1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die alleen niet zo relaxt blijft met zulke werknemers -_-

denk dat ik deel 2 helemaal opnieuw ga spelen, om het verhaal weer te begrijpen. Te lang geleden

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ben ik even blij dat ik genoeg tijd over heb. Ik ga sowieso tijd uittrekken. Moet ik werken op de release, dan meld ik me wel af. Niet letterlijk ziek, maar neem wel mijn vrije dagen op. Zelf hoop ik dat die game uitkomt als ik net van mijn werk kom. Liefst op een dinsdag dus al kunnen ritselen.

3. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje speculatie van mijn kant:

Duidelijk dat hier een vrouw vast wordt gehouden (je ziet haar direct door het glas en indirect door de schermpjes linksboven). Verder staat er voor haar nog een man (met een omni-tool) die haar misschien aan het ondervragen is? De man die vooraan staat, lijkt op een Eclipse-Trooper. Bovenaan op het scherm zie je nog een soort plattegrond? En Shepard kan blijkbaar op de groene knop in het midden drukken. Zegt eigenlijk niet heel veel dit plaatje.

Deze is daarentegen een stuk interessanter! De persoon is duidelijk de standaard mannelijke Shepard. In de achtergrond zie je bergen/rotsen, dus dit speelt zich af op één of andere planeet. Op het scherm is duidelijk een Mass relay te zien en een cirkelvormige baan. Is Shepard in een soort mass relay besturingscentrum? En natuurlijk valt het getal "304942" erg op. Misschien het aantal schepen dat in het afgelopen uur er door heen zijn gegaan? En als we dit verder trekken: het aantal Reapers die gearriveerd zijn?

Ik heb er in ieder geval zin in, hoop dat het minimaal LotSB-lengte wordt.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    304942 reapers? Dan zal ME3 niet zo lang duren ben ik bang 8)

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    :D Nee inderdaad. Ik verwacht tientallen Reapers, maar niet zoveel. Anders kunnen ze het beter Rambo Effect 3 noemen.

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat de Rachni of de Migrant Fleet wel door die relay zijn gekomen.
    De "arrival" hoeft natuurlijk niet meteen die van de reapers te zijn, het zou imo ook prima kunnen gaan om het verenigen van alle "allies" ofzo. :D

Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met Shepard zo een cerberus armor aan.

Maar waar kan je ergens die costumes ook alweer veranderen????

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik denk dus wel de Reapers; wat dus zal bewijzen dat Sheppard gelijk had, en die Haagse Counsil niet!:+

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    In je eigen cabin in de Normandy.

(sorry voor de dubbelpost)

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Thankss

11. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Om Sovereign te quoten:

Our numbers will darken the sky of every world.

Tsja, met zo'n 300000 vriendjes kan dat best lukken:)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    En Shepard zei in ME I dat het om duizenden ging mogelijk. Het gaat al niet eens meer over duizenden, zelfs niet tienduizenden, maar gewoon honderduizenden. 8)

13. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Creepy, heb de game inmiddels zo vaak uitgespeeld dat ik bij het lezen van die zin daadwerkelijk die stem die erbij hoort in m'n hoofd hoor. _O_

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Hoe zou je die willen verslaan dan? Met Sovereign was al ontzettend veel mankracht nodig en dan 300000x? No way.

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Hoe zou je die willen verslaan dan? Met Sovereign was al ontzettend veel mankracht nodig en dan 300000x? No way.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als ze maar niet lame doen zoals in veel films wordt gedaan.
    Dat ze alleen de "leider" hoeven uit te schakelen.

17. Seh

Seh Guest

Ik verwacht toch minstens een net zo episch eindgevecht als in
    Deel 1 tegen Sovereign
    , maar dan met 100'en tegelijk. :cool:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik hoop op hetzelfde, maar jaren van games spelen heeft mij ook wel geleerd niet teveel willen hopen. Ik wil ook niet direct met de hype meelopen, als die echt komt, ondanks dat ik een groot fan van de serie ben. Heb ook mede door deze serie die fokking dure trui aangeschaft.

19. Seh

Seh Guest

Hypen is sowieso niks voor mij, als ik zin heb in een game heb ik daar zin in. Als ik er geen zin in heb heb ik er geen zin in, ik ben niet gevoelig voor trailers of ingame beelden.. Meestal heb ik al voor dat de eerste ingame beelden uitkomen al besloten of ik de game koop of niet. :)

Welke trui?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Een trui van de BioWare shop. Kostte iets van 50 dollar en daar kwam nog 20 dollar verzending en 21 euro importkosten overheen.

Aan de andere kant wel een zwaar heerlijke trui en eentje waar je snel warm in word tijdens koude dagen.

Koop anders bijna nooit via dergelijke websites, maar had wat geld over vandaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina