1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het tot nu toe cool genoeg...

Bij het stukje dat die Amanda je blijkt te verneuken en je allemaal ventjes moet afmaken, na een tijdje komen die flamethrower lui en dan is het al gauw afgelopen. Is het iemand gelukt om iedereen af te knallen daar? Zo ja...gebeurd er dan iets anders of dat niet?

2. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    [SPOILER1]Mij was het gelukt. Na die vijf rondes kijkt Shepard naar dat Object Rho en dan valt hij een soort van flauw. [/SPOILER1]

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm, misschien heb ik het dan wel gehaald. Want ik sterf er niet, het gebeurd gewoon automatisch eigenlijk.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net uitgespeeld en heb er 2 uur en 20 minuten over gedaan. Ik vond het erg vermakelijk, zeker geen Shadow Broker kwaliteit maar absoluut wel de 560 puntjes waard.

5. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Mij ook gelukt maar ik heb dan ook topwapens, en bovendien stond ik volgens mij ook steeds goed opgesteld.

Kreeg je hier niet gewoon een achievement voor?

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb deze DLC op Hardcore gespeeld en dat beviel me best goed, niet eens zo extreem veel moeilijker dan veteran,of wat er dan ook voor hardcore zit nog. Ik ga mijn tweede ME2 playthrough op hardcore proberen,zal met het eindgevecht wel minder plezierig worden alleen.

En het laten overleven van je crew, dat is vooral goed voor een achievement en je eigen voldoening dat je iedereen hebt kunnen redden toch? Want voor ME3 maakt dit geen bal uit voor zover ik weet....

Voor mijn tweede pt zit ik nog te twijfelen tussen Sentinel,Infiltrator en Engineer.

Ik zie nu ook dat er maar liefst vier issues van Redemption en Evolution zijn? (de comics) , ik wil eigenlijk voordat ME3 komt, nog alle novels gelezen hebben en de comics ook.

Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  7. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat in ME2 de Citadel veel minder toegankelijk is dan in ME1 of is dat alleen maar in het begin?

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat klopt, je kan maar in een klein stukje van de Citadel lopen (dit was ook meteen imo het grootste minpunt aan ME2 , zoveel toffe steden/plekken en dan maar zo beperkt rond kunnen lopen).

9. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, vond het in het eerste deel altijd zo vet om Assignments in de Citadel te doen en gewoon een beetje rond te lopen.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, ik mis dat dus echt niet; vond het maar een verwarrende plek in ME1.

Deel 2 is dan wel beperkt, maar goed, iedereen kende het al, dus begrijp dat ze het hebben ingekort. Je hebt er in ME2 eigenlijk ook niets te zoeken, dus wat dat betreft maakt het ook niets uit.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Verwarrende plek? Ik had er totaal geen last van. Misschien dat je het verwarrend vond omdat je voor die Scholar achievement op een paar plekken in The Citadel moest wezen.

Trouwens: Die Citadel hadden ze anders van mij voor ME 2 wel mogen uitbreiden; van mijn part alleen maar een stel nieuwe plekken. Vond het op deze manier ook niet zoveel aan.

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind het prima zoals ze in ME2 gedaan hebben; ik ga liever rondsnuffelen in nieuwe gebieden dan weer in hetzelfde wat je dus al kent...

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Toch denk ik dat het met ME 3 wel anders zal zijn. De Citadel zal ook voor The Reapers nog steeds een heel belangrijke plek zijn. Misschien een aantal side quests?

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar in nieuwe gebieden was het exact hetzelfde, ook gewoon erg beperkt.

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vond Omega toch redelijk groot....niet veel kleiner dan de Citadel, en misschien zelfs wel groter??

Persoonlijk geef ik niets om grote gebieden waar je niet veel aan hebt qua gameplay (zoals de Citadel was in ME1 IMO)...

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Yep dit vind ik ook, ik speel nu ME1 en op de een of andere manier voelt alles gewoon groter aan en dat je ook duidelijk meer vrijheid hebt.

17. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de Romance achievement dus niet halen zonder m'n Mass Effect 3 save te verpesten? Had een romance met Liara in deel 1.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maakt niets uit....tenzij je er in deel 3 commentaar over krijgt, maar ik had nergens last van qua reacties van haar.:9

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Eerst lekker bonken met Miranda en Later nog met Tali. Die love scens van alle love interests zijn echt een stuk beter gedaan in Mass Effect 2.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kun je Tali ook aan de haak slaan? Nooit geweten,maar worden ze niet boos als ze erachter komen dat je met allebei bezig iets hebt? Of kunnen ze daar niet achter komen? En als je je save uit ME1 inlaad en je daar iets begonnen bent met Liara kun je dus 3 chicks hebben? :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina