[Algemeen] Masterzone

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door L.A., 6 nov 2003.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Yo, vroeg me af waar jullie zegmaar echt de MASTER in zijn. Dat je denkt dat echt niemand op deze aardbol je kan verslaan in iets.. Mag in een game zijn, maar ook met iets anders.
    Zou leuk zijn als er meerdere komen die denken dat ze in hetzelfde de Master zijn. Kunnen we keer toernooitje organiseren..hehehe

Zelf ben ik de Master in:

1) Tafelvoetbal ( jaja, nog nooit verloren)
    2) weet geen naam, maar dat spelletje waar je met een balletje en een plankje alle blokjes weg moet proberen te krijgen ( zijn ook veel varianten op)
    3 Max Payne ( XBOX)
    4) Het spelletje in Fusion Frenzy volgens mij iets met Vault. Dat je op tijd moet bukken en springen. Je loopt op een soort schroef die steeds sneller gaat. Hier ben ik No Doubt de master in. Zelfs op Hard niveau versla ik de computer met gemak. echt saai...de computer heeft mij maar tot 123 laten komen toen gingen ze af, maar ik hgad nog geen fout gemaakt.snik.

Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  2. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de master in UC, nou ja was eigenlijk, heb het al een heel lang niet meer gedaan, maar ik heb een tijd in de top 25 gestaan. Daarnaast heb ik ook nog nooit een potje Halo verloren, maar dat zal wel aan de tegenstand hebben gelegen, ookal waren het wel gasten die zelf ook halo en een xbox hadden.

3. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe :)

(1) Delta Force Black Hawk Down......
    (2) Keepen :p

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik ben op weg om Brood War master te worden :cool:

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Warcraft 3 FT en FIFA, alhoewel ik in beide nog wel eens word geownt O-)

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ehhmmm...

met bier-spellen drink ik veel mensen onder tafel...

behalve de echte hockey-zuipers, die zijn ECHT erg :p

7. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben goed in Starcraft: Brood War :cool:

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo, Pong en ook dat schroef spelletje in Fuzion Frenzy ja, m'n record is 198, omdat m'n vriend toen dood ging en toen was het afgelopen, maar je wil niet meer weten hoe snel het dan gaat

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Master op school :p
    ik sta nu 4 tienen (eng, sk, la,dui) zeg maar en mijn laagste toets is een 6,5 daarna 8,8.

10. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    master op het gebied van truukjes met mn lichaam.....
    ik kan bijv. HEEL veel botten express laten kraken, niet voor 1 keer maar echt de hele tijd (voorbeelden: mn kaak.. vingers.. nek.. pols.. knie.. enkels.. rug.. ) en ik kan de huid op mn hoofd (waar dus haar op zit) laten bewegen, en niet een klein beetje ook..

dat kraken doe ik normaal gesproken niet, is zeer slecht voor je...

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    ik ben koning kong

12. Red Lightning

Red Lightning Blue Thunder and...

Leuk Bevonden:
    0
    vandaar je avatar 8)

;)

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    eindelijk iemand die er ook goed in is. Heb zelf nooit kunnen testen hoever ik kon komen...

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Over trucjes met je lichaam gesproken..

Ik kan wel mijn handen tegen elkaar doen en dan heel soepel bewegen als soort robotmix..
    verder kan ik mijn tong 3 keer dubbelvouwen... ziet erheel wazig uit...
    En ik kan heel wazig fluiten. ook keihoog dat ik zelf ook moet stoppen omdat het gewoon pijn doet aan mijn oren.

ja ok, zijn beetje wazige trucjes..

15. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    je tong drie keer dubbelvouwen??
    vertel.. want ik snap niet hoe..

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ehm. je weet toch, kan jij misschien ook wel, dat je je tong 1 keer kan 'dubbelvouwen'. dat je zo'n soort gootje krijgt. Kunnen best veel mensen. Maargoed, ik kan er dus 3 naast elkaar. Wel wat kleiner natuurlijk, maar toch. en de dames vinden het ook niet onprettig....hehe

17. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan me tong 360 graden draaien :D
    Serieus...eerst tong links draaien en dan helemaal naar rechts.
    Ik kan ook nog iets vaags met me vinger :D

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Alle jongleer-dingesen of wat daar ook maar vaag mee te maken heeft. Zodra je mij zo'n speeltje in handen geeft (jongleerballen, diabolo, jojo, devil sticks etc. etc.) heb ik het in no-time door. Dat zijn echt leuke dingen om te doen. :cool:

19. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een master in het blijven gamen... de jaren tellen bij mij niet. Althans zo lang ik niet in de spiegel kijk.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb masterkeen eyesight. Dat wil zeggen dat ik dingen scherp kan zien op een afstand waar anderen alleen maar een wazige vlek zien. Dan bedoel ik dus letters van 5 cm grootte op een afstand van 50 meter (als het niet meer is) :cool:

Daarnaast ben ik een kei in algemene ontwikkeling. Ik win steevast met Trivial Pursuit vanwege mijn kennis van onzinnige weetjes :)

En ik ben ook nog eens een kei in Engels. Ik weet van zo'n beetje elk woord wel de vertaling, ik spreek zo'n beetje vloeiend Engels met een min of meer perfect accent, het gaat zelfs zo ver dat ik zelfs denk in het Engels.... Engels is dus meer dan een tweede taal voor me :cool:

Deel Deze Pagina