1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat excuus gebruiken heel veel RPG liefhebbers. Goddank speelde ik toen nog geen World of Warcraft. :+

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Lunch-trailert is gearriveerd.

[yt]HPPXpikoWAo&feature=feedu[/yt]

Edit: Nah, ik ga deze ook niet verder kijken dan 20 seconden. Ik zal het morgen wel allemaal zien gebeuren. :)

Laatst bewerkt: 28 mrt 2011
  3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gezien en hij is AWESOME :thumbs::thumbs:

4. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    (klik om naar de url te gaan)

Helaas kan ik niet vanaf de site downloaden en zie ik hem nog niet op mijn Xbox staan:x

Edit: En ik ben hem aan het downloaden :) Hij stond bij mij bij "Add-ons and Extras -> Add-ons -> Titles A-Z -> M -> Mass Effect 2 -> Extras -> See all extras -> A-Z -> Mass Effect 2: Arrival". Bij 'newest' enzo staat hij bij mij (nog) niet.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  5. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Arrival DLC uitgespeeld:
    [SPOILER1]1 uur en 44 minuten over gedaan, niet erg gehaast, maar ook nergens lopen treuzelen. Dus zo'n 1,5 tot 2 uur speeltijd denk ik. Edit: Speelde trouwens wel met een soldier op normal, dus eigenlijk het makkelijkste wat je kan verzinnen. Op moeilijkere moeilijkheidsgraden met een lastigere solo-class doe je er wel wat langer over lijkt me. Qua verhaal is (zeker het einde) erg interessant, voor ME3 is er aardig wat belangrijke informatie lijkt me zo. Qua gameplay is het niet erg interessant, bijna alleen maar in je eentje schieten. Dat 'sneaken' stelt helemaal niks voor en er zijn slechts een paar conversaties (waarvan eentje wel zeer cool was!). Zit wel nog een klein verrassend gameplay elementje in die ik wel grappig vond.

Qua verhaal is hij erg goed, qua gameplay wat minder. Afhankelijk van wat je belangrijk vindt, zou ik de game tussen een 7 en een 9 geven. Vond hem zelf erg leuk, maar LotSB vond ik wel beter. Zou hem zelf een 8,5 geven denk ik. [/SPOILER1]

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Doe je snel. :eek:
    Zelf via de site in de wachtrij gezet, als ik straks thuis ben even downloaden en vanavond aan beginnen.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ook gespeeld.

En oh wat vind ik het vet. De waves terwijl Harbringer tegen je loopt te janken en het einde waren geweldig. De mech besturen was ook leuk voor de afwisseling.

We weten nu in ieder geval wel dat Shepard naar de aarde gaat o.a voor een trial; dat ME3 zich ongeveer 2/3 jaar na ME2 afspeelt en dat de Batarians waarschijnlijk een witchhunt op je openen. :9

Mass Effect/Bioware. _O_

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Na deze DLC komt er nog voor Mass Effect 3 een GOTY uit met alles erin. Mark my words. :thumbs:

9. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ben nu arrival aan het binnenhalen ben benieuwd

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik ook, maar als ik de save wil laden moet ik ook nog LOTSB en twee andere DLC downloaden. Kan hem anders niet spelen en ik heb ook geen zin om overnieuw te beginnen. :cool:

11. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag deel 1 uitgespeeld, nu 't boek ertussenin lezen en dan aan 2 beginnen :D

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Mooi, de volgende The Arrival bugs zijn binnen:

1. Wegvallend geluid terwijl het geluidssysteem gewoon aanstaat en aangesloten is.
    2. Voice acting die compleet en storend achterloopt.
    3. Shepard die als een intercom praat terwijl hij helemaal geen helm op heeft of achter een raam of zoiets staat.

Verhaal verder wel top, maar hou rekening met bovenstaande. DLC kan dus wel een patch gebruiken.

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    1. Geen last van.
    2. Geen last van.
    3. Geen last van.

Thank you, come again! :b:

14. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf niet op de spoilers klikken omdat ik het verhaal zelf wil ontdekken, dus misschien staat het daarin; maar hoe lang ben je met The Arrival eigenlijk bezig op normal?

15. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Ga maar geen spoilers openen nee, veel leuker als je het zelf meemaakt.

Ik deed er met mijn soldier op normal 1 uur en 44 minuten over (Dit is het verschil dat er bij gametime staat tussen een savefile vlak voor de missie en een savefile net na de missie). Zal hem binnenkort eens doen met mijn Infiltrator op insanity, zal ongetwijfeld wat langer gaan duren.

Voor de mensen die hem uit hebben gespeeld:
    [SPOILER1]http://www.youtube.com/watch?v=H-HP4I8LrUA

Hier zie je wat er gebeurd als de timer op 0 komt te staan:eek:[/SPOILER1]

Edit: Heb ook geen last gehad van bugs. Misschien je cache eens legen o.i.d. Yellow?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Arrival uit, misschien niet zo lang en tof als Shadow Broker maar zeer zeker vermakelijk en boeiend! _O_

Kom maar op met ME3.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga er nu aan beginnen :), ben heel benieuwd. Heerlijk dat ik gewoon ME2 kan aangooien om gewoon nieuwe content te gaan spelen, game blijft gewoon zo geweldig ook.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Jij niet, maar misschien komt het nog. Ik heb het wel degelijk gehoord/gezien.
    Het zit hem dus vooral in het geluid, daar kan iets mis mee zijn.
    Ik zeg ook niet dat jij er last van hebt; ik wel echter. ;)

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu eerst nog even bezig met het scannen van planeten om al die gun upgrades te kunnen betalen enzo, maar als ik nou straks overnieuw ga beginnen, dan moet ik zeker al die upgrades opnieuw gaan kopen met iridium en shit zeker?

20. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, heb ik net ook last van gehad :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina