat en niet op de 360 flyer. Maar hij draait die van de 360 niet om. En mensen op youtube vragen zich gelijk af of het wel voor 360 komt, etc. Ik reageerde even wat te snel...denk en hoop ik.

Niks is nog zeker ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina