1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vind het zowieso tof dat het Hacket is; in deel 1 had ie een redelijke rol zonder hem ooit echt te zien, maar in deel 2 was ie zo goed als afwezig.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Benieuwd naar zijn rol ook, in deel twee had je toch helemaal niks meer te zoeken bij de Alliance. Kijken of de DLC ervoor zorgt dat de Alliance en Cerberus bij elkaar komen om te vechten als een geheel.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat denk ik dus niet;
    Als dit echt na ME2 afspeelt, [SPOILER1]zit je niet meer bij Cerberus!
    Ik denk juist dat Sheppard weer bij de Alliance komt, of in ieder geval meer gaat samenwerken met ze.[/SPOILER1]

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ligt aan de Import die je invoert denk ik, mocht dit in bijvoorbeeld ME III het geval zijn/worden.

5. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Cerberus Daily News is (zoals aangekondigd) begonnen aan een weekje DLC-gerelateerd nieuws:

Edit: Ik verwacht trouwens deze week nog een trailer voor Arrival. En als ik dan toch een datum moet gokken, zou ik vandaag zeggen. Ga hem niet kijken denk ik, ik wil verrast worden als hij uitkomt:)

Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  6. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    En geen trailertje dus...

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Shepard alone in final Mass Effect 2 DLC, Cerberus News updates leaked

It’s almost time for the arrival of Mass Effect 2′s final DLC pack – titled Arrival – and tons of information about the new content is being released by the press or leaked.

Joystiq has gone hands-on with the new DLC pack and says that Shepard will be travelling alone in the final piece of story in ME2.

“Shepard’s alone, through the whole thing, and that adds a layer of complexity,” Jesse Houston, producer at Bioware, tells the site.

The full preview of the DLC reveals that it can be accessed at any point after completing the ‘Horizon’ mission in-game and offers instances of stealth where fights can be side-stepped entirely by avoiding contact with the enemy.

The final set of Cerberus News Network updates have also leaked – they’ll be appearing in Mass Effect 2 over the next week in the run up to the DLC, and tease big changes ahead for the Mass Effect universe.

We’re not going to post those here because they contain spoilers, but you can find them over on NeoGAF. ‘Arrival’ will be available for Mass Effect 2 on PS3, 360 and PC this coming Tuesday.

Ben benieuwd, punten voor de DLC al gekocht vanmiddag dus ik ben klaar. :thumbs:

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^
    Had al zo'n idee dat dit heel wat anders zou worden. Wordt dus voor een groot deel sneaken. Kon het aan een achievement omschrijving al zien "Rescue Dr. Amanda Kenson without attracting hostile attention". Ben erg benieuwd. Hoop niet dat het tegen valt, want als je geen team hebt kan je dus ook niet lekker team commands geven, das wel jammer.

9. Forty

Forty Guest

[SPOILER1]Ik denk dat als je die basis EMP'd dat je dan cerberus word en als je 'm NUKE'd dat je dan Alliance word.[/SPOILER1]

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat vind ik iets te makkelijk geconcludeerd. Ik denk dat het wat complexer ligt, maar we zullen het zien. Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.

Heb trouwens ook maar de punten aangeschaft voor de DLC. Goedkope en snelle website gevonden. Toen ik nog maar amper betaald had, was de code voor de punten al binnen. 8)

@ Hier: Link

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Er zijn goedkopere sites :)

Wanneer kwam ie ook alweer uit? Ga hem ook gelijk kopen :)

12. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Aanstaande dinsdag.

Heb mijn punten ook al 'klaar staan'. Had in de kerstvakantie 2100 punten gekocht en heb daar alleen nog maar de ME2-DLC aanbiedingen en 'Bring down the sky' van gekocht (ME-fan:+).

Een Shepard solo-missie is best interessant. Dan kan je tactiek echt verschillen op basis van de class die je bent. Ik vraag me alleen wel af hoe het sneaken gaat. Ik kan me niet voorstellen dat het met de gewone gameplay goed kan gaan, dus ze zullen wel een nieuw gameplay-elementje bedacht hebben.

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ze zullen echt wel iets anders ervoor hebben bedacht aangezien sommige classes anders een heel groot voordeel hebben, net zoals de class met cloaking.

14. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ga ik echt niks van kijken, ik denk dat ik de DLC morgen gewoon meteen koop, niet op reviews wachten of wat dan ook. Ik kan me niet voorstellen dat Bioware de fans zal teleurstellen met halfgare DLC. Het heeft ook met ME3 te maken, dus zeer belangrijk. Zeker na Shadow Broker heb ik vertrouwen erin dat deze echt nice is.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik ga dat filmpje idd ook niet kijken, moet nog steeds Shadow Broker kopen trouwens :+

17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Schaam je heel erg diep dat je dat nog niet gedaan heb :+

18. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    100 procent mee eens. Het zal er denk ik rond een uurtje of 11 opstaan, gelijk downloaden en spelen die handel. Kan me inderdaad niet voorstellen dat het tegen zal gaan vallen:D Het enige waar ik bang voor ben is dat hij redelijk kort is.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik wou het ook al zeggen, maar ik weet dat sommige kansloos achterlopen met deze game. :+:9

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik heb het druk met school :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina