1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    huh, waar haal je die info mbt the Last Guardian vandaan?
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    The Last of Us de laatste knaller van Naughty Dog op de PS3 :).
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    The Times: 'PlayStation 4 krijgt prijskaartje van 350 euro'

    Gerucht - De PlayStation 4 zal wellicht een stuk goedkoper zijn dan veel gamers verwachten. Als de Britse krant The Times het bij het juiste eind heeft, zal de nieuwe console van Sony voor 350 euro over de toonbank gaan.


    The Times zegt van bronnen uit de game-industrie en uit interne documenten van Sony vernomen te hebben dat Sony overweegt om de PlayStation 4 voor 300 Britse pond op de markt te brengen. Onder normale omstandigheden zou dat in de rest van Europa omgerekend worden naar 350 euro. Met dat prijskaartje wil Sony gamers overhalen om de nieuwste console in huis te halen.

    Mocht The Times gelijk hebben dan is de PS4 250 euro goedkoper bij de lancering dan de PlayStation 3 destijds was. Een ander opvallend aspect is dat dit exact dezelfde prijs is als het Premium model van de Wii U. Met deze prijs zal Sony dus goed kunnen concurreren met Nintendo.

    De onthulling van de PlayStation 4 laat niet lang meer op zich wachten. 20 februari om middernacht is het zo ver. Via een evenement in New York wordt de console voor het eerst uit de doeken gedaan. Hieronder kun je bekijken wat de PlayStation 3 allemaal bereikt heeft sinds de aankondiging.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Prima prijs. Al vraag ik me af of je daarna niet nog een shitload aan spullen erbij moet kopen. Maar ja positief denken. :)
     
  5. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik een erg mooie prijs vinden.
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Kan echt niet meer wachten, heb er zo veel zin in ! Gewoon weer het moment van wachten, het openen van de doos en vooral : de eerste games. Toen bij de launch van de vita was ik al erg enthousiast en dan gewoon het punt dat je op weg gaat naar de winkel om jouw lang verwachte exemplaar te mogen bemachtigen. De grote en vooral leuke verhalel van de community op internet, en de mensen die naar jou toekomen om te vragen hoe die is. Dit zijn nou de leukste tijden ! Althans voor mij.
     
  7. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en het wordt ook wel weer eens tijd zeg. Er valt weer veel meer uit te halen.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik was niet helemaal wakker geloof ik 8)

    350 zou ik echt een bizar lage prijs vinden. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je voor dat geld een future-proof console de markt op kan gooien.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb zelf ook wel m'n twijfels, maar het is wel zo dat Sony het meeste geld altijd probeert binnen te halen met overpriced accessoires en in deze tijd zou zo'n prijs wel een goede move zijn. Dus wie weet...
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar ze weten ook dat het niet te duur mag zijn. Door de crisis.
    Zeker geen PS3 prijzen. Dat is gewoon zelfmoord.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, zou ik echt goedkoop vinden voor een console zoals de PS4.
     
  12. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Zit vast een andere economische reden achter maar ik denk dan: best logisch. Lage prijs = meer afzet. Hoge prijs = minder afzet. Met een lagere prijs vang je wel minder maar je verkoopt meer. Dus een grotere user base voor games (waarop je uiteindelijk verdient). En het is goeie reclame voor je console. Bovendien blijf je zo MSoft voor. Ik zou het een goede zet vinden.
     
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf geld in te zetten op 300 pond, 400 euro, en 400 dollar.

    Ik vind trouwens dat Sony wel een leuke grote bek heeft met al die Ads, de youtube filmpjes en alles. Ik hoop voor ze dat het echt een groot game spektakel wordt met echte concrete dingen, want ik ben echt HYPED als een gek de laatste weken!

    Fucking hell wat had de PS3 ook vette games zeg:

    PS3 - The Exclusives (2006-2013 )

    http://youtu.be/1cTPMgwrzrM
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij wees me erop toen ik die controller postte, ik wijs je er nu op; dat was al laaang gepost. :+ (vorige pagina) Maar dan direct van de bron.
    Weird dat de Apple prijzen crisis-proof zijn. Die kunnen een tablet voor PS3 prijzen op de markt gooien en iedereen rent weer als een gek naar de winkel. Dat terwijl er volgend jaar weer een nieuwe gaat komen.
    Niet dat ik ooit graag veel geld betaal, maar áls ik dat al zou doen, doe ik dat liever bij een console waarvan ik weet dat het 5+ jaar meegaat.
    Hoe vet de games ook waren, om de een of andere reden heeft de PS3 me nooit zo... 'geraakt' als de PSX. Vond het een heel kille console, geen personality. Te clean, te saai, te zakelijk. Het uiterlijk, het opstartgeluid, de XMB. Blech.

    En nu dan toch de portables:
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is nu al mogelijk. Het wordt pas speciaal als je met de 360/Durango tegen PS4 spelers kunt spelen. :+
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Lijkt mij compleet nutteloos :+
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Vita heeft eerst games nodig voordat we met PS4 er tegen kunnen spelen...

    [​IMG]
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, de PS4 heeft veel games. :+

    Hoeveel mensen zijn er bij een E3 persconferentie? Dit klinkt extreem veel. Sony moet er wel erg veel vertrouwen in hebben.

    Ik hoop maar dat diegene die het gaat presenteren geen last heeft van plankenkoorts. :+
     
  20. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Whahahahahahahhahahahahaha cod op een tablet xD ze kunnnen het niet eens waarmaken met de vita laat staan tablets. Nehh daar geloof ik totaal niet in. De hype wordt gewoon nu te groot dat mensen gek worden en zelf dingen gaan verzinnen hoe betrouwbaar de bron ook is xD


    Nog 1 dag te gaaaaan !!!! Ik weet zeker als het zover is, dit topic is om de 2 minuten op een andere pagina whahah altijd met conferenties ^^ \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina