1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vind het wel zonde, had hem graag gedownload als ie gratis was. Wat extra save games maken is wel handig. Wil best wel een save game met een vrouwelijke Shepard, maar geen zin om alles weer opnieuw te spelen. Geen mogelijkheid om savegames te downloaden en op mijn 360 te plaatsen? eens even kijken.

2. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    jammer dat het geld kost inderdaad,

maar een makkelijke manier om ME1 savegames te maken met verschillende (eind)keuzes erin is wel weer errug interessant aangezien ik maar één character vanuit ME1 heb om te importeren en benieuwd ben naar de verschillen.

tegen de tijd dat ME3 uitkomt zal er dan natuurlijk ook wel zo een voor ME2 keuzes/savegames volgen....

3. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    kon de topic van mass effect 3 vinden dus dan plaats ik het maar hier is een site waar wel leuke filmpjes op staan hoe ze garrus hebben gemaakt en hoe hij er in deel 3 uitziet staan nog nog meer filmpjes op
    http://www.gameinformer.com/p/masseffect3.aspx

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je meerdere saves maken met 1 save en de USB trick? En die Engineer (of oid met de hack skills) is toch niet zo goed in ME2? Je hebt niet bepaald veel mechs, zover ik me herinner.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Elke keer als je ME uitspeelt, dan kun je die meenemen naar de volgende ME.
    Dit wordt allemaal automatisch opgeslagen (is niet gelinkt aan je savefile op je 360).

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik bedoel iets anders. Ik heb Mss Effect 2 uitgespeeld en ik wil dus nu wat zaken aan mijn save veranderen voor een volgende playthrough. Kan ik met deze ene save meerdere save files maken, waarin ik verschillende keuzes heb gemaakt?

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoe wil je terug gaan dan?:confused:

Stel, je hebt in deel 1 de Rachni laten leven. Game uitgespeelt.

Hoe wil je dan terug gaan?

Heb je een extra save voor dat moment, kun je dat inderdaad nog veranderen....maar dan zul je de game wel met die save uit moeten spelen om de beslissing te kunnen importeren naar ME2....

8. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik blijf het leuk vinden dat bepaalde situaties zich anders kunnen ontvouwen als je andere opties neemt. Ik speel hem nu voor de derde keer en ik ben vandaag weer een aantal nieuwe situaties tegengekomen:

[SPOILER1]Bij Garrus' loyalty missie heb ik nu Sidonis laten leven ipv laten vermoorden. Bij Thane's loyalty missie tijdens de ondervraginsscene heb ik nu eens niet een Renegade-interupt gebruikt, waardoor ik nu even met de advocaat van die man kon spreken. Ook heb ik nu de sidequest met de Asari's op de Citadel opgelost door met de douane te praten (waar trouwens wel een grappige line was, iets in de trant van "je kan goed zien dat ze -de Asari's- geen Geth zijn, om te beginnen hebben ze geen grote flashlight op hun kop":9 [/SPOILER1]

Ik gebruik nu voor de grap squad cryo ammo. Erg grappig om overal bevroren enemies te zien. Heen-en-weer chargen blijft trouwens ook erg leuk, compleet andere manier van vechten in vergelijking met de Soldier en Infiltrator.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Toevallig vandaag ook een nieuwe game begonnen. Heb uiteindelijk Genesis maar gedownload voor die 320 punten, eigenlijk zonde maar Bioware verdient mijn geld. Had graag nog een vrouwelijke Shepard voor in ME3 maar geen zin om weer te beginnen met ME1 want wil die keuzes ook hebben. Wel funny om nu eens als vrouwelijke Shepard te spelen al zag ze er beter uit toen ik haar aan het customizen was dan in het echt. Beetje te grote neus gemaakt. 8)

Uiteindelijk wil ik dan drie Shepards hebben voor deel 3. Alle drie dan wat verschillend qua belangrijke keuzes. Beide mannelijke Shepards hebben alle quests en DLC gedaan in zowel 1 als 2. Wrex krijg ik nooit dood, dat blijft een baas. Qua echt playthrough van mijn echte Shepard ben ik benieuwd naar de keuzes die ik krijg nu Anderson in de council zit en de council dood is. Had ik liever anders gehad denk ik uiteindelijk.

• Mannelijke Shepard met zijn eigen uiterlijk: Ashley laten leven, love interest in deel 1. Wrex laten leven, Rachni laten leven, Council dood, Anderson council. In deel 2 iedereen laten leven, Miranda love interest, data van Krogan genophage gehouden, Geth data herschreven maar niet opgeblazen, crew Normandy leeft nog, Collector base opgeblazen.

• Mannelijke Shepard met eigengemaakte uiterlijk: Kaidan laten leven, love interest met Lara. Wrex laten leven, Rachni dood, Council laten leven, Udina council. In deel 2 waren er een paar dood, dacht Kasumi, Tali, en Samara. Forever alone tot Liar Of The Shadowbroker kwam, dus love interest Liara, Data van Krogan genophage niet meegenomen, Geth opgeblazen, crew Normandy dood alleen die dokter leeft nog, Collector base behouden.

• Vrouwlijke Shepard: Ashley laten leven. Wrex laten leven, Rachni laten leven, Council laten leven, Udina council. In deel 2 doe ik hetzelfde als mijn echte Shepard alleen dan een andere love interest en Collector base behouden.

Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ Fiasco: Tip voor Love interest bij je laatste alinea:
    Tali. Hele zielige scene ook. Zo lekker onzeker, maar daarom is zij nu ook mijn love interest.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Argh, beetje spoilers Fiasco. Ik ben gisteren weer met de game begonnen en zal hem door blijven spelen tot ik hem uit heb. Speel overigens als Sentinel btw.

12. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister nog even Mass Effect 1 gekocht, 2 had ik al, dus ga nu ff een perfecte playtrough spelen voor ME3. Is het de moeite waard om naast de "grote" DLC, nog andere DLC te kopen zoals die weapon packs of alternate appearence?

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren na jaren eens Mass Effect 1 uitgespeeld. Wel puur op de Main Quest gericht, dus ik was wel binnen een uurtje of 12-13 klaar.

Nu ga ik Mass Effect 1 opnieuw spelen door heel veel sidequests ook te halen en dan Mass Effect 2 spelen.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee. Zonde van je punten.

15. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een save-game heb van ME1, kan ik die dan meer dan een keer importeren in ME2?

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, maar een keer per keer. Niet twee keer per keer of meer. ;)

17. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zelf wel op vond vallen, ik heb ME2 op normal gespeeld en gebruikte bijna alleen heavy predator pistol en af en toe heavy weapons voor sterke vijanden. Vond het pistol veel fijner, omdat ik preciezer was en makkelijk headshots kon maken, heb de rest alleen gebruikt als mijn ammo voor pistol op was. Als ik nu terugkijk vind ik het toch een beetje nutteloos dat ik als soldier had gespeeld, had beter sentinel kunnen pakken ofzo.

Maar ik heb in ME2 u dus, altijd de paragon keuzes genomen, maar ik kan Jack en Miranda nog steeds niet uit elkaar halen zonder kant te kiezen, lukt wel met een import van een ME1 save van 1 playtrought (geen lvl 60 dus)?

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat deden jullie eigenlijk met jullie 'main' Shepard uit deel 1 & 2. In deel 1, voor wie koos je de Romance te doen, en wat deed je in deel 2?

Ik had dus gekozen voor Liara in deel 1, maar zit er nu aan te denken om nu voor Miranda te kiezen. Toch vraag ik me af wat voor effect dit op ME3 heeft. Ik heb verder deel 2 nog niet uitgespeeld, ben er nu mee bezig.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb in deel I een keer romance gehad met Liara. Save geimporteerd, toen Miranda en na de Storyline nog een keer met Tali in bed gedoken. :9

20. Seh

Seh Guest

Ik heb in deeltje 1 ook Liara genomen.
    In deel 2:
    Miranda als LI, maar ook Liara nog eens op mijn kamer gehad in de DLC van the Shadow Broker. En ik heb Jack nog eens het bed ingekregen toen ze er zelf om vroeg wat ik wilde.

Mijn andere playthrough ben ik voor Ashley gegaan, maar toch heb ik uiteindelijk Tali haar masker maar af gedaan. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina